racoon Opublikowano 28 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2003 Mam takie pytanie , szczegolnie do osob z pewnym stazem w enduro lub MX, Czy sa jakies uklady wydechowe do enduro firm ktorych nazwa rozpoczyna sie od K lub Mwybaczcie za moze blache pytanie , ale kto pyta przynajmniej teoretycznie nie bladzi :banghead: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 28 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2003 zależy do jakich enduro :roll: do np. ,,pięćdziesiątek" może być to np. Metrakit albo Malossi. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 28 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2003 święte słowa Słabek ale do ,80,125 tez malossi robi a co do metrakit to niewiem ale na "M" jest 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 28 Grudnia 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2003 MIG na przykład - do modeli o większych pojemnościach. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_87 Opublikowano 29 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2003 DO 50 są dobre wydechy: Kundo, Polini, Metrakit, Athena, Airsal, Malossi....Najlepsze z tego wszystkiego to oczywiście Polini. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 29 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2003 Tak naprawdę to jeśli ktoś chce zrobić reasowy tuning w 50-siątce to powinien sie zainteresować firmą Polini. Niestety cena przeraża :lol: do mojej Sendy cylinder na 78cm3 kosztuje 1170 zeta, wydech 1250 zeta, a gaźniczek 17,5mm 480 zeta :cry: do tego przydałby się jeszcze korbowód i wał żeby za mocno standardowego nie obciążać po zwiększeniu pojemności, ale taki zabieg to już koszt rzędu ponad 1500 zeta jeśli chodzi o Polini :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
racoon Opublikowano 29 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2003 chodzi mi o pojemnosc 600cm, z takich bardziej znanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 29 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2003 hm... no w 600-kach to chyba tylko tak jak Dominik wspomniał tylko Mig :roll: a tak w ogóle to jest jakaś firma tuningowa z literą K na początku :?: :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2004 może aKrapovic czy jak to się tam pisze? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2004 akrapovic czy akarpovictak właściwie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 10 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2004 akrapovic czy akarpovictak właściwie? akrapovic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2004 wiedziałem :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorak Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 (edytowane) mam pytanko odnośnie wydechu w RMZ 450 rocznik 2007. Oryginał składa się z 3 części: kolanko, tłumik i rura pomiędzy kolankiem i wydechem. Jestem na etapie robienia nowego kolanka i rury łączącej kolanko z tłumikiem i tu właśnie pytanie. Ta środkowa rura łączy się z tłumikiem i spięte są ze sobą dwiema sprężynami. Widziałem kilka tłumików które środkową rurę i tłumik miały połączone na stałe. Które rozwiązanie jest lepsze ?? http://allegro.pl/pro-circuit-suzuki-rmz45...1336732005.html tu akurat na sprężynach ale tak jak pisałem wcześniej spotkałem się z rozwiązaniem spawu na stałe bez sprężyn Edytowane 2 Grudnia 2010 przez zorak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 mam pytanko odnośnie wydechu w RMZ 450 rocznik 2007. Oryginał składa się z 3 części: kolanko, tłumik i rura pomiędzy kolankiem i wydechem. Jestem na etapie robienia nowego kolanka i rury łączącej kolanko z tłumikiem i tu właśnie pytanie. Ta środkowa rura łączy się z tłumikiem i spięte są ze sobą dwiema sprężynami. Widziałem kilka tłumików które środkową rurę i tłumik miały połączone na stałe. Które rozwiązanie jest lepsze ?? http://allegro.pl/pro-circuit-suzuki-rmz45...1336732005.html tu akurat na sprężynach ale tak jak pisałem wcześniej spotkałem się z rozwiązaniem spawu na stałe bez sprężyn Różnicy w pracy silnika nie będzie żadnej. Różnicę możesz poczuć podczas montażu i demontażu, łatwiej rozbierać wydech po kawałku niż manewrować długą rurą. Pozatym w przypadku uszkodzenia wymieniasz dany element a nie całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorak Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Bardziej mi chodzi o trwałość np przy wywrotce. Po ostatnich jazdach na podjeździe moto niefortunnie upadło na prawą stronę na wystający pień i ułamałem mocowanie tłumika a sam tłumik wypiął się ze sprężyn. Jak będzie na stałe to nie narobi więcej szkody przy wywrotce ?? Nie ukrywam że dla mnie lepszym a przynajmniej prostszym rozwiązaniem jest na stałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.