Drwal84 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Fat, na twoim miejscu odrzuciłbym exc 400, bo wcale dupy nie urywa. Celuj w 450, doł w miare spokojny, gora mocniejsza takze moto spokojnie do ogarniecia. A jezeli chcesz szatana to polecam 520/525, banan a papy nie zchodzi. W jakim terenie bedziesz jezdził ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Sęk w tym, że ja jestem jeszcze endurowym lamerem :biggrin: W terenie jeżdżę raptem pół roku, zrobiłem może z 500 km i zbytnio nie czuję się na siłach na 450, a tym bardziej 520... W DRZ nie podoba mi się jej ociężałość i raczej spokojny charakter, stąd szukam czegoś lżejszego, z lepszym zawiasem, zbliżoną mocą ale za to bardziej entuzjastycznie oddającego tą moc - no i padło na 400 :) A teren jaki popadnie - trochę lasów, szutrów, żwirownie, podjazdy itp. Raczej bez jakiegoś wielkiego hardkoru, no i w większości płasko. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Siema. Szukam następcy dla DRZ-S - czegoś co byłoby przede wszystkim lżejsze i trochę bardziej "żywiołowe" i energiczne (choć niekoniecznie dużo mocniejsze). Wybór padł na EXC400, zastanawiam się jednak również nad 450 - choć tu boję się, że mogę nie ogarnąć, a po co się męczyć ;) W każdym razie mam na oku wstępnie dwie sztuki - czy może ktoś zna te sprzęty, lub jest w stanie coś doradzić choćby na podstawie fotek, ogłoszenia itp.? 1 - 400, http://allegro.pl/ktm-exc-400-stan-perfekt-2002-r-i3227172734.html2 - 450, http://allegro.pl/ktm-450-exc-2003-i3227667016.html (cena podejrzanie niska...). pzdr, Fat http://allegro.pl/ktm-400-exc-istny-szatan-i3239012329.htmlmotocykl kumpla, polecam bo warto ;) Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 (edytowane) weź to co młodsze i w lepszym stanie. Ja osobiście celował bym w 450.Ta 400 polecana przez Katsumoto znacznie droższa ale warto bo na nowej ramie. Taką potem znacznie łatwiej będzie sprzedać. Edytowane 15 Maja 2013 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Z wahacza tylnego dobiega pisk przy jego pracy, lecz nie ma na nim zadnego luzu. Skrzypienie robi sie coraz mocniejsze, jezdze ostatnio duzo na zwirowni. Jest to oznaka padnietych łozysk ??NIe rozwodzic sie zbytnio nad tym i wymieniac, czy mozna to jakos przesmarowac z zewnatrz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 (edytowane) byle to sam amortyzator nie był przytarty i piszczy. Jeżeli łożyska to pewnie chwilowo im by pomogło jak by je jakimś brunoxem popsikać. Ale generalnie raczej trzeba by je wymienić. Edytowane 19 Maja 2013 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Z wahacza tylnego dobiega pisk przy jego pracy, lecz nie ma na nim zadnego luzu. Skrzypienie robi sie coraz mocniejsze, jezdze ostatnio duzo na zwirowni. Jest to oznaka padnietych łozysk ??NIe rozwodzic sie zbytnio nad tym i wymieniac, czy mozna to jakos przesmarowac z zewnatrz ?Dźwięk pojawia się w momencie pracy tylnego amortyzatora? czy nawet jak jedziesz po płaskiej drodze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 a co myslicie o tych sztukachhttp://otomoto.pl/show?id=M3613394http://allegro.pl/ktm-exc-450-2004r-i3262101390.htmla co myslicie o tych sztukachhttp://otomoto.pl/show?id=M3613394http://allegro.pl/ktm-exc-450-2004r-i3262101390.htmlewentualnmie ktos z jeleniej mogl by podjechac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 (edytowane) Piszczy jak jade, niezaleznie czy to skok czy jazda po drodze. Gdy siedze i bujam tyłem - piszczy/skrzypi , gdy jade po drodze/nierownosciach jest tak samo. Edytowane 20 Maja 2013 przez Drwal84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Ok, to był PDS- naprawione.Czy regenerujac glowice tzn, wymiana zaworow , regeneracja gniazd itd. moze to oddac do zakładu ktory mam w poblizu, zajmuja sie regeneracja glowic do aut, sprzetow rolniczych itp. Zakład ma juz dobra renome od nastu lat, regeneracja glowicy od KTM-a to chyba nie jest nic skomplikowanego ?? Gdzies wyczytałem, ze niektorzy wysyłaja na drugi koniec Polski glowice do regeneracji, czy jest sens ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Ok, to był PDS- naprawione.Czy regenerujac glowice tzn, wymiana zaworow , regeneracja gniazd itd. moze to oddac do zakładu ktory mam w poblizu, zajmuja sie regeneracja glowic do aut, sprzetow rolniczych itp. Zakład ma juz dobra renome od nastu lat, regeneracja glowicy od KTM-a to chyba nie jest nic skomplikowanego ?? Gdzies wyczytałem, ze niektorzy wysyłaja na drugi koniec Polski glowice do regeneracji, czy jest sens ?serwisy motocyklowe w większości również oddają do takich zakładów. Nie będzie to dla nich nic skomplikowanego. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chwatt Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Zamierzam wymienić zębatkę przód w EXC-R 450 2008 r. Nie wiem tylko czy zębatka jest przykręcona śrubą ze zwykłym prawym gwintem czy lewym? I jaką siłą przykręcić z powrotem ta śrubę po wymianie zębatki. Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Zamierzam wymienić zębatkę przód w EXC-R 450 2008 r. Nie wiem tylko czy zębatka jest przykręcona śrubą ze zwykłym prawym gwintem czy lewym? I jaką siłą przykręcić z powrotem ta śrubę po wymianie zębatki. Proszę o pomoc Tam jest zwykły prawy gwint. Ta śruba jest wkręcana na klej więc możesz mieć problem z jej odkręceniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Witam Szanownych,pochwalę się - a co !Nareszcie poskładałem swojego Sztrucelka.Efekty i niektóre poszczególne kroki można zobaczyć tutaj:http://bikepics.com/members/kszyhoo/06525exc/default.asp?i=2559876&s=0oczywiście jako zdjęcia 'ostatnie'.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koso Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Jeszcze kółek supermoto brakuje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.