major000 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Ktm nie chwali się danymi na temat mocy i momentu a użytkowników trochę fantazja ponosi w tej kwestii. Ktm 525 exc ma w rzeczywistości ok 50KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Z mocą raczej masz rację. Jednak jeździłem kilkoma szosowymi motorami np Vstorm 650 który ma coś koło 80KM. W porównaniu do 525 na asfalcie wypadały bardzo blado :) Ja wiem że to również kwestia masy, przełożeń i sposobu oddawania mocy ale takiego przeciągu jaki robi 525 jeszcze na innym motorze nie zaznałem. Zwłaszcza na jakiejś krętej drodze, każde wyjście z zakrętu to walka z unoszącym się przednim kołem.Więc odczuwalnie jest znacznie więcej niż 50KM :) Ad. 2. Jeżeli chodzi o żywotność to tylko 450 SX miał z nią problemy w latach chyba 03-04 bo miał skrócony skok tłoka i przez to był mocniejszy i agresywniejszy. Cała reszta serii EXC 250 400 450 i 525 to w zasadzie ten sam bardzo udany silnik różniący się pojemnością. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ENDUROknight Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 ok dzieki chłopaki za info pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom85 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 tak sie stalo ze w moje rece wpadl na jakis czas exc 450 2001 teraz pytanie bo nie o enduro niewiem za wiele-zajebiscie ciezko sie odpala , kopie kopie i udalo mi sie 3 razy pojechac jak juz zgasnie to znowu walka ze noga boli - dlaczego?(uzywam tej klamki do dekompresji)- swiatla swieca ledwo ledwo a tyl wogole chyba ze dojebie obrotow to sie rozjasnia - czy to winna slabego akumulaora?- czy to normalne ze nie ma kluczyka i elektrycznego startera ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Pojemnosc 450 produkowano od 2003r. 2001 to 400 lub 520.Czy zrobiles jakikolwiek "pakiet startowy" po zakupie? Mam na myśli obowiązkowe sprawdzenie luzów zaworowych, pranie filtra powietrza, wymiana oleju i jego filtrów, świecy, czyszczenie gaźnika i sprawdzenie jego ustawień z manualem, sprawdzenie płytki przepustnicy?Tylne światło masz niepodlączone, a w przednim możesz miec brudny klosz.Normalne ze nie ma kluczyka, ale EXC ma miec rozrusznikm chyba ze ktoś go odkręcił.Daj zdjęcia i nr VIN to ci owiem co to za cudo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom85 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 dostalem go przypadkiem , ale podobno gotowy do jazdy po serwisie mam jakies dokumety to potwierdzajace wiec od tej strony powinno byc ok.tylne swiatlo na chwile sie wlaczylo i zgaslo na zawsze , przednia lampa jest czysta i tak lekko zazy jak dodaje gazu to zaczyna swiecic jasniej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Jeśli ten serwis jest tak realny jak rok i model to życzę powodzenia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Daj zdjęcia. Jaki ma rozmiar koła z tyłu? bo może to nie enduro tylko SX. Z odpalaniem jeżeli się nie wie jak to zrobić to nie taka prosta sprawa. Najpierw wciskasz dekompresator, kopiesz kilka razy, ustawiasz tłok w górnym martwym punkcie i kopiesz. Jak ustawić górny martwy punkt to już ktoś Ci musi pokazać. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom85 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 vin;vbkmxn4343m358003czyli kopie najpierw z wcisnietym dekompresatorem? mi powiedzieli ze zrobic kompresje ,az dzwignia bedzie sztywna , wcisnac dekompresator wrucic do gory i ostateczny kop . a co z tymi swiatlami ?? po odpaleniu powinny swiecic normalnie , a przygasają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 (edytowane) twoj kat to 450sx z 2003r, on w ogole fabrycznie nie ma świateł, chyba ze ktos dolozył uzwojenie od exc na zimno dajesz ssanie, wciskasz odpreznik i dajesz szybko 5 kopów, puszczasz odpreznik, powoli naciskasz na kopke aż do wyczucia najwiekszego oporu z charakterystycznym cyknięciem, znowu naciskasz deko i przechodzisz ten najwiekszy opór doslownie o milimetry, puszczasz deko, kopka w górę i dajesz z buta pełny ruch kopki, na ciepło to samo tylko bez ssania, ogólnie te sprzęty odpala się łatwo, na cieplym jak nie kopniesz to pali nawet po glebie, problem jest tylko taki ze są wysokie i kopka jest dluga (w sx zwłaszcza) gazu oczywiscie nie dotykasz przy odpalaniu napisz ile masz biegów, jakie koło z tylu i daj zdjęcie Edytowane 2 Lutego 2014 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom85 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 (edytowane) mam tez papiery belgisjskie od niego , mozliwe ze byl zarejestrowany jako exc ?? kolo przod 21 tyl 19 biegow chyba 5 albo 6 nie chcialo mi sie znowu walczyc z odpaleniem wiec bez pracy silnika sprawdzalem to ze to sx to wynika z numeru ramy ?? Edytowane 2 Lutego 2014 przez tom85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 (edytowane) z numeru ramy i z rozmiaru tylnego koła wynika że to SX :) EXC ma z tyłu koło 18. Ja miałem kiedyś SX 2T z własnie dołożonymi lampami i one również przygasały a przy mocniejszym dodaniu gazu się rozjaśniały. Ja mojego SX miałem zarejestrowanego jako SX. Więc możliwe że Twój również był zarejestrowany. Ale skoro w papierach masz napisany rocznik 2001 i EXC to i tak coś jest nie tak. Pewnie są nie od tego motoru. Ale jeżeli się VIN zgadza to trzeba iść do urzędu, zarejestrować i tyle. Jeżeli VIN się nie zgadza to najlepiej oddaj ten motor. Po pierwsze 450 SX z tych lat nie były najszczęśliwsze (skrócony skok tłoka = większa agresywność i krótsza żywotność silnika) a po drugie nie na widzę jak ktoś mnie robi w butelkę i dla zasady oddał bym mu ten motor. Chyba że za jakąś super okazyjną cenę go kupiłeś.Jeżeli aż tak ciężko się go odpala to prawdopodobnie regulacja zaworów by mu się przydała. Edytowane 3 Lutego 2014 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom85 Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Dzieki za pomoc , ogolnie wasze wskazowk okazaly sie mega pomocne .jeszcze raz dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Ale ugaś naszą ciekawość :) na czym stanęło? co na to poprzedni właściciel itp? Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom85 Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 motocykl byl z dosc duzego moto serwisu . bez problemu przyjeli reklamacje ze to jakas sklejka ,z lekkim zdziwieniem ale nie zaprzeczyli ze to nie to co powinno byc i przyjeli motor z powrotem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.