tomektychy Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Witam. Wymieniałem sobie ostatnio przewody na stalowe no i standardowo trzeba było odpowietrzać. Jednak teraz niestety ale poci mi się gwint tej kalamitki do odpowietrzania w zaciskach. Nie jest niedokręcona ani gwint przekręcony bo siłowo tego nie dokręcałem. Co zrobić w takiej sytuacji? uszczelniać? kupić i wymienić kalamitki? jak uszczelniać to czy teflon będzie odpowiedni? jeżeli nie to czym? na początku myślałem że to resztki płynu które zostały w tej dziurce kalamitki..jednak zauważyłem że gdy zakładam ten gumowy kapturek i "wciskając" powietrze do środka ucieka ono przy gwincie. Jest to widoczne bo robią się tam bąbelki. Układ się nie zapowietrza, bynajmniej tak mi się zdaje bo klamka ma swoją twardość. co zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qunio Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Witam. Wymieniałem sobie ostatnio przewody na stalowe no i standardowo trzeba było odpowietrzać. Jednak teraz niestety ale poci mi się gwint tej kalamitki do odpowietrzania w zaciskach. Nie jest niedokręcona ani gwint przekręcony bo siłowo tego nie dokręcałem. Co zrobić w takiej sytuacji? uszczelniać? kupić i wymienić kalamitki? jak uszczelniać to czy teflon będzie odpowiedni? jeżeli nie to czym?na początku myślałem że to resztki płynu które zostały w tej dziurce kalamitki..jednak zauważyłem że gdy zakładam ten gumowy kapturek i "wciskając" powietrze do środka ucieka ono przy gwincie. Jest to widoczne bo robią się tam bąbelki. Układ się nie zapowietrza, bynajmniej tak mi się zdaje bo klamka ma swoją twardość. co zrobić? Cześć miałem to samo kiedyś w zaciskach brembo w Cagivie. Działo się tak jak u Ciebie. Nic z tym nie robiłem bo akurat zima nadeszła niedługo po tym jak wymieniałem płyn także motor postał trochę (2 tygodnie) nie używany. Po tym samo sie to jakoś uszczelniło. Nie wiem jak to sie stało do końca a ciekło trochę na bank z gwintu. Pewni w niczym Ci to nie pomoże ale tak se myślę, że się podzielę moim doświadczeniem. Pozdro Cytuj SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 (edytowane) :bigrazz: każda sugestia jest cenna:) jednak wiadomo są to heble i wszelkie wycieki nie są mile widziane :/ EDIT Odpowietrzniki wykręciłem oraz przeczyściłem drucianą końcówką bo był trochę zaśniedziały. Jeżeli to nie pomoże....zostanie mi kupić nowe kalimatki. Edytowane 2 Czerwca 2008 przez tomektychy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Musiales porysowac powierzchnie stozka dociskowego i teraz puszcza tamtedy.Nowy odpowietrznik zalatwi sprawe. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Tyle że nie miałem okazji tego porysować ponieważ cieknąć zaczęło w po odpowietrzaniu. A nie wykręcałem całego odpowietrznika. Jednak podjadę do motoryzacyjnego i wymienię i nie będę się użerał:buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Witam. Odpowietrzniki wymienione na nowe. Jednak sytuacja nie do końca się rozwiązała...dzieje się podobnie. Nakładając ten gumowy kapturek wyciska płyn gwintem. Co w takim wypadku zrobić? nie jeździłem jeszcze od czasu zmiany ponieważ chłodnicy nie mam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Odprowadzić motocykl do serwisu i nie brać się za wymiany i naprawy elementów w motocyklu od których zależy Twoje zdrowie a czasami nawet życie. Pomysłowy Dobromir by sobie poradził ale tylko w filmie.Nawet ja Ci napiszę krok po kroku co masz zrobić to i tak nie ma pewności czy o czymś nie zapomnisz w trakcie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 miałem podobny problem w mojej byłej rc24- tyle tylko ze mi wilgotny pozostawał gwint odpowietrznika od siłownika sprzegłowego. Nowy odpowietrznik tez nie załatwił sprawy - czy po prosty te gniazda w zaciskach i siłownikach sie wyrabiają ???? Kiedyś Adam radził zeby kupić specjalną taśmę teflonową (brązową)-ale ni w ząb takiej nie mogłem dostać. Są jescze inne sposoby na takie wycieki?Tak z ciekaowsci pytam :D Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Po gwincie będzie ciekło jak odpowietrznik jest poluzowany i to jest normalne bo płyn przedostaje się nie tylko przez środkowy otwór ale i poprzez nitkę gwintu. Wystarczy dokręcić i prysnąć sprayem do mycia tarcz hamulcowych aby usunąć resztki płynu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 6 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Tak..tylko proszę zauważyć że zaczęło cieknąć już po pierwszej operacji odpowietrzania. Tu raczej nic skomplikowanego nie ma ani żadnej ingerencji w odpowietrznik. No ale cóż...zobaczymy dziś bo jazda testowa musi być:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Tasma odporna na plyn ma kolor zolty nie brazowy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 7 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Po wymianie odpowietrzników jest o niebo lepiej....lecz powierzchnia przy gwincie jest taka lekko spocona...pojezdze tak i może samo przejdzie;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.