Piotr Dudek Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 ciekawe rzeczy piszesz.... to widać wszystkie moje motocykle były wyprodukowane przed junakiem, bo w każdym od nich manualu jest napisane, żeby linki smarować olejem. Podaj chociaż jeden przykład oby nie z HAYNESSa Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 (edytowane) proszę bardzo. to chyba oryginał. strona 12 (druga od końca)http://www.cb1100f.net/Other/CB1100FManual...Lubrication.pdf Edytowane 26 Maja 2008 przez Barnaby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 ja tylko nadmienię, że bez sensu wydawać 100 zł za linkę, skoro od przykładowej WSKi pasuje - koszt 8 zł. a smarowanie od czasu do czasu zniosę... Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Widze temat bardzo sie rozwinął. No wiec tak uzylem oleju do smarowania łancucha w pilarkach "EKO GREEN OIL" i zwyklej benzyny napełnilem strzykawke 8 ml olejem i 2 ml benzyną i elegancko sie wstrzykiwało. Linka chodzi jak nowa jak bede mial czas to przesmaruje tak cała linke od gazu. :P Patent niezły :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 heh mi wlasnie dzisiaj pekla lineczka :P naszczescie wezwalem odsiecz z zapasowa linka ktora mialem w garazu :icon_twisted: - cale szczescie ze bylo to nad bobliskim jeziorem gdzie jest dojazd , a nie gdzies w srodku lasu :icon_mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 ja nauczyłem sie smarować linki płynem hamulcowym. tak mi powiedizał stary mechanik co prawda robiący strare polskie sprzety typu Warszawa ale jednak mechanik :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.