tomasz90skomra Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 (edytowane) spiłuj sobie końcówke tej szpilki na kwadrat lub tyłko z dwóch przeciwnych sobie stron i albo małym kluczykiem odkręc, albo dorób sobie kluczyk nacinająć odpowiednio kawałek grubej blachy miałem taką sytuacje w innym sprzęcie i poszło bez problemu. Kombinerkami i nacinaniem ogóry nie ma co sie męczyć bo i tak nie pójdzie. Pozdro Edytowane 31 Maja 2008 przez tomasz90skomra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroz Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 a zanim zaczniesz,wykrecać zapodaj trochę wódy (WD40) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olorol Opublikowano 31 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 OK. Coś pokombinuje. Powiedzcie mi tylko czy tam jest normalny czy lewy gwint ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 tam jest normalny gwint, spróbuj to złapać kluczem do rur , siła ściskająca jest bardzo duża i prędzej się śrubka ukręci jeszcze bardziej niż ześlizgnie klucz Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 najpier kup flaszke wd40 badz coca coli :evil: i pryskaj troszke , powinno wpomoc , ale kamikaze to z ciebie niezly ;) co to za zawiecha ? upsy od KLX-a ? ale wracaja do temata , mialem podobnie z walnieta opona , wystawal drut i przecional mi detke , czesto przy zakladaniu kapcia przyszczypalem detke lyzkami:) sprawdz jeszcze fele czy masz tasiemke z gumy na obwodzie feli na lebkach szprych. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 a ja tylko dodam, że u mnie dętkę dziurawił gówniany szpaner (trzymacz) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Hehe możecie się śmiać ale kiedyś próbowałem odrdzewić kawałek metalu i wbrew mitom po całej nocy leżeniu w orgialnej coca coli kawałek metalu nie odrdzewiał, ba zrobił się taki czarnawy miejscami :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 postaraj się o wykrętaki -nawiercasz otwór i wkręcasz wykrętak w lewą stronę .jest na nim gwint jak na stożku ,w pewnym momencie klinuje się i zaczynasz wykręcać śrubę.drugi sposób to przyspawać nakrętkę do wystającej części śruby i poruszając lewo prawo powoli odkręcać temperatura przy spawaniu powinna ułatwić odkręcenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Wykrętaki pomogą jakby urwana śruba nie wystawała.Jeżeli wystaje to najpierw puknij młotkiem przez coś twardego, chodzi o to żeby uderzenie "rozluźniło" zaciśnięty gwint. Jak się da obrobić pod klucz to spróbuj najpierw ciut dokręcić a potem dopiero odkręcać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.