Marcin 1991 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witajcie. To ja ponownie. Nie znalazłem nic z 525 póki co konkretnego, brak nowych aukcji i ogłoszeń. W sumie LC4 620 które mam nie jest złe na moc nie am co narzekać tylko brak tego rozrusznika to wielka porażka, w terenie, bagnie czy cos. i natknąłem się na takie ogłoszenie co wy myślicie : http://otomoto.pl/ktm-lc-lc-4-six-days-M3583012.html i zastanawiam sie co lepszy wyborem bd 525 czy taka 640ka. ?? Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Nie rozkminiam Cie. Przecież to dwie różne klasy motocykli w ogóle nie mające z sobą nic wiele wspólnego :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Kumpel jezdził 640 kilka lat, potem przesiadł się na 520 ( czyli to samo co 525 ). Dla mnie oczywiste było że różnica w jeździe będzie baardzo odczuwalna ale on zawsze uważał ze LC4 niewiele odbiega od EXC. Ale jak już kupił tego EXC to różnica masy a raczej jej rozkładu, inna charakterystyka silnika, geometria i zawias była powalająca i zmienił zdanie po pierwszym wypadzie w teren.LC4 i EXC to inna bajka. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Witajcie. To ja ponownie. Nie znalazłem nic z 525 póki co konkretnego, brak nowych aukcji i ogłoszeń.A stare juz obejrzałes? Jeśli czekasz ze nagle zaczną pojawiac się igly z rejestracją za 7K to się nie doczekasz. Możesz tez smiało szukac 520 i 450exc, to praktycznie jedno i to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 I tak będzie musiał po zakupie dołożyć 1-2 tyś i tak, tego nie da się uniknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 (edytowane) jeśli w lc4 brakuje Ci tylko rozrusznika a twoja sila bądź styl jazdy dają sobie radę z większą masą to szukanie EXC nie ma sensu. Owszem exc latwiej się jeździ w bardzo ciężkim terenie ale za cenę mniejszej trwałości i większych wydatków na remonty.Tak więc jeśli Cię stać bierz EXC, jeśli kasa ma znaczenie to lc4 jest optymalnym wyborem, we wprawnych rękach potrafi naprawdę wiele a koszty utrzymania ma niższe niż EXC. Edytowane 9 Kwietnia 2013 przez marcel111 Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 1991 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 jjank : nie szukam moto za 7k :) wolę dać więcej a nie żałować, wiec takie teksty z dogryzaniem 7k zostaw sobie. Co do aktualnych aukcji. to bardzo wiele jest tych samych moto co w tamtym roku, wiec jednak rarytasem to nie bylo. skoro dalej widnieją te same. Akurat wtedy szukałem LC4ki i widziałem które moto już są od dawna na aukcjach. Wolę chwile poczekać niż kupić coś i dokładać więcej niż się myśli.Chciałem znać tylko zdanie na temat LC4ki i 525 :) dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 jjank : nie szukam moto za 7k :) wolę dać więcej a nie żałować, wiec takie teksty z dogryzaniem 7k zostaw sobie. Co do aktualnych aukcji. to bardzo wiele jest tych samych moto co w tamtym roku, wiec jednak rarytasem to nie bylo. skoro dalej widnieją te same. Akurat wtedy szukałem LC4ki i widziałem które moto już są od dawna na aukcjach. Wolę chwile poczekać niż kupić coś i dokładać więcej niż się myśli.Chciałem znać tylko zdanie na temat LC4ki i 525 :) dziekiNo ale przecież powiedzieliśmy Ci. To dwa rózne motocykle, dwie różne ramy, dwa różne podwozia, dwa różne silniki. Czego chcieć więcej? W tym temacie jest wszysko o 525. Koszty, awarie itd. LC4 jest po prostu wytrzymalszy i cięższy i mniej poręczny i wymaga mniejszego serwisu, a tak ogólnie to dobre moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 czesto wymieniacie lozyska w silniku ? wedle manuala co 90Mh , pytanie czy faktycznie sa juz zuzyte po takim przelocie ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 czesto wymieniacie lozyska w silniku ? wedle manuala co 90Mh , pytanie czy faktycznie sa juz zuzyte po takim przelocie ?W jakim silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) w EXC 450/525 na silniku RFS i w nowszym EXC R 450/530 Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 czesto wymieniacie lozyska w silniku ? wedle manuala co 90Mh , pytanie czy faktycznie sa juz zuzyte po takim przelocie ?wedle manuala należy sprawdzac a nie wymieniac wszystko co zuzywa sie w silniku (tłok, cylinder, korbę, łożyska itd) i nie co 90 tylko co 45mth lub 300l paliwa doswiadczen zadnych nie mam, ale napewno większosc amatorsko uzytkowanych katów z rfs jezdzi ciagle na fabrycznym dole silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 co 45 przy jezdzie w zawodach, przy jezdzie jako hobby co 90 - dane z manuala z silnikiem RFS-a. Napisali w manualu Replace - czyli wymienic a nie sprawdzic , pytanie czy jak nie maja luzow to czy faktycznie bezwzglednie sie je wymienia i czy np nowe po tych 90mh sa obowiazkowo do wymiany, dotyczy to lozysk walka nierzadu, balansera i glownych lozsysk walu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 racja, popatrzyłem na tabelkę:"CONTINUED TESTS OF THE 250/400/520 RACING MOTOR FOR KTM'S SPECIALIZED WORKSHOP(ADDITIONAL ORDER FOR KTM'S SPECIALIZED WORKSHOP)" wydaje mi się to przesadą i chyba nikt tak często nie wymienia nawet w crossach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) tak jak wyżej napisałeś. Większość RFS do tej pory od nowości jeździ na fabrycznym dole silnika i mają się dobrze. Łożyska na wale wymienia się jak złapią luzy. Ważne żeby co jakiś czas sprawdzić w jakim są stanie i te 90mth brzmi realnie. Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.