Italian Stallion Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Posiadam Armstronga MT500, motor ten posiada silnik Rotaxa 500ccm, problemem jest to, iż jeżeli jest zimny nie chce palić, jeżeli już zapali to strzela w tłumik. Kiedy się zagrzeje objawy w pewnym stopniu ustępują(nie do końca).Wuj(właściciel)twierdzi, iż powodem niedomagań jest impulsator, lecz mnie sie wydaje, że jakby on padł iskry by w nie było,a co za tym idzie nie jechał by w ogóle. Stawiam na źle domykające się zawory(bądź nieszczelne). Co wy o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Posiadam Armstronga MT500, motor ten posiada silnik Rotaxa 500ccm, problemem jest to, iż jeżeli jest zimny nie chce palić, jeżeli już zapali to strzela w tłumik. Kiedy się zagrzeje objawy w pewnym stopniu ustępują(nie do końca).Wuj(właściciel)twierdzi, iż powodem niedomagań jest impulsator, lecz mnie sie wydaje, że jakby on padł iskry by w nie było,a co za tym idzie nie jechał by w ogóle. Stawiam na źle domykające się zawory(bądź nieszczelne). Co wy o tym sądzicie?Sprawdź gaźnik, mieszanka jest za uboga i dla tego mogą być strzały w tłumik. Możliwe też, że zapłon jest zbyt puźny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Italian Stallion Opublikowano 31 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Sprawdź gaźnik, mieszanka jest za uboga i dla tego mogą być strzały w tłumik. Możliwe też, że zapłon jest zbyt puźny.Gaźnik regulowany był(wątpię, iż by on był powodem tych niedomagań), co do zapłonu, tam nie ma żadnej regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Gaźnik regulowany był(wątpię, iż by on był powodem tych niedomagań), co do zapłonu, tam nie ma żadnej regulacji.Czyli wszystko jest OK tylko nie działa jak trzeba :icon_rolleyes: Niestety życie jest bogate w przypadki, gdzie gaźnik był regulowany a kłopoty są w dalszym ciągu. No ale żarty na bok. Trzecia ewentualność to uszkodzony moduł zapłonowy lub impulsator, ale bez specjalistycznej wiedzy i sprzętu tego nie zdiagnozujesz. Jedyna metoda w takim przypadku to podmianka na inny egzemplarz części lub wymiana ich na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Italian Stallion Opublikowano 31 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 (edytowane) Czyli wszystko jest OK tylko nie działa jak trzeba :icon_rolleyes: Niestety życie jest bogate w przypadki, gdzie gaźnik był regulowany a kłopoty są w dalszym ciągu. No ale żarty na bok. Trzecia ewentualność to uszkodzony moduł zapłonowy lub impulsator, ale bez specjalistycznej wiedzy i sprzętu tego nie zdiagnozujesz. Jedyna metoda w takim przypadku to podmianka na inny egzemplarz części lub wymiana ich na nowe.Z tym modułem to wydaje mi się, że to albo chodzi albo nie(przynajmniej mnie się tak zdaje), co do sprzętu to myślę iż wystarczy zwykły miernik do prądu z opcją na badanie oporności. A zawory jak mogę sprawdzić, bo sugerowano mi iż się nie domykają i dlatego występują w/w usterki. Edytowane 31 Maja 2008 przez Italian Stallion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Z tym modułem to wydaje mi się, że to albo chodzi albo nie(przynajmniej mnie się tak zdaje), co do sprzętu to myślę iż wystarczy zwykły miernik do prądu z opcją na badanie oporności. A zawory jak mogę sprawdzić, bo sugerowano mi iż się nie domykają i dlatego występują w/w usterki.Jeśli wolno, wyrażę ogólną opinię. Jak wiesz lepiej to po co się pytasz? Tylko czemu nie wiesz jak sprawdzić zawory ? Poczytaj książki to się dowiesz. Czołgiem. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Gaźnik regulowany był(wątpię, iż by on był powodem tych niedomagań), co do zapłonu, tam nie ma żadnej regulacji. A dlaczego twierdzisz że zapłon nie ma żadnej regulacji?Jesteś tego pewny w 100%tach?Szczelność zaworów sprawdzałeś cz to tylko przypuszczenia? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 sprawdz sobie czy ci się luzy nie zmniejszyły tak że nie odmyka i przepuszcza zawór a jak nie to możę rzeczywiście zawory zaniemagają już Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Italian Stallion Opublikowano 1 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Jak wiesz lepiej to po co się pytasz? Ja tylko głośno myślę :icon_mrgreen: , oczywiście jeśli się mylę proszę mnie poprawićSzczelność zaworów sprawdzałeś cz to tylko przypuszczenia?Przypuszczam, nie sprawdzaneOgólnie proszę mi wybaczyć moją niewiedzę lecz motorek nie jest do końca mój :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Ja też stawiałbym na kłopoty z rozrządem......................sprawdź luzy na zaworach, i naciąg łańcucha rozrządu (o ile tam jest); Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Italian Stallion Opublikowano 21 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Mam jeszcze takie pytanie, czy impulsator z silnika Rotax 123,127 będzie pasował do Rotaxa 504? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolajmick Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Czesc !Mialem troche do czynienia z tym motorkiem wiec moge ci pare rzeczy podpowiedziec.Jest to motor budowany specjalnie dla brytyjskiej armii ,wiec glowna zasada budowy tego sprzeta jest prostota obslugi i idiotoodpornosc.znany jest rowniez z trudnosci przy odpalaniu :D Impulsator nie ma tu nic do rzeczy jest zamocowany na stale i nie przestawialny ,jedynie co mozesz sprawdzic to pasek rozrzadu i sam rozrzad czy nie jest przestawiony ,jak powinno byc na znakach nie pamieta dostep do ksiazki bede mial dopiero w poniedzialek.Sprawdz tez odpreznik czy jes popuszczony do konca i nie podpiera zaworow wydechowych .Lecz najbardziej prawdopodobne jest to ze lapie ci falszywe powietrze ,pomiedzy gaznikiem a kolektorem ssacym.Zapomnial bym zapytac ,gaznik jest oryginalny AMAL czy ktos cos juz rzezbil ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.