SamotnyWilk Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Koledzy pomózcie!Posiadam CZ 350,kilka dni temu padł mi wodzik od biegów 1 i 2Kupiłem nowy wodzik (blaszany,bo kutych nie było) zamontowałem niby wszystko tak samo jak było,złożyłem silnik do kupy odpaliłem i tutaj rozczarowanie - jedynka wchodzi normalnie,dwójka też z tym że wyskakuje !wbije drugi bieg utrzyma sie tak sekunde ,dwie i wyskakuje... Co może być przyczyną?? Pomózcie bo sezon w pełni,chce jeżdzić,ale to jest męka. reszta biegów wchodzi normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 zmierz sobie dokładnie stary i nowy wodzik może są minimalne różnice jednak bo w skrzyni to milimetr czasem robi różnice bardzo dużą Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Wydaje mi sie ze zle poskładaleś skrzynie biegów. Miałem tak w wsk ze big wyskakiwał. Okazało sie ze niedałem podkładki,tak jak poprzednik mój napisał,czasem jedna malutka podkładka decyduje o prawidłowym działaniu skrzyni,spróbuj rozberac i zobaczyc czy na 100% wszystko dobrze poskładałes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Wodzik odpowiada tylko za wzrzucenie biegu, za jego utrzymanie na swoim miejscu odpowiadaja sprzegła kłowe i to one sa uszkodzone;) Zaniesc skrzynie do frezarza on powinien z tym sobie poradzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Wodzik odpowiada tylko za wzrzucenie biegu, za jego utrzymanie na swoim miejscu odpowiadaja sprzegła kłowe i to one sa uszkodzone;) Zaniesc skrzynie do frezarza on powinien z tym sobie poradzic. Nie daje sobie ręki uciąć że wszystko poskładałem tak jak trzeba,bo Czeske robie 1 raz w życiu. Widze kolego ze jesteś z tego samego miasta co ja więc może dasz mi jakieś namiary na takiego frezarza, który ogarnia temat i nie bierze za to kolosalnej gotówki?? Albo jakieś informacje gdzie moge nabyć ksiazke serwisowa lub coś podobnego do CZ. Dzięki wszystkim za pomoc :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 jeśli wcześniej ci chodziło dobrtze to nie są to zęby kłowe... zauwałyzłbyś że raz ci wybilo po jakims czasie jeszcze raz i dopiero zaczelo by sie. Pewnie jakiejś podkładki zapomniałeś ale jakoś inaszej podłóżyłeś Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Mam takiego frezarza, ma maluteńki zakładzik w Boguchwale;) Co do sprzegieł kłowych a wodzik padł od czego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 A sprężyny utrzymujące dźwignię w neutralnym położeniu dobrze założyłeś? Są dwie, górna i dolna, widać je po zdjęciu pokrywy sprzęgła.Może to jest przyczyna. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Przed rozebraniem silnika wszystko było ok. Sprzęgło kłowe jest napewno wporządku,rozbieram silnik ponownie i zobaczy sie co się tam dzieje. Być moze nie dałem jakiejś podkładki,albo te sprzęzyny żle założyłem jak Browarny pisze. W dodatku zaczęła przerywać,tak jakby benzynka nie dochodziła,przy jeżdzie 80km/h zaczęła mocno dymić z prawego tłumika,może wlałem za dużo oleju i puszcza przez simmering?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 No jesli nalał bym zaduzo oleju do paliwa to kopciła by z dwuch tumików jednakowo:) mógł isc simmernik. Innej przyczyny niewidze,no chyba ze zle wyrególowany gaznik lub zapłon,ale to niema nic wspólnego z kopceniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 No jesli nalał bym zaduzo oleju do paliwa to kopciła by z dwuch tumików jednakowo:) mógł isc simmernik. Innej przyczyny niewidze,no chyba ze zle wyrególowany gaznik lub zapłon,ale to niema nic wspólnego z kopceniem... No tak tylko nie miałem na myśli mixolu tylko olej który wlewasz w silnik.Być może gdzieś simmering na łozysku puszcza i olej przedostaje się jakims cudem do komory spalania?? Nie wiem zobaczy sie jak silnik bedzie w częsciach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 No jesli nalał bym zaduzo oleju do paliwa to kopciła by z dwuch tumików jednakowo:) mógł isc simmernik. Innej przyczyny niewidze,no chyba ze zle wyrególowany gaznik lub zapłon,ale to niema nic wspólnego z kopceniem... sory ale piszesz bzdury po raz 2...... jak nie ma nic wspólnego ?? jak dasz większa dawke paliwa to tak samo kopci jak mniejsza ?? zastanów sie 3x zanim napiszesz..to są 2 garki zasilane z jednego gaźnika wystarczy że jeden ma większa kompreche niż 2 i już niesymetryczxnie zassysają mieszankę zapłon tak samo.......jak będzie źle ustawiony to 3/4 wachy wypluje w tłumik i tam go dopali i będzie dymić jak czołg..... to jest silnik jak ts 350 tak ?? jeden gaźnik 2przerywacze 2 kondensatory ??a na luzie wkręca sie na maksymalne obroty nie przerywa ?? ja obstawiam że będziesz miał przykrą zabawe z zapłonem........bo coś ci na wyższych obrotach niedomaga iskra w jednym garze..... a jak wygląda świeca z tego dymiącego gara ?? czarna z takim jakby oślizgłym niepalnym nalotem ?? a ta z tego mniej dymiącego ceglasta ?? może wlałem za dużo oleju i puszcza przez simmering??to jest smarowane rozbryzgowo bez ciśnienie więc jak nalejesz za dużo oleju to nie ma prawa przepuszczać Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Niezgadzam sie z twoją opinią. Ja tam wiem swoje,i jak dlamnie ty głupoty gadasz i kozaczysz,a nigdy CZ 350 na oczy niewiedziałes. Wkurwiją mnie tacy ludzie. Moim zdaniem bedzie to walniety simmer. Sprawdz to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 to podaj sensowny argument dlaczego nie mam racji a nie znowu bez sensu bluzgasz....wku**to cie może własna matka...... ja miałem ts 350 twin sport silnika nie rozpołowiałem bo nie było potrzeby ale z osprzętem dużo walczyłem bo kupiłem wraka i żeby jeździł była kupa robota jak dostaje za dużo paliwa to dymi mocniej niż jak normalnie bo dostaje też i więcej oleju pozatym więcej benzyny=więcej spalin więc jak gaźnik może nie mieć wpływu na dymienie ?? a odnośnie niesymetrycznej kompresji to sprawa jest prosta gaźnik działa na zasadzie podciśnienia on sam nie wpycha paliwa do cylindra tylko cylinder zasysa paliwo z gaźnika więc jeśli w cylindrze nie ma kompresji to poruszając się generuje słabe podciśnienie i zasysa mało paliwa..najprościej to zauważyć że jeśli moto ma bardzo niską kompresje zdjąć filtr powietrza (spadną opory ssania) i odrazu dostanie ,,kopa'' w ts 350 tłoki chodzą naprzemiennie więc kiedy jeden jest w GMP drugi jest w DMP dlatego jeden gaźnik wystarcza bo generalnie zawsze jeden zasysa mieszanke (tak plus minus) z tego co wiem ts 350 i cz 350 to ten sam silnik tylko że w TS troche osprzęt sie rózni (np ma alternator zamiast prądnicy) to samo odnośnie zapłonu w jednym z przerywaczy siada kondensator (z reguły na początku iskra jest tylko ,,ginie'' na wysokich obrotach albo jak silnik sie rozgrzewa)to w jednym garku wypadają zapłony i spala mniej paliwa niż 2=mniej dymi chyba proste ?? jest wiele metod na sprawdzenie kondensatora praktycznie to są one dosyć nieskuteczne (możesz wziąsć omomierz i podgrzewać konda zapalniczką bo z reguły od temperatury przebijają może też wpiąc sie w szereg z żarówka na 220v i powinna nie świecić żarówka bo od napięcia też często przebijają )najlepiej kupić dla świętego spokoju za 7 zł nówke :icon_mrgreen: nie mówie że nieposzedł simmering (tak sie pisze a nie simmernik) ale należy wziąsć pod uwage inne kwestie... wkurza mnie takie pisanie głupot i wprowadzanie człowieka który czegoś nie wie w błąd do tego argumenty w stylu ja swoje wiem....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.