mirekbogun Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Witam!Jest kłopot z dodaniem gazu w lc4 400. Gaźnik, nie znam producenta, ale ma taka czarną pokrywę na górze i membranę z iglicą. Nie jest to mój motocykl. Gośc w warsztacie wymienił w nim iglicę i zaczęło się. Na wolnych obrotach chodzi pięknie, zapala jak trzeba tylko nie można płynnie dodać gazu, tzn. gaśnie, strzela z tłumnika. Trzeba kilkakrotnie kręcić manetką, żeby w ogóle wszedł na obroty. Wszystko zmienia przez zaciągnięcie ssania do połowy, ale wtedy gaśnie na wolnych obrotach. Bez ssania jazda to koszmar, toleruje tylko wysokie obroty. Co sie mogło stać?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 moze łapie fałszywe powietrze ? A ty jestes mechanikiem i sobie nie radzi :D dobrze mysle ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 nie zakładaj kilku takich samych tematów na różnych podforach.jesteś tu nowy, ale to nie zwalnia cię z obowiązku myślenia i umieszczania tematów w odpowiednich działach jaki jest kolor świecy? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Witam!Jest kłopot z dodaniem gazu w lc4 400. Gaźnik, nie znam producenta, ale ma taka czarną pokrywę na górze i membranę z iglicą. Nie jest to mój motocykl. Gośc w warsztacie wymienił w nim iglicę i zaczęło się. Na wolnych obrotach chodzi pięknie, zapala jak trzeba tylko nie można płynnie dodać gazu, tzn. gaśnie, strzela z tłumnika. Trzeba kilkakrotnie kręcić manetką, żeby w ogóle wszedł na obroty. Wszystko zmienia przez zaciągnięcie ssania do połowy, ale wtedy gaśnie na wolnych obrotach. Bez ssania jazda to koszmar, toleruje tylko wysokie obroty. Co sie mogło stać?????? Za nisko ustawiona iglica. Podnies o jeden rowek do góry i przetestuj. byc moze trzeba podniesc nawet o 2 rowki. Iglica odpowiada za skład mieszanki w zakresie przejscia z niskich na srednie i srednich obrotow.Jeśli iglica nie posiada rowków do zmiany wysokosci za pomoca segera to podłóz pod nią podkładke grubosci ok 0.5mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirekbogun Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 (edytowane) Robiłem trochę w warsztacie, ale samochodowym. Na motocyklach nie bardzo się znam. Jest to motocykl Straży Granicznej, grzebał w nim mechanik ale powiedział, że wszystko dobrze, ale nie jest dobrze.Jeśli chodzi o lewe powietrze to raczej nie ponieważ on tak pracuje jakby tylko na powietrzu, jak mu przymknie się ręka wlot filtra to się wkręca w obroty. Podniosę iglicę i zobaczymy. Świecy nie wykręcałem.A z tymi podforami to się zakreciłem. Sorry!!!!! Edytowane 21 Maja 2008 przez mirekbogun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 jak mu przymknie się ręka wlot filtra to się wkręca w obroty.To tylko dowodzi tego że dostaje za mało paliwa, podnieś iglice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirekbogun Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Iglicę podnosiłem i obniżałem i dalej to samo. Nie rozumiem na jakiej zasadzie ona się podnosi, jest tam membrana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 jaka pewnosc ,ze nowa iglica jest odpowiednia??? to nie element kopatybilny dla wszystkich firm!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Iglicę podnosiłem i obniżałem i dalej to samo. Nie rozumiem na jakiej zasadzie ona się podnosi, jest tam membrana. Membrana podnosi cały zespół- przepustnice z iglicą. Ty masz podniesć sama iglicę by wzbogacić mieszankę.Membrana reaguje na zmianę podciśnienia w gardzieli gaźnika a ta z kolei jest zależna od uchylenia przepustnicy obrotowej i obrotów silnika. W membranie nie może być żadnych dziur czy śladów klejenia.W serwisowce sa dane gaźnika łącznie z typem iglicy. Wyjmij ta nowa z gaźnika i porównaj symbol na niej z tym z serwisówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 a dysza? ja dokladnie najpierw wyczyscil bym gaźnik....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirekbogun Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 No własnie przestawiałem iglicę na rowkach, wyczyściłem a raczej przedmuchałem powietrzem dysze, nawet je wykręciłem i przedmuchałem gaźnik bez nich. Membrana zdaje się dobra. A w ogóle to wymieniłem iglicę na starą, króra mimo wytarcia się działała, przed wymianą na nową i to samo, nie chodzi. Chyba zostawie ten motor w spokoju!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kula26 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Jesli dobrze mysle jest to mikuni, powinien tam byc taki zespol przewodow do podcisnienia ktory wchodzi do gaznika na gorze kolo tej czarnejpokrywy, zerknij czy tam cos sie nie zatkalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirekbogun Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Jesli dobrze mysle jest to mikuni, powinien tam byc taki zespol przewodow do podcisnienia ktory wchodzi do gaznika na gorze kolo tej czarnejpokrywy, zerknij czy tam cos sie nie zatkalo. Te przewody są drożne, ten koło pokrywy idzie na dół i zakończiny jest plastikowym jakby filterkiem, ale do niego nie dochodzi żaden przewód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Musi byc gdzies w korpusie przytkany jakis przelot, nie ma ch... dla Marychy zeby wszystko bylo czyste a silnik chodzi na powietrzu.Jeszcze raz zdejmij gaznik i zaopatrz sie w plyn czyszczacy do gaznikow w spray'u, wykrec srube i dysze wolnych obrotow i prysnij porzez otwor sruby zatykajac palcem otwor dyszy, a potem odwrotnie, przez otwor dyszy zatykajac otwor sruby. W kazdym przypadku musisz widziec 2 strumyczki w gardzieli gaznika - blizszy od wolnych, dalszy od przejscia z wolnych na wyzsze obroty.Sprawdz przeloty i rozpylacza i dysze, moze tam sie cos zatkalo, wreszcie przeplyw miedzy komora plywakowa i korpusem, chociaz ten jest wielki i nie powinien sie zapchac.Jezeli to Mikuni to zaworek iglicowy ma wlasny filterek paliwa, wyjmij zaworek, zdejmij ten filterek ( jest b.drobny ) i oczysc - bardzo czesto jest powodem takich problemow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.