Marcin 1991 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Właśnie czytałem że leja ten do citroena, umnie wyciekł zielony podejrzewam ze to był seryjny. Iż wszsytkoejst w oryginale, naped itd. moto dlugo stal itd.A rozszczelnilos ie z powodu pękniecia łańcuha podczas jazdy ;/ No nic musze jak tak Bloda brać i tyle. Wolalem zapytac co do odpowietrzenia i zalania bo czytalem to wszędzie od dołu pompuja ale oni maja zaworek inaczej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 1991 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Witam.. potrzebuję szybkiej odpowiedzi co i jak. Iż ostatnio pisalem o płynie do sprzęgielka w LC4. a wiec tak przyrkecilem pompkę zalałem płyn pompowałem lałem itd. i prawie 100ml. wpompowałem bez efektu twardego sprzęgła. Zaworek odkrecałem itd. i brak płynu. Wniosek jest prosty żę uszczelnaicz na tłoczku jest zużyty, tylko pytanie co z płynem gdzie go popchało i co teraz ? dzięki I z tego co patrze na ktm stronie to samego uszczelniacza nie da siekupić ;/ tylko całą pompkę. Orientuje sie ktoś może ? da sie kupić gdzieś sam uszczelniacz ten o -ring ? gdyż widzialem zę można zamawiać tylko i wylącznie z tłoczkiem i cena no nie jest niska;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 z tego co piszesz, lałeś od góry? tak sie nie da, pisalismy ze trzeba pompowac strzykawka od dołu aż góra przestaną leciec bąble. całej klamki kupowac nie musisz, sa zestawy naprawcze ale faktycznie z tłoczkiem i drogie, ale puki co nie wiesz czy faktycznie to jest nie sprawnepuki nie spróbujesz napełnic poprawnie Witam..potrzebuję szybkiej odpowiedzi co i jak.Iż ostatnio pisalem o płynie do sprzęgielka w LC4. a wiec tak przyrkecilem pompkę zalałem płyn pompowałem lałem itd. i prawie 100ml. wpompowałem bez efektu twardego sprzęgła. Zaworek odkrecałem itd. i brak płynu. Wniosek jest prosty żę uszczelnaicz na tłoczku jest zużyty, tylko pytanie co z płynem gdzie go popchało i co teraz ?dziękiI z tego co patrze na ktm stronie to samego uszczelniacza nie da siekupić ;/ tylko całą pompkę. Orientuje sie ktoś może ? da sie kupić gdzieś sam uszczelniacz ten o -ring ?gdyż widzialem zę można zamawiać tylko i wylącznie z tłoczkiem i cena no nie jest niska;/ Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 1991 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Kolega wyżej napisał jasno że normalnie jak hamulce :-) Zalałem i od dolu ale uszczelanicz na tłoczku był juz zużyty dlatego uciekł płyn. I to jiuz nie jest istotne bo załatwiłem .Tylkop pytanie jasne i na temat co z tym płynem który wpompował sie w silnik ?A ostatnio i tak zalałem od góry i tak i tak odpowietrzylem :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 (edytowane) czy można latac na takiej zębatce? otwór centrujący ma ok 8mm większą srednicę, na chłopski rozum cała siła i tak uderza w sruby, ale kto wie, po cos ten otwór jest...złozyłem sobie drugie tylne koło zeby nie tyrac dobrych opon po suchym czy na dalszych wypadach gdy nie potrzeba super trakcjii przykreciłem tę zebatkę bo rozmiar mi pasuje i stan dobry, rozstaw srub jest OK, cienka piasta jest taka jak w 520 (ale nie popękana, łożyska siedzą jak trzeba), felga exel z husaberga, zmieniłem parę szprych, jeszcze tylko nie mam tego segera co idzie przy łozysku od strony tarczy, bo w sklepie nie szło dobrac, ale chyba nic sie bez niego nie stanie? Edytowane 10 Sierpnia 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 W obecnej sytuacji śruby mocujące zębatkę są dodatkowo narażone na uszkodzenia. Otwór centrujący przyjmuje na siebie większość sił, śruby odpowiadają głównie za docisk zębatki do felgi ale nie są odporne na wszelkie inne siły. Zerwiesz śruby albo je skrzywisz a do tego otwory na śruby w feldze zrobią się jajowate. Jak chcesz to testuj bo sam jestem ciekaw ile to wytrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Witam Całe lata myłem i smarowałem łańcuchy po każdej jeździe.Robiły po jakieś 3-4 tkm do wypadania rolek. Zawsze zmieniałem też z zębatkami.W miarę starzenia leniwy się jednak zrobiłem i coraz rzadziej sprzęt widzi wodę a łańcuch smar.Ostatnio prawie w ogółe zaprzestałem mycia i smarowania. No dobra, jak zrudzieje (zima po śniegu głównie) to go nieco posmaruje jakimś starym silnikowym olejem.I co? Ano zestaw DID VT2/JT zrobił już jakieś 3 tysie i ma jeszcze wszystkie rolki (choć już luz łapią)Zrobiona Rumunia i Ukraina, reszta okolice (jjankowe) tylko off (no dobra, czasami kawałek dojazdówki).OK, przed czerwcową Ukrainą dałem nowe kolo łańcuchowe zdawcze, bo stara 3 zębów już nie miała. Ergo: Zaoszczędziłem jakieś 3-4 puszki spray-u, znaczy na 1/2 nowego łańcucha. Można też tą kasę uczciwie przepić. Dodam: obecnie DRZ, ale lata całe na 520stce miałem to samo. Pozdrrr Ja smarowanie łańcucha stosuje tylko w motocyklach, które w teren nie wjeżdżają, tzn. szosowych. Tak na chłopski rozum, wszystkie te smary są tłuste (lepkie) przez co powodują chwytanie pyłu, który z kolei powoduje zacieranie się rolek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaman108 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Witam Panowie przymierzam się do zakupu kata model 520sx z 2003roku tak poal wlaściciel cena 1475euro posiadam tylko jedną fotkie.Sprawa ma się tak,że to muj początek z enduro więc nie wiem czy za wysoko się nie wychyliłem :) wybierając takiego diabła co prawda na jednośladzie jezdzę od 2 klasy szkoly podstawowej a wiosen mam prawie 40 wzrost 185 waga 98 kilo lecz z taką mocą wterenie nie mialem do dyspozycji komentarze mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 (edytowane) 03 rok ma juz inny zbiornik i złote lagi 48mm, to jest coś starszego, cena niska, ale chyba zdajesz sobie sprawę, że do takiego sprzętu prawdopodobnie trzeba będzie wkrótce dołozyc drugie tyle? czy ogarniesz? ja tyram 6sty sezon i 525 exc miejscami nie ogarniam, wiadomo ze na sciernisku czy na piaskowni kazdy jełop odkreci manetkę, ale w ciasnych zakretach czy na trudnych podjazdach moc tych zabawek potrafi sponiewierac, tu masz jeszcze dodatkową wadę czyli 4 biegi co w enduro jest porażką, lepiej poszukaj sobie coś mniejszego, wr 250, exc 400, husaberg 400, albo coś z dwusówowych bo są najlepsze do nauki Edytowane 31 Sierpnia 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Ale sobie kilera upatrzyłeś, SX ma ostrzejrzą charakterystyke od EXC i generalnie często doprowadza do kontaktu z matką ziemią jeżel ktoś go nie ogarnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaman108 Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Ale sobie kilera upatrzyłeś, SX ma ostrzejrzą charakterystyke od EXC i generalnie często doprowadza do kontaktu z matką ziemią jeżel ktoś go nie ogarnie.Witam ma jeszcz jednego na oku zapodam fotkie jak coś to mogę podać link do strony.Tak wogole to cał akcja odbywa się w Irlandii nie mam tu lasów pod nosem tak jak w kraju to było a szkoda :sad: czyli jazda po polach ewentualnie jakiś tor muszę obczajić co i jak.Właściciel domu który wynajmuję ma tu niezły kawał pola i jakieś dziwne wysypisko ziemi dziś skosił zboże więc warto by pomuc w orce na zimę ;).Dzwoniłem dziś do kumpla wkraju lata na KTM LC4 powiedzał mi,że ten 520 to nie zabawka pogadałem z nim nieco i wymyślilem,że jak cos to mogę go ewentualnie nieco przydławić na początek coby nie brykal za mocno wiem zaraz dostanę opierdziel za coś takiego,że okaleczam sprzęt i ,,kup sobie komarka".Co do remontu to sobie zdaję sprawę,że to mnie może czekac a raczej napewno ale to nie problem jestem mechanikiem pracuję na maszynach gdzie najsłabszy ma 220 koni a ten najbardziej brykający to 730 więc naprawa takiego silnika to zabawa koszta też do opanowania zostaje jeszcze zawieszenie,napęd jak coś+koszt zakupu typu kurtka,spodnie,buty,rękawice i jakaś skorupa na głowę trzeba będzie walnąć parę lewizn po pracy :) Coś pomieszałem nie zapodałem fotki i linka poprawiam ten to rocznik 2003 z tego co piszecie na forum http://www.donedeal.ie/motorbikes-for-sale/ktm-525-supermoto/5433562 co myśicie o tym jakoś tak mocno odpicowany jak dla mnie zobaczę zadzwonie do gościa i podjadę na tygodniu obejrze na żywo :cool: A tu ten z wczoraj http://www.donedeal.ie/motorbikes-for-sale/for-sale-ktm-520sx-2003/5374377 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Jeśli w Irlandii to stać cie na młodszy i z papierami. Tablica sie przyda bo w Irlandii sporo prywatnych zamkniętych pol, lasów i trzeba jechać droga a jak na garde trafisz to jedziesz na legalu i masz luz Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaman108 Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Jeśli w Irlandii to stać cie na młodszy i z papierami. Tablica sie przyda bo w Irlandii sporo prywatnych zamkniętych pol, lasów i trzeba jechać droga a jak na garde trafisz to jedziesz na legalu i masz luzWitam byłeś może w Irlandii jeśli tak to jak długo?Nie odczuwam potrzeby kupowania młodszego wolę coś tańszego a kasę co żekomo mam wywalić na nowszego włożyć w remont pracuję tu w ASO wiem jak tu naprawiają i jakie pojęcie mają na temat mechaniki a co robią serwisy to dopiero jazda :sad:nie mówię,że wszystkie tak robią ale jestem w ym temacie ostrożny :)Sprawa zrejstrowanej maszyny nie potrzebuję latac będę na miejscu gardę widziałem tu 2 razy jak sąsiad przyjechał do domu służbowym samochodem bo jest gliną a ubezpieczenia za moto :biggrin: wolę tą kasę wywalić na paliwo do mojego caddy przyczepka i dostarczam go gdzie chcę jeszcze zostanie na paliwo do moto w kraju napewno bym zarejestrowal ale tu nie,płacić chorondalne ubezpieczenie żeby dwa razy wyjechać na drogę ja będę jezdził amatorsko nawet nie weekendowo mam ochotę poszaleć to palę maszyne 10 metrów jazdy po betonie i jestem na 30hektarowym polu i ogeń no nie na początku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 (edytowane) Byłem przez kilka lat ale wtedy jeszcze nie latalem moto, tylko rowerem i w okolicach Dublina ciężko by było ze swobodnym lataniem na enduraku, glebiej w kraju może być inaczej. Szukaj ekipy Edytowane 1 Września 2013 przez marcel111 Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaman108 Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Witam Panowie jak ewentualnie przedstawia się sprawa zalożenia rozrusznika do modeli exc i sx 450,520,525 chodzi mi o to czy trzeba zakładać jakieś koła zębate co wiązało by się z rozbieraniem silnika czy tylko wystarczy wymontować jakąś zaślepkie i zakładamy rozrusznik+instalacja oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.