Nitomen Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 (edytowane) tak bija ukladem jezdnym , ale nie silnikiem ( zywotnosc)...bo ten nie jest specialnie udany ...a ja wole pomeczyc sie z topornoscia konia, niz ladowac $$ w silnik. Edytowane 12 Stycznia 2014 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 tak bija ukladem jezdnym , ale nie silnikiem ( zywotnosc)...bo ten nie jest specialnie udany ...a ja wole pomeczyc sie z topornoscia konia, niz ladowac $$ w silnik.Nie przesadzaj, krążące mity o silniku xc4 są przesadzone. Silnik ten jest równie żywotny jak RFS. Posiada kilka słabych punktów które małym kosztem można wyeliminować i przelata tyle samo km co 525. Zawieszenie, geometria, prowadzenie w 530 bije na łeb nawet 525 z ostatniego roku produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszeksx Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 witam mam pytanie czym dokładnie rozni się ktm sx od ktm lc2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszeksx Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 a czym się rozni silnik z wyglądu ???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 KTM LC2 ma silnik od Yamahy DT 125. KTM ma szary silnik jak starsze DT. Ma el. rozrusznik - brak kopki. Inna kapę od strony magneta i napisy KTM zamiast Yamaha. A KTM SX to całkiem inna bajka pooglądaj zdjęcia. Do 98 Silnik KTM miał starą budę. Ciekawosta:Silnik od DT wystepowal w kilku motocyklach:DT 125, 200TZR 125TDR 125KTM LC2KTM STINGSachs ZZSachs ZXWR 200 (DT200WR) hardcorowy DT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszeksx Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 a mój ma kopke i nie ma rozrusznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Jak zabardzo nie wiesz co masz za sprzęt to wrzuć fotkę, a spece na forum napewno powiedzą ci jaki model i rocznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chwatt Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Mam pytanie do znawców EXC-R 450. Czy wymieniając łańcuch rozrządu napinacz trzeba też wymienić czy może zostać stary?Dodam że mam napinacz hydrauliczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Mam pytanie do znawców EXC-R 450. Czy wymieniając łańcuch rozrządu napinacz trzeba też wymienić czy może zostać stary?Dodam że mam napinacz hydrauliczny. Jeśli jest dobry to nie trzeba go wymieniać. Objawy padającego napinacza to kłapanie szczególnie zaraz po odpaleniu silnika, trwa od kilku sekund do kilku minut. Jeśli napinacz jest w stanie agonii to kłapanie nie ustępuje w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Jeśli jest dobry to nie trzeba go wymieniać. Objawy padającego napinacza to kłapanie szczególnie zaraz po odpaleniu silnika, trwa od kilku sekund do kilku minut. Jeśli napinacz jest w stanie agonii to kłapanie nie ustępuje w ogóle. W wielu Ktm'ach po 2008 napinacz klepie przez parę sekund po odpaleniu, a mają przebieg do 150 godzin. W moim bergu jest to samo przy przebiegu 120 godzin. Czytałem, głównie na zagranicznych forach, że "ten typ tak ma". Uważasz, ze taki napinacz kwalifikuje się do wymiany? Jeżeli tak to na jaki? Oryginału nie ma sensu brać, można kupić zamienniki (dirty tricks, djh).Nasuwa się tylko pytanie czy taka wymiana coś polepszy oprócz braku klepania? Oryginał klepie bo nie dostaje oleju przez parę sekund, ale przecież ma sprężynę, która wstępnie napina łańcuch... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 W wielu Ktm'ach po 2008 napinacz klepie przez parę sekund po odpaleniu, a mają przebieg do 150 godzin. W moim bergu jest to samo przy przebiegu 120 godzin. Czytałem, głównie na zagranicznych forach, że "ten typ tak ma". Uważasz, ze taki napinacz kwalifikuje się do wymiany? Jeżeli tak to na jaki? Oryginału nie ma sensu brać, można kupić zamienniki (dirty tricks, djh).Nasuwa się tylko pytanie czy taka wymiana coś polepszy oprócz braku klepania? Oryginał klepie bo nie dostaje oleju przez parę sekund, ale przecież ma sprężynę, która wstępnie napina łańcuch...Wstępna faza padającego napinacza to właśnie kłapanie przez chwile zaraz po odpaleniu. W jednym egzemplarzu taki napinacz jeszcze polata 200godz a w innym po 5godz kompletnie przestanie napinać łańcuch. Kłapanie takie jak masz powiedzmy że jest do zaakceptowania, ale nie da się ukryć że jest to już usterka która może uszkodzić silnik. Napewno nie można mówić że "ten typ tak ma", to jest poprostu wada fabryczna tych napinaczy, którą naprawili w modelu 2010. Czyli masz dwa wyjścia, albo kupić oryginalny hydrauliczny od modelu 2010 lub 2011, albo tuningowy mechaniczny na sprężynkę(najlepsza opcja). Bierz pod uwagę że ten hydrauliczny napinacz nagle bez żadnych ostrzeżeń przestaje kompletnie działać, i możesz się zdziwić będąc 100km od domu. W tym sezonie właśnie przez taką usterkę holowałem 530-tkę do domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chwatt Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Mój KAT ma właśnie 150 godzin i dzieje się z nim podobnie jak opisywaliście. Zaraz po odpaleniu przez kilka sekund słychać dziwne odgłosy jak by z rozrządu a potem to ustaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ENDUROknight Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Witam mam duży dylemat ponieważ planuje kupno jakiegos KTMa w oko wpadly mi 400,450,525 chciałbym abyście mi poradzili co by dlamnie było najlepsze.Dodam ze waze ponad 100 kg.niejestem jakims mega katem na motory ale za słabego sprzeta to bym tez niechciał.Niemiałem okazji przejechać sie tymi moto, niemam tez duzego doświadczenia w endurzeniu bo najsilniejszy moto jakim latałem była dojechana honda xl 600 r. Mój dylemat polaga na tym ze niewiem co wybrać bo planuje kupic egzemplarz z najbardziej dojechanym silnikiem i go konkretnie zrobić albo tez kupić wmiare zadbane moto (zalerzy co bedzie)chociaz na aukcjach wszystkie sa w (bardzo dobry stanie same kosy) :) jezeli kupie moto to na grube lata i niechciałbym po pewnym czasie zeby np brakowalo mi mocy itp. Ja osobiście bede latał po szosach troche drogi i las tez po ścierzkach> z tego co wyczytałemna forum 400,525 to najbardziej wytrzymałe moto z rodziny ktmmoje pytania1. bardzo podoba mi sie 400 jedni gadaja ze mocy wystarczy a inni ze troche słabe i po czasie sie nudzi,jak z tym jest ??2. wyczytałem tez ze 450 zuzywa sie troche szybciej niz 525 i 400 ale jaki jest tego procent ???3. Jak z 525 bo niewiem czy ogarne te moto bo wszyscy strasza ze niezły czort ale widziałem jak mierzyli moc na bierzni i wyszło ze standart ma 46 km 2 filmiki takie widziałem i zgłupiałem bo widziałem wpisy od 63 do nawet 75 koni co o tym sadzicie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 na taką jazdę to najlepiej lc4, tańszy, wygodniejszy a jesli uparłes się na exc to szukaj co się trafi w lepszym stanie bez względu na pojemnosc bo i tak u nas ciezko kupic cokoliwek co nadaje sie do jazdy, mocą się nie przejmuj jest jej pod dostatkiem, jeśli myślisz że ktm ma 46KM a xl 45KM to chyba muszą to byc jakieś japońskie małe koniki :) 525 to w sumie najmocniejsze co można kupic, jeśli masz olej w głowie to ogarniesz, 400 jest slabsze ale w praktyce w terenie różnica będzie żadna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.