Skocz do zawartości

Jest moze jakis spec. ktory naprawial i zna silniki Briggs & Stratton?


YAGO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie scisle tajne nie.... poprostu nie chialem zakladac wsumie malo potrzebnego tematu w mechanice, model to sprint 40 czyli jedne cyl., dolnozaworowy. Mam 2 problemy:

 

-nie mam zielonego pojecia jak ustawic silnik a konkretnie sklad mieszanki, mam czarna swiece...

 

-moja kochana mama, z jej tylko znanych powodow, postawila kosiarke na bok na 2h i wylecial caly olej tylko neiwiem ktorendy...

 

silnik ma ok 25-30h pracy wiec jest prawie nowy ale niestety mondrzy ludzie najpierw przestawili ustawiona wajche przepustnicy a potem jeszcze ten olej....

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie scisle tajne nie.... poprostu nie chialem zakladac wsumie malo potrzebnego tematu w mechanice, model to sprint 40 czyli jedne cyl., dolnozaworowy. Mam 2 problemy:

 

-nie mam zielonego pojecia jak ustawic silnik a konkretnie sklad mieszanki, mam czarna swiece...

 

-moja kochana mama, z jej tylko znanych powodow, postawila kosiarke na bok na 2h i wylecial caly olej tylko neiwiem ktorendy...

 

silnik ma ok 25-30h pracy wiec jest prawie nowy ale niestety mondrzy ludzie najpierw przestawili ustawiona wajche przepustnicy a potem jeszcze ten olej....

http://www.fis.com.pl/module.php?op=forum&category=25&page=0

tutaj może pomogą.Ogólnie nie polecam samemu grzebać bo te silniki to straszna tandeta jak widzę te plastikowe krzywki na wałku rozrządu to ........Wredne to jest też do regulacji.Ustawisz na wysokie max. obroty i zatrze się w 5 min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, tam na szczęście nie ma się co zepsuć...

 

Świece masz czarną bo się olej przelał do cylindra (niestety, wielokrotnie przetrenowane w glebogryzarce, która przechylała się w czasie transportu).

Wykręć świecę i wydmuchaj olej z cylindra. Będziesz miał duże kłopoty z rozruchem bo świeca będzie się zaolejać ale w końcu odpalisz i potem powinno już być ok.

Ustawienie przepustnicy w tych silnikach nie ma wiele do rzeczy, silnik praktycznie odpala na każdym ustawieniu.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przejmuj sie kolorem swiecy, jezeli silnik pracuje jak trzeba to wszystko powinno być ok. Czym uboższa mieszanka tym wższa temperatura silnika i łatwiej o zatarcie silnka. Jeżeli już cos chcesz regulować to najpierw wyminien lub wymyj (jeżeli masz gąbke) filtr powietrza.

Jeżeli połozysz kosiarke gaźnikim do góry to nic nie powinno sie wylać, a jeżeli odwrotnie to olej spłunie przez odme do cylindra.

Nie powinno sie też kosic jadac z górki bo olej przelewa sie do cylindra i możesz zapiec pierścienie tłokowe.

A poza tym to jest tak prymitywny silnik (dolnozaworowy, smarowany rozbryzgowo i z plastikowym gaźnikiem) że cudem jest że on w ogóle pracuje :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w 2 maszynach są tecumsehy czy jak to się pisze .

po przechyleniu ponad 45st też olej się wylewa, pewnie przed odme i świeca od razu czarna.

Zamiast się męczyć z odpaleniem podpinam wiertarkę i wio , kilka sekund i olej przepalony :)

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A poza tym to jest tak prymitywny silnik (dolnozaworowy, smarowany rozbryzgowo i z plastikowym gaźnikiem) że cudem jest że on w ogóle pracuje :rolleyes:

zapomnailes dodac ze nie ma tam lozysk tocznych tylko slizgowe i napewno nie naleza do trwalych

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W razie czego mam instrukcje napraw i katalog do siników brigsa. Służę pomocą ;)

 

 

A silniki brigssa są jedne z najlepszych i nie do zajechania jeżeli tylko jest w nich jakiś olej :banghead:

Edytowane przez Yool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich jestem tu nowy, mam traktorek MTD White z silnikiem Briggs and Stratton 16 HP model traktorka ET 160, na razie wiem tylko tyle gdyż traktorek jest zaparkowany u Babki, kurcze kupiłem już nowy pasek do noży, nowy akumulator, a tu się okazało, że ładowanie na niskich obrotach jest ok 11,98 V a na wysokich 12.08 czyli można powiedzieć, że ładowania nie ma praktycznie wcale. Nawet ten wskaźnik od ładowania źle pokazuje bo zamiast pokazywać 12V pokazuje ok 6 V na wysokich a 2 V na niskich., Jest to chyba silniczek 1 cylindrowy i ma chyba oznaczenie V coś tam, czy może mi ktoś poradzić gdzie mam zagrzebać i od czego zacząć??, nie wiem w jaki sposób jest tam rozwiązane ładowanie.

 

Druga sprawa to strasznie mi się kolebocą przednie koła czyli łożyska się wysypały zupełnie, gdzie kupić takie łożyska, bo mniemam że będzie z nimi ciężko.

 

Dzięki za pomoc bo to mój debiut jeśli chodzi o traktorko kosiarki, mam jescze Dzika 2, to jest maszyna tam się nic nie psuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 3 tygodnie później...

W razie czego mam instrukcje napraw i katalog do siników brigsa. Służę pomocą :)

A silniki brigssa są jedne z najlepszych i nie do zajechania jeżeli tylko jest w nich jakiś olej :)

 

 

 

Czy używacie stabilizatorów paliwa? Czy wylewacie po prostu resztki po koszeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...