major000 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Jaki macie sposób naciągania łańcucha? Manual podaje, że nalezy podniesc moto, i przycisnąc dolną czesc łancucha na 10mm do wahacza na wysokosci końca slizgu i wtedy górny lańcuch ma byc napięty. Mi to nigdy nie pasowało tzn. zawsze łańcuch byl za luźny i naciągałem tak aby na postawionym na kołach moto na koncu górnej częsci slizgu ciasno wchodziły dwa palce. Teraz tez tak ustawiałem, ale boję się o piastę bo gdy siądę na moto to łańcuch jest bardzo naprężony, a jak do tego dodac błoto to moze sie okazac ze pęknie przy lądowaniu.Stawiasz moto na stojak, dolną część łańcucha zaraz za ślizgiem dociskasz do góry do wahacza, jeśli łańcuch dotyka wahacza to jest za luźny, jeśli odległość łańcucha od wahacza wynosi 8-10mm to jest ok. Pozatym gdy siedzisz na moto łańcuch nie może być napięty, ma być stosunkowo luźny. Ze względu na sposób mocowania amortyzatora do wahacza łańcuch w miarę składania się amora napina się. Z dwojga złego lepiej jak będzie za luźny niż napięty jak bycze jaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Dodatkowo 625 sxc (i 660 smc) ma gaźnik Kehina FCR a nie dellorto Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 LC4 zrobi przy dobrym traktowaniu 35tyś na tłoku, zdarzali się tacy którzy robili ponad 40 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 1991 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Jutro panowie jadę właśnie na oględziny i okaże się co i jak :) ale zapewne przechwycę go. Tak tak to 2003r wiec na kehinie :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 czy mogę do lc4 zalanego olejem pełnym synt. motul 300V 10w40 dolac 2 setki 15w50 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 obecne oleje się mieszają więc nie ma problemu. Owszem różny skład chemiczny dodatków może sprawić, że zareagują one ze sobą w różny sposób dlatego takiej praktyki nie zaleca się na dłuższą metę, dlatego jeśli do wymiany pozostało niewiele, można, jeśli sporo ja bym dolał tego samego. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Ja bym wymieszał tylko jak bym po prostu musiał gdzieś dojechać, a potem wymiana. Jeszcze jak by chociaż tej samej marki był to pewnie pół biedy. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 tak tej samej marki, obydwa motul 300V, okazało sie ze lc4 przy ostrym pałowaniu troche wypiła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 1991 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 (edytowane) Panowie bylem dzisiaj i zakupiłem tego LC4ke :)) jestem zadowolony z zakupu :) jutro robię wymianę właśnie oleju i filtrów. Wiec przy okazji zapytam, jaki olej lać ? pełen syntetyk ? sprawdzę od razu luzy zaworowe jaki ogólnie najlepiej 0,12 ?? jak jest dokaldnie z zaworem bypass ? sprawdzić go ?? i czy ma ktoś serwisówke do SXC 625 2003r. :) dzieki pozdrawiam Edytowane 21 Kwietnia 2013 przez Marcin 1991 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Panowie bylem dzisiaj i zakupiłem tego LC4ke :)) jestem zadowolony z zakupu :) jutro robię wymianę właśnie oleju i filtrów. Wiec przy okazji zapytam, jaki olej lać ? pełen syntetyk ? sprawdzę od razu luzy zaworowe jaki ogólnie najlepiej 0,12 ?? jak jest dokaldnie z zaworem bypass ? sprawdzić go ?? i czy ma ktoś serwisówke do SXC 625 2003r. :) dzieki pozdrawiamOlej lej syntetyk jak tylko Cię stać, zaworek by-pass od razu wymień na nowy bo kosztuje 19zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 1991 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 witam. Dziś powymieniałem płyny w układzie hamulcowym i silniku. sprawdziłem zaworek by-pass i sprężynka ma 24mm. Jutro zamówię nowy zaworek.Motor ogólnie z dołu jest taki hmm. jak daje się raptownie w gaz to takie lekkie opóźnienie ma. po prostu go jakby dławi ale po chwili wkręca się jak szatan. co to może być ?? Jutro na blat trafi gaźniczek bo widzę że od nowości nie był na pewno rozkręcany. Także może trochę syfu tam być a raczej na pewno bo filtr powietrza był ostro brudny. I zaworki, wiec czekam o jaki luz ustawić najlepiej będzie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 przepaliłem 40l moim katem, fajnie się popier..., w sobotę zrobiłęm na zbiorniku 110km!!!, straty: tylne klocki, łożyska w tylnym kole i łożysko PDS, tylny błotnik i przednia zębatka dziwne, bo w zimie nie było zadnych luzów, przesmarowałem wszystko i myslałem ze bedzie hulac chociaż z 10 baków mam pytanie czy mogę zamowic to łożysko do pdsa: http://www.stozek.pl/sklep.php?kod=pge+16x&srwew=&srzew=&szerokosc=&f=szukaji wsadzic stare tulejki+nowe uszczelniacze (o ile oczywiscie tulejki będą OK, luz jest mały), czy się nie bawic w takie lepienie i brac zestawnphttp://allegro.pl/lozysko-dolne-amortyzatora-tyl-ktm-husaberg-i3134912565.html a co do koła to wezmę np. FAGa 6005 i uszczelniacze w sklepie "rolniczym" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Proste, te tulejki w zasadzie się nie zużywają przy PDS więc je zostaw. Kup łożysko, uszczelniacze i składaj. Na tylne koło FAG to najlepszy wybór. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 (edytowane) tez słyszałem ze te tulejki rzadko się zużywają, w poprzednim kacie załozyłem cały zestaw, ale chyba tulejki były OK, tutaj jeszcze miesiąc temu nie był luzu wiec raczej tulejka będzie cacy, nie mam tylko rozmiarów uszczelniaczy widziałem ze czasami ludzie zakładają na dolne łożysko jakies "skarpety", ciekawe czy to ma sens? Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 (edytowane) pewnie że ma sens, to jest z neoprenu jak skarpety na lagi. KTM ma coś takiego nawet w swojej ofercie. W kole tulejki się zużywają bo tulejka stoi w miejscu a uszczelniacz kręci się ślizgając po niej razem z piastą. Dlatego w kole jest uzasadniona potrzeba wymiany co jakiś czas tych tulejek. Ale przy PDS się nic nie kręci, tam jest tylko minimalny ruch.No ale jak wyciągniesz uszczelniacze to będziesz już je miał na wzór więc problemu nie ma :) Edytowane 23 Kwietnia 2013 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.