str_18 Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Witam. Mam zamontowany taki gaznik w DRZ 400E. Nie moge sie doszukac w necie jakie ustawienia ma ten gaznik. Jezeli ma ktos takowy to czy moglby mi podac troche informacji o nim ile srubke od skladu mieszanki wykrecic itd. Dziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robmot Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Czyli masz chyba gaźnik przeszczepiony z jakiegoś innego sprzęta, bo w DR-Z powinien być FCR39.Na thumpertalku wynalazłem żeby śrubę od mieszanki wykręcić jakieś 2 obroty. 178 main jet200 main air jetemn needleclip 340 pilot jet100 pilot air jet2 turns fuel screw Zresztą sam zobacz i porównaj dysze w twoim gaźniku z tymi z listy w poście http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...cr+41+pilot+jet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kula26 Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Daj swoj emailto wysle ci serwisowke, co prawda od lc4 ale jest tam opisany ten gaznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Dziekuje kolego jeszcze przydalaby sie wysokosc komory plywakowej i byloby juz ok :lalag: Schemat gaznika z oznaczeniami w jezyku angielskim mam a wiec jak ktos by chcial to udos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 (edytowane) Cos mi sie zdaje ze ja mam keihin FCR 41mm a nie keihin MX Fcr 41mm. I teraz moje pytanie czy ustawienia sa inne? Dostalem od kolegi wyzej pare danych178 main jet200 main air jetemn needleclip 340 pilot jet100 pilot air jet2 turns fuel screw Czy takie same bedzie w FCR 41 mm bez MX? Szukam i znalesc nie moge Fotki mojego gaziora http://bikepics.com/pictures/1302967/http://bikepics.com/pictures/1302969/http://bikepics.com/pictures/1302970/ Ma chyba automatyczne ssanie bo nie ma dzwigienki. Sam juz nie wiem czy to MX czy nie MX. Edytowane 27 Maja 2008 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 30 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Chcem zrobic taki myk z tym gaznikiem. Mechanik doradzil mi aby odlaczyc pompke przyspieszajaca poniewaz duzo paliwa leje. Iglica jest na najnizszym punkcie juz. Jeszcze nie podlaczylem gaznika ale chcem sie zapytac co o tym myslicie. Jest ktos chetny na zamiane gaznika FCR 41 na FCR 39? Dodam ze gaznik jest sprawny w 100% tylko ze moja drz nie przepala az tyle paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Chcem zrobic taki myk z tym gaznikiem. Mechanik doradzil mi aby odlaczyc pompke przyspieszajaca poniewaz duzo paliwa leje. Iglica jest na najnizszym punkcie juz. Jeszcze nie podlaczylem gaznika ale chcem sie zapytac co o tym myslicie. Jest ktos chetny na zamiane gaznika FCR 41 na FCR 39? Dodam ze gaznik jest sprawny w 100% tylko ze moja drz nie przepala az tyle paliwa. Moim osobistym zdaniem odłączanie pompki jest nie trafione... Pompka pracuje tylko przy gwałtownym dodaniu gazu i ruchach manetką ... Jeśli regulacje iglicą nie dają skutku to wrócił bym z iglicami tam gdzie było, zanotował aktualny poziom w pływakach i obniżył eksperymentalnie aż będzie działać poprawnie. W ogóle to jaki problem z tym gaźnikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 (edytowane) Moim osobistym zdaniem odłączanie pompki jest nie trafione... Pompka pracuje tylko przy gwałtownym dodaniu gazu i ruchach manetką ... Jeśli regulacje iglicą nie dają skutku to wrócił bym z iglicami tam gdzie było, zanotował aktualny poziom w pływakach i obniżył eksperymentalnie aż będzie działać poprawnie. W ogóle to jaki problem z tym gaźnikiem? Strasznie duzo pali. Mechanik doradzil mi odlaczyc pompke wczesniej gaznik zostal wyczyszczony i wyregulowany 2 obrotu sruba od skladu mieszanki. Odpalilem moto bez pompki i wydaje sie dobrze wkreca sie pieknie bez zadnych strzalow z obrotow schodzi dobrze lecz nie mialem okazji sie przejechac z powodu braku linki sprzegla. Pompka dawala dawke odrazu po odkreceniu manetki. Sikala paliwem prawie na 1metr. Dodam ze iglica jest juz na najnizszym polozeniu. Edytowane 1 Czerwca 2008 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 (edytowane) Dzisiaj mialem okazje uwaznie przejzec gaznik. Rowniez bez pompki przyspieszajacej duzo pali. Swieca czarna. Iglica jest na najwyzszym ząbku czyli spalanie powinno byc najmniejsze a tak nie jest :(. Sprawdzilem dysze glowna i jest oznaczona cyferka 160. Kolega zaproponowal wstawic dysze glowna 150 to dobre rozwiazanie?. Iglica dlugosc 14,6 a sr. u gory 3, dolu 2 nie wiem czy ma to duze znaczenie ale mam jeszcze jakies literki z iglicy OCEMR. Srubka skladu mieszanki wykrecona na 2 obroty. Pomozcie bo paliwo znika w oczach a do tego nie jest tanie. Edytowane 8 Czerwca 2008 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 a może wykreć jeszcze śrobke od składu mieszanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Jak juz zmieniles poziom iglicy na najmniejszy to jedynie poszukaj dysze mniejsza z 140, 150 i reguluj gaznik. U mnie strzaly byly jak wkrecal sie na oborty bo dostawal za malo paliwa i powietrza, kolektor odrazu robil sie czerwony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Na poczatek trzeba ocenić stan tego gaźnika. Śruba składu wykrec jeszcze 0,5 obrotu;)Do tego trzeba sprawdzić jaki jest stan paliwa w komorze pływakowej. Odłaczenie pompki mija sie z sensem. Dysze trzeba sobie kupic od wielkosci 130 do 150 i sprawdzać:biggrin: Zreszta duzo pali tzn. ile ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 (edytowane) Na poczatek trzeba ocenić stan tego gaźnika. Śruba składu wykrec jeszcze 0,5 obrotu;)Do tego trzeba sprawdzić jaki jest stan paliwa w komorze pływakowej. Odłaczenie pompki mija sie z sensem. Dysze trzeba sobie kupic od wielkosci 130 do 150 i sprawdzać:icon_biggrin: Zreszta duzo pali tzn. ile ? Nie mam licznika ale tak na oko z kolega ustalilismy ze przejchalem jakies 30km. Zalalem paliwo do baku i do tego samego miejsca wlalem prawie 3l. Takze na 100km wychodzi jakies 9l. Nowa swieca byla mocno zakopcona. Nie wiem czy da sie jeszcze wykrecic srubke od mieszanki. Raczej to nie zmniejszy spalania :) Stan gaznika jest wporzadku. Pare dni temu czyszczony. Zadnych uszczerbkow na dyszach, iglicy. Poprostu musze jakos go wyregulowac. Sprzedawca mowil ze gaznik jest od dakarowki. Zapomnialem zapytac. Przez dysze wolnych obrotow tez moze byc takie spalanie? Edytowane 8 Czerwca 2008 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson63 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 (edytowane) Może masz zawory ssące podparte..? Pozdrawiam Edytowane 8 Czerwca 2008 przez robson63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 (edytowane) Może masz zawory ssące podparte..? Pozdrawiam Zaworow nie slychac zeby cos bylo zle poza tym w zimie byly sprawdzane przez sprzedawce i sa w normie. Z silnika nie wydobywaja sie niepokojace dzwieki. Poprzedni wlasciciel jezdzil tym motocyklem z taka dawka jaka jest nie wiem skad bral kase na wache :buttrock: a wiec problem jest w gazniku. Slyszalem ze duza dawka paliwa grozi wypaleniem tłoka czy to prawda? Dla chetnych sprzedam ten gaznik lub zamienie na seryjny fcr 39 i miec z glowy te regulacje. Nie sprzedaje albo zamieniam ze wzgledu na to ze cos jest z nim nie tak poprostu zaczyna mnie to wkurzac. Edytowane 8 Czerwca 2008 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.