YAGO Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Bardzo prosze o odezwanie sie na priwa, sprawa jest wazna. Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Jaki to model, ja naprawialem swoj, ale mam V2 okolo 500 ccm 16 KM. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 A to ściśle tajne ze trzeba na priva pisać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 19 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 nie scisle tajne nie.... poprostu nie chialem zakladac wsumie malo potrzebnego tematu w mechanice, model to sprint 40 czyli jedne cyl., dolnozaworowy. Mam 2 problemy: -nie mam zielonego pojecia jak ustawic silnik a konkretnie sklad mieszanki, mam czarna swiece... -moja kochana mama, z jej tylko znanych powodow, postawila kosiarke na bok na 2h i wylecial caly olej tylko neiwiem ktorendy... silnik ma ok 25-30h pracy wiec jest prawie nowy ale niestety mondrzy ludzie najpierw przestawili ustawiona wajche przepustnicy a potem jeszcze ten olej.... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogut Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 nie scisle tajne nie.... poprostu nie chialem zakladac wsumie malo potrzebnego tematu w mechanice, model to sprint 40 czyli jedne cyl., dolnozaworowy. Mam 2 problemy: -nie mam zielonego pojecia jak ustawic silnik a konkretnie sklad mieszanki, mam czarna swiece... -moja kochana mama, z jej tylko znanych powodow, postawila kosiarke na bok na 2h i wylecial caly olej tylko neiwiem ktorendy... silnik ma ok 25-30h pracy wiec jest prawie nowy ale niestety mondrzy ludzie najpierw przestawili ustawiona wajche przepustnicy a potem jeszcze ten olej....http://www.fis.com.pl/module.php?op=forum&category=25&page=0tutaj może pomogą.Ogólnie nie polecam samemu grzebać bo te silniki to straszna tandeta jak widzę te plastikowe krzywki na wałku rozrządu to ........Wredne to jest też do regulacji.Ustawisz na wysokie max. obroty i zatrze się w 5 min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Hehe, tam na szczęście nie ma się co zepsuć... Świece masz czarną bo się olej przelał do cylindra (niestety, wielokrotnie przetrenowane w glebogryzarce, która przechylała się w czasie transportu).Wykręć świecę i wydmuchaj olej z cylindra. Będziesz miał duże kłopoty z rozruchem bo świeca będzie się zaolejać ale w końcu odpalisz i potem powinno już być ok. Ustawienie przepustnicy w tych silnikach nie ma wiele do rzeczy, silnik praktycznie odpala na każdym ustawieniu. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Nie przejmuj sie kolorem swiecy, jezeli silnik pracuje jak trzeba to wszystko powinno być ok. Czym uboższa mieszanka tym wższa temperatura silnika i łatwiej o zatarcie silnka. Jeżeli już cos chcesz regulować to najpierw wyminien lub wymyj (jeżeli masz gąbke) filtr powietrza. Jeżeli połozysz kosiarke gaźnikim do góry to nic nie powinno sie wylać, a jeżeli odwrotnie to olej spłunie przez odme do cylindra. Nie powinno sie też kosic jadac z górki bo olej przelewa sie do cylindra i możesz zapiec pierścienie tłokowe.A poza tym to jest tak prymitywny silnik (dolnozaworowy, smarowany rozbryzgowo i z plastikowym gaźnikiem) że cudem jest że on w ogóle pracuje :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 u mnie w 2 maszynach są tecumsehy czy jak to się pisze .po przechyleniu ponad 45st też olej się wylewa, pewnie przed odme i świeca od razu czarna.Zamiast się męczyć z odpaleniem podpinam wiertarkę i wio , kilka sekund i olej przepalony :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 A poza tym to jest tak prymitywny silnik (dolnozaworowy, smarowany rozbryzgowo i z plastikowym gaźnikiem) że cudem jest że on w ogóle pracuje :rolleyes:zapomnailes dodac ze nie ma tam lozysk tocznych tylko slizgowe i napewno nie naleza do trwalych Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 (edytowane) W razie czego mam instrukcje napraw i katalog do siników brigsa. Służę pomocą ;) A silniki brigssa są jedne z najlepszych i nie do zajechania jeżeli tylko jest w nich jakiś olej :banghead: Edytowane 26 Maja 2008 przez Yool Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik_ Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Witam wszystkich jestem tu nowy, mam traktorek MTD White z silnikiem Briggs and Stratton 16 HP model traktorka ET 160, na razie wiem tylko tyle gdyż traktorek jest zaparkowany u Babki, kurcze kupiłem już nowy pasek do noży, nowy akumulator, a tu się okazało, że ładowanie na niskich obrotach jest ok 11,98 V a na wysokich 12.08 czyli można powiedzieć, że ładowania nie ma praktycznie wcale. Nawet ten wskaźnik od ładowania źle pokazuje bo zamiast pokazywać 12V pokazuje ok 6 V na wysokich a 2 V na niskich., Jest to chyba silniczek 1 cylindrowy i ma chyba oznaczenie V coś tam, czy może mi ktoś poradzić gdzie mam zagrzebać i od czego zacząć??, nie wiem w jaki sposób jest tam rozwiązane ładowanie. Druga sprawa to strasznie mi się kolebocą przednie koła czyli łożyska się wysypały zupełnie, gdzie kupić takie łożyska, bo mniemam że będzie z nimi ciężko. Dzięki za pomoc bo to mój debiut jeśli chodzi o traktorko kosiarki, mam jescze Dzika 2, to jest maszyna tam się nic nie psuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diorek Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 trochę odkopuję temat ale przymierzam się do zakupu kosiarki - i waham się pomiędzy silnikiem B&S a Hondy - czy ktoś może używa jednego i drugiego silnika i może coś o tym napisać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lalka Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 W razie czego mam instrukcje napraw i katalog do siników brigsa. Służę pomocą :) A silniki brigssa są jedne z najlepszych i nie do zajechania jeżeli tylko jest w nich jakiś olej :) Czy używacie stabilizatorów paliwa? Czy wylewacie po prostu resztki po koszeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Diorek który silnik B&S i który Hondy. Gasze jesienią, a wiosna odpalam na tym samym paliwie. Nie mam żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lalka Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Na tym samym paliwie???? Stoję przed wyborem kosiarki i mocno zastanawiam się nad husqvarna z silnikiem Briggsa, silnik 650 series Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.