Skocz do zawartości

Rdza...


Wiewiór81
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli chodzi o śruby to zmień sobie wszystkie na śruby z gniazdem sześciokątnym ,czyli popularnie pod imbus. Mozesz dostać ocynkowane lub z nierdzewne.Do wyboru do koloru.O wytrzymalość sie nie martw bo wszystkie "pod imbus" sa robione w klasie 8.8

Pozdrawiam

Śruby imbusowe ze stali kwasoodpornej nie mają takich włąściwości jak klasa 8.8 tylko są słabsze klasa 7.0 lub 8.0 a z nierdzewnej tylko w kalsie 7.0. Śruby klas 8.8 i wyższych mogą być czarne, cynkowane ew. chromowane (jak ktoś je pochromuje). Tak więc w najbardziej odpowiedzialnych mechanizmach nie można stosować zamiennie śrub ze stali konstrukcyjnej i kwasoodpornej. :wink:

Edytowane przez HD1940
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Śruby imbusowe ze stali kwasoodpornej nie mają takich włąściwości jak klasa 8.8 tylko są słabsze klasa 7.0 lub 8.0 a z nierdzewnej tylko w kalsie 7.0. Śruby klas 8.8 i wyższych mogą być czarne, cynkowane ew. chromowane (jak ktoś je pochromuje). Tak więc w najbardziej odpowiedzialnych mechanizmach nie można stosować zamiennie śrub ze stali konstrukcyjnej i kwasoodpornej. :banghead:

TRAFNA UWAGA! Co się tyczy warzniejszych podzespolów, ja preferuję OKSYDOWANE ŚRUBY WALCOWANE O KLASIE WYTRZYMALOŚCI 10,9 (SĄ MOCNE, I ODPORNE NA RDZĘ ZE WZGLĘDU NA DOBRĄ JAKOŚĆ STOPU). A do spojlerów INOXOWE M5, I M6 Z PÓLOKRĄGLYM LBEM NA INBUS. MALO WYTRZYMALE, OLE ELEGANCKO WYGLĄDAJĄ. POZDRO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do śrubek do moto:

 

http://stores.ebay.fr/CARB-and-MOTOR-SCREW-KIT

 

I wszystko w temacie. Cena nawet przyzwoita....

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 12 lat później...

spacer.pngWitam, mam pytanie natury kosmetycznej. Otóż, śruby od lag (proszę wybaczyć, jeśli źle to nazwałem) załączone poniżej trochę mi podrdzewiały, jak najłatwiej pozbyć się rdzy i zrobić by wyglądały jak nowe (albo przynajmniej lepiej niż teraz) i nie zardzewiały znów po pierwszym deszczu? Korozja nie jest jakaś poważna, ale jednak mimo wszystko trochę szpeci.

IMG_6924.jpg

IMG_6923.jpg

Edytowane przez johnny11p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...