FighteR-600 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 witam wszystkich 2oo ok jakiegoś czasu zaczęło mi coś cyklicznie cykać po rozgrzaniu silnika na luzie (po dodaniu gazu dźwięk milknie)....są to najprawdopodobniej objawy łańcuszka rozrządu...moje pytanie: jak naciągnąć łańcuszek rozrządu...??? odkręciłem pokrywkę i dostałem się do jakiejś śruby ze spiralą (FOTKA) http://www.wrzuta.pl/obraz/zMktc7So3t/napinaczi nie wiem co dalej.... czy aby coś sprawdzić muszę zdjąć cały napinacz (tzn odkręcić jeszcze te dwa imbusy FOTO) i wtedy coś kręcić.... jeśli kręcić to o ile obrotów i w którą stronę no i jak sprawdzić potem po odpaleniu motocykla, że jest to dobrze zrobione (po prostu dźwięki powinny umilknąć czy jak???) POMÓŻCIE dzięki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Jeśli coś cyka po rozgrzaniu silnika to może są to zawory a nie napinacz?????????Co do napinacza to wykręć go całego i obejżyj dokładnie, popatrz czy ma luzy. Co do montażu to lekko wkręć srodkową srubę ta ze spręzynką, następnie włóż i przykręć napinacz 2 śrubami i dopiero dokręć centralną śrube...U mnie napinacz brzęczał przy schodzeniu z wysokich obrotów...Największy hałas miałem ok 6,5 do 5 tysi obrotów i hałas był niezależnie od temperatury silnika....Ja bym sprawdził luzy zaworowe... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Jeśli coś cyka po rozgrzaniu silnika to może są to zawory a nie napinacz?????????Co do napinacza to wykręć go całego i obejżyj dokładnie, popatrz czy ma luzy. Co do montażu to lekko wkręć srodkową srubę ta ze spręzynką, następnie włóż i przykręć napinacz 2 śrubami i dopiero dokręć centralną śrube...U mnie napinacz brzęczał przy schodzeniu z wysokich obrotów...Największy hałas miałem ok 6,5 do 5 tysi obrotów i hałas był niezależnie od temperatury silnika....Ja bym sprawdził luzy zaworowe... Pozdrawiam Widziałes napinacz w GS-ie? Centralnej śruby sie nie dokręca , zrobi to za ciebie spręzyna spiralna. Jak sam bedziesz wyręczał spręzyne to najkrótsza droga do uszkodzenia slizgów łancucha. To nie jest napinacz zapadkowy tylko srubowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 jeśli kręcić to o ile obrotów i w którą stronę no i jak sprawdzić potem po odpaleniu motocykla, że jest to dobrze zrobione (po prostu dźwięki powinny umilknąć czy jak???) krecac sruba w prawo naciagasz lancuszek, ale zeby sprawdzic czy jest dobrze naciagniety to wypadaloby chyba zajrzec pod pokrywe zaworow...to cykanie pojawia sie np jak zaczyna schodzic z obrotow? jesli lancuch jest za luzny to powinien dzwonic w momencie gdy nie jest naprezony. czyli na luzie i przy schodzeniu z obrotow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chmurek Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 ja się podepnę, nie będę zakładał nowego tematu, ja się szykuję do wymiany rozrządu, wiecie może jakie są mniej więcej koszty wymiany razem z zakupem rozrządu ? ostatnio pojawił się u mnie jeszcze taki problem że moto mi gaśnie jak spada z obrotów, najpierw było to przy schodzeniu z wysokich obrotów przy mocniejszym hamowaniu, teraz też czasem przy normalnym zatrzymywaniu się jeżeli nie dodam gazu to moto mi gaśnie, dodam że zawory i gaźniki są do regulacji, czy to może być wina tego czy może czegoś innego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.