Skocz do zawartości

Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. To ja ponownie. Nie znalazłem nic z 525 póki co konkretnego, brak nowych aukcji i ogłoszeń. W sumie LC4 620 które mam nie jest złe na moc nie am co narzekać tylko brak tego rozrusznika to wielka porażka, w terenie, bagnie czy cos. i natknąłem się na takie ogłoszenie co wy myślicie : http://otomoto.pl/ktm-lc-lc-4-six-days-M3583012.html i zastanawiam sie co lepszy wyborem bd 525 czy taka 640ka. ??

 

 

Pozdrawiam Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel jezdził 640 kilka lat, potem przesiadł się na 520 ( czyli to samo co 525 ). Dla mnie oczywiste było że różnica w jeździe będzie baardzo odczuwalna ale on zawsze uważał ze LC4 niewiele odbiega od EXC. Ale jak już kupił tego EXC to różnica masy a raczej jej rozkładu, inna charakterystyka silnika, geometria i zawias była powalająca i zmienił zdanie po pierwszym wypadzie w teren.

LC4 i EXC to inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. To ja ponownie. Nie znalazłem nic z 525 póki co konkretnego, brak nowych aukcji i ogłoszeń.

A stare juz obejrzałes? Jeśli czekasz ze nagle zaczną pojawiac się igly z rejestracją za 7K to się nie doczekasz. Możesz tez smiało szukac 520 i 450exc, to praktycznie jedno i to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli w lc4 brakuje Ci tylko rozrusznika a twoja sila bądź styl jazdy dają sobie radę z większą masą to szukanie EXC nie ma sensu. Owszem exc latwiej się jeździ w bardzo ciężkim terenie ale za cenę mniejszej trwałości i większych wydatków na remonty.

Tak więc jeśli Cię stać bierz EXC, jeśli kasa ma znaczenie to lc4 jest optymalnym wyborem, we wprawnych rękach potrafi naprawdę wiele a koszty utrzymania ma niższe niż EXC.

Edytowane przez marcel111

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jjank : nie szukam moto za 7k :) wolę dać więcej a nie żałować, wiec takie teksty z dogryzaniem 7k zostaw sobie.

 

Co do aktualnych aukcji. to bardzo wiele jest tych samych moto co w tamtym roku, wiec jednak rarytasem to nie bylo. skoro dalej widnieją te same. Akurat wtedy szukałem LC4ki i widziałem które moto już są od dawna na aukcjach. Wolę chwile poczekać niż kupić coś i dokładać więcej niż się myśli.

Chciałem znać tylko zdanie na temat LC4ki i 525 :)

 

 

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jjank : nie szukam moto za 7k :) wolę dać więcej a nie żałować, wiec takie teksty z dogryzaniem 7k zostaw sobie.

 

Co do aktualnych aukcji. to bardzo wiele jest tych samych moto co w tamtym roku, wiec jednak rarytasem to nie bylo. skoro dalej widnieją te same. Akurat wtedy szukałem LC4ki i widziałem które moto już są od dawna na aukcjach. Wolę chwile poczekać niż kupić coś i dokładać więcej niż się myśli.

Chciałem znać tylko zdanie na temat LC4ki i 525 :)

 

 

dzieki

No ale przecież powiedzieliśmy Ci. To dwa rózne motocykle, dwie różne ramy, dwa różne podwozia, dwa różne silniki. Czego chcieć więcej? W tym temacie jest wszysko o 525. Koszty, awarie itd. LC4 jest po prostu wytrzymalszy i cięższy i mniej poręczny i wymaga mniejszego serwisu, a tak ogólnie to dobre moto.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesto wymieniacie lozyska w silniku ? wedle manuala co 90Mh , pytanie czy faktycznie sa juz zuzyte po takim przelocie ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w EXC 450/525 na silniku RFS i w nowszym EXC R 450/530

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesto wymieniacie lozyska w silniku ? wedle manuala co 90Mh , pytanie czy faktycznie sa juz zuzyte po takim przelocie ?

wedle manuala należy sprawdzac a nie wymieniac wszystko co zuzywa sie w silniku (tłok, cylinder, korbę, łożyska itd) i nie co 90 tylko co 45mth lub 300l paliwa

 

doswiadczen zadnych nie mam, ale napewno większosc amatorsko uzytkowanych katów z rfs jezdzi ciagle na fabrycznym dole silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co 45 przy jezdzie w zawodach, przy jezdzie jako hobby co 90 - dane z manuala z silnikiem RFS-a. Napisali w manualu Replace - czyli wymienic a nie sprawdzic , pytanie czy jak nie maja luzow to czy faktycznie bezwzglednie sie je wymienia i czy np nowe po tych 90mh sa obowiazkowo do wymiany, dotyczy to lozysk walka nierzadu, balansera i glownych lozsysk walu.

 

537e7235db801220m.jpg

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak wyżej napisałeś. Większość RFS do tej pory od nowości jeździ na fabrycznym dole silnika i mają się dobrze. Łożyska na wale wymienia się jak złapią luzy. Ważne żeby co jakiś czas sprawdzić w jakim są stanie i te 90mth brzmi realnie.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...