Skocz do zawartości

Wydech


Rekomendowane odpowiedzi

Tak naprawdę to jeśli ktoś chce zrobić reasowy tuning w 50-siątce to powinien sie zainteresować firmą Polini. Niestety cena przeraża :lol: do mojej Sendy cylinder na 78cm3 kosztuje 1170 zeta, wydech 1250 zeta, a gaźniczek 17,5mm 480 zeta :cry: do tego przydałby się jeszcze korbowód i wał żeby za mocno standardowego nie obciążać po zwiększeniu pojemności, ale taki zabieg to już koszt rzędu ponad 1500 zeta jeśli chodzi o Polini :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 6 lat później...

mam pytanko odnośnie wydechu w RMZ 450 rocznik 2007. Oryginał składa się z 3 części: kolanko, tłumik i rura pomiędzy kolankiem i wydechem. Jestem na etapie robienia nowego kolanka i rury łączącej kolanko z tłumikiem i tu właśnie pytanie. Ta środkowa rura łączy się z tłumikiem i spięte są ze sobą dwiema sprężynami. Widziałem kilka tłumików które środkową rurę i tłumik miały połączone na stałe. Które rozwiązanie jest lepsze ??

 

http://allegro.pl/pro-circuit-suzuki-rmz45...1336732005.html

tu akurat na sprężynach ale tak jak pisałem wcześniej spotkałem się z rozwiązaniem spawu na stałe bez sprężyn

Edytowane przez zorak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko odnośnie wydechu w RMZ 450 rocznik 2007. Oryginał składa się z 3 części: kolanko, tłumik i rura pomiędzy kolankiem i wydechem. Jestem na etapie robienia nowego kolanka i rury łączącej kolanko z tłumikiem i tu właśnie pytanie. Ta środkowa rura łączy się z tłumikiem i spięte są ze sobą dwiema sprężynami. Widziałem kilka tłumików które środkową rurę i tłumik miały połączone na stałe. Które rozwiązanie jest lepsze ??

 

http://allegro.pl/pro-circuit-suzuki-rmz45...1336732005.html

tu akurat na sprężynach ale tak jak pisałem wcześniej spotkałem się z rozwiązaniem spawu na stałe bez sprężyn

Różnicy w pracy silnika nie będzie żadnej. Różnicę możesz poczuć podczas montażu i demontażu, łatwiej rozbierać wydech po kawałku niż manewrować długą rurą. Pozatym w przypadku uszkodzenia wymieniasz dany element a nie całość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej mi chodzi o trwałość np przy wywrotce. Po ostatnich jazdach na podjeździe moto niefortunnie upadło na prawą stronę na wystający pień i ułamałem mocowanie tłumika a sam tłumik wypiął się ze sprężyn. Jak będzie na stałe to nie narobi więcej szkody przy wywrotce ?? Nie ukrywam że dla mnie lepszym a przynajmniej prostszym rozwiązaniem jest na stałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...