zygizz Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Witam, sprawa może się wydawać banalna, ale nie dla wszystkich, otóż zabrałem sie za wymiane zestawu napędowego w Kawie zx 636 '04r I natrafiłem na problem przy demontażu zębatki zdawczej. Jest na niej duża nakretka, próbuje ją odkręcać ale nie idzie, a boje się żeby czegoś nie uszkodzić. powiedźcie jak zdemontować ta zębatke ?? Czy jest to lewy czy prawy gwint ?? Może są jakieś metody albo specjalne narzędzia potrzebne. za pomoc z góry dzięki :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Klucz pneumatyczny i odkręcone Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 28 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 a w ktorym kierunku ?? normalnie przeciwnie do ruchu wskazowek zegara ? czy jest to lewy gwint i w kierunku ruchu wskazowek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Jak każdą normalną nakrętkę czyli w lewo.Nakrętki inne czyli z gwintem lewoskrętnym mają specjalne oznaczenia nabite od czoła. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 POmysl, jezeli zebarka sie kraci to nakratke dokrecac tak aby sama sie nie odkrecila przypadkiem, dlatego jest lewy gwint ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Chyba coś pokręciłeś tam jest zawsze prawy gwint. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 jak nie masz klucza pneumatycznego to wcisnij tylny hamulec i sprobuj odkrecic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Chyba coś pokręciłeś tam jest zawsze prawy gwint. nie pokrecil, bywa "lewy" w zaleznosci, z ktorej strony motocykla masz poprowadzony lancuch pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 moglem pokrecic :icon_biggrin:zasada jest prosta, kierowac sie nia i do wszystkiego sie dojdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 moglem pokrecic :icon_biggrin:zasada jest prosta, kierowac sie nia i do wszystkiego sie dojdzie To może pokręć sobie karuzelą bo inni motocykliści czytają takie bzdury i jeszcze któryś uwierzy.Niedawno oszczędny klient zadzwonił z zapytaniem jak skasować błąd komputera w quadzie KAWASAKI po wymianie paska bo nie będzie oszustom płacił w serwisie. Kazałem mu wbić gwóźdź w drugą literkę A na module i baran uwierzył ale już więcej nie dzwoni. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 No mi raz nawet klucz pneumatyczny nie pomógł. Nie obeszło się bez kątówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 wy tu jakies niestworzone historie opowiadacie. przyda sie osoba do pomocy. zdejmujemy zawleczke, odginamy podkladke... traktujemy nakretke jakims odrdzewiaczem, odpiekaczem(WD-40). wrzucamy jedynke, naciskamy na hamulec. uzywamy solidnego klucza nasadowego z mocna raczka, ktory sobie sprytnie przedluzamy za pomoca dlugiej, stalowej rury(dwa metry bedzie w sam raz). teraz juz tylko niewielki nacisk i nakretka puszcza jak zloto. sukces gwarantowany.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 sadek skad ja ten sposob znam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 nie wiem pikus91, ale ja znam z wymiany zestawu napedowego z kumplem :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 a czy od czegoś takiego skrzynia nie oberwie bo działają na nią nieliche siły chyba ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.