rafael Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 no przeceiż 350 jest zamiast 400, i tak wyszło na plus bo 400 to mul byl strasznyAle 400 właśnie takie miało być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gringo77 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Czy na 2013 w KTM 450 EXC coś się zmieniło w stosunku do modelu 2012??? Przymierzam się do zmiany pierdzidła i mam dylemat 2012/2013... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Mam pytanie gdzie w KTM EXC 450 2012r zmienia sie mapy zaplonu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Wersja six days ma przełącznik dwóch map na kierownicy oraz pod siedzeniem jest 10-cio stopniowy przełącznik( w sumie 10 map z czego chyba ponad połowa to puste mapy w miejsce których możesz wgrać swoje customowe ustawienia map paliwa). Na kierownicy standardowa wersja napewno nie ma przełącznika więc sprawdź pod siedzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Kudryński Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Witam, jestem nowy na forum i mam pytanie do chłopaków którzy znają się na rzeczy. Jestem zainteresowany tym motorkiem http://allegro.pl/ktm-exc-525-2007-jedyny-na-allegro-posezonowa-cena-i2740446528.htmli chciał bym się dowiedzieć co o nim sądzicie? dodam, że wcześniej latałem na suzuki rmz 250, suzuki dr 650 i husce te610 a teraz chciał bym spróbować coś ze stajni KTM-a. Z góry dziękuję za odpowiedzi;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Witam, jestem nowy na forum i mam pytanie do chłopaków którzy znają się na rzeczy. Jestem zainteresowany tym motorkiem http://allegro.pl/kt...2740446528.htmli chciał bym się dowiedzieć co o nim sądzicie? dodam, że wcześniej latałem na suzuki rmz 250, suzuki dr 650 i husce te610 a teraz chciał bym spróbować coś ze stajni KTM-a. Z góry dziękuję za odpowiedzi;)Długo stoi ten Kat na alledrogo...Wygląda na exc ze ściągniętymi lampami, rozrusznik jest zamontowany na silniku ale guzika starteru nie ma. Trzeba pojechać i się przekonać w jakim stanie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Kudryński Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Długo stoi ten Kat na alledrogo...Wygląda na exc ze ściągniętymi lampami, rozrusznik jest zamontowany na silniku ale guzika starteru nie ma. Trzeba pojechać i się przekonać w jakim stanie jest. Na zdjęciach całkiem dobrze wygląda ale wiadomo, trzeba się przejechać i ocenić samemu. Dzięki za podpowiedź "major".A nie wiesz może kto mo do sprzedania takiego kata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chwatt Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Mam pytanie: Jaka jest wysokość siedzenia w KTM EXC 400 2009r. W niektórych artykółach piszą że jest to 925 cm(ścigacz.pl) w innych 985 cm (motogen.pl). Myślę nad zakupem tego modelu, jednak wysokość siedzenia jest dla mnie dosyć istotna bo mierzę 170cm.Proszę o pomoc znawców Kata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Mam pytanie: Jaka jest wysokość siedzenia w KTM EXC 400 2009r. W niektórych artykółach piszą że jest to 925 cm(ścigacz.pl) w innych 985 cm (motogen.pl). Myślę nad zakupem tego modelu, jednak wysokość siedzenia jest dla mnie dosyć istotna bo mierzę 170cm.Proszę o pomoc znawców Kata.985 według serwisówki tego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chwatt Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 No to przerąbane, z taką wysoką kobyłą mogę nie dać rady. Ja miałem okazję testować EXC 400 z 2002r. ale on ma wysokość siedzenia 925. Ta wysokość jest do zaakceptowania, 985 może być trochę za wysoki.A może jest ktoś na forum mojego wzrostu niecałe 170 cm. i jeździ na tak wysokich motocyklach. Może podzieli się wrażeniami jak to się odbywa w praktyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Te dane z serwisuwki to lekko mijają się z prawdą. Model 2009 jest minimalnie wyższy od 2002, kilku moich znajomych jeździ na modelach 2012 które są jeszcze wyższe a mają po 170cm wzrostu. Jeśli brakuję ci kilku cm to możesz gąbkę siedzenia podebrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chwatt Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Dzięki z tą gąbką pomysł wart wypróbowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 siema, zanabyłem dzis drogą kupna exc 525, miałbyc nowszy exc 2T, ale kupiłem 4T bo się fajny trafił a w 2T posucha i od miesiąca nic ciekawego sie nie pokazuje, zresztą irytowły mnie czasami dojazdówki na 2T niestety różnica w wadze jest duża, na plus jest duzo lepszy zawias, bo w 200 miałem jeszcze starego marzocha, którego ine szło wyregulowac pod moją wagę i jazdę, tu mam WP 48mm i wsio bangla, jeśli się nie przyzwyczaję do wiekszej wagi to najwyzej sie rozstaniemy, ale póki co to widzialem gosci robiących na katach 4T takie cuda, których ja bym na 2T nie wykonał :/ mam pytanie do znawców tematu:gaz nie odbija sam - czy mam problem z tą słynną blaszką w gazniku co to lubi zassac ją silnik? gdzieś czytalem ze objawem moze byc ciezko pracujący rolgaz, walenie w wydech przy schodzeniu z obrotów i odbijajaca kopka, u mnie jest tylko 1 objaw, są na allegro orginały po 620zł, rozumiem ,ze to zalatwia sprawę i nic wiecej kupowac nie trzeba?http://allegro.pl/przepustnica-gaznika-yamaha-ktm-oryginal-i2896244801.html rozumiem ze to moto ma jezdzic na full syntetyku np motul 300V i nie ma to innej opcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Jesli tylko nie odbija gaz i nie ma innych objawów to blaszka raczej jest cała. Rozbierz i przesmaruj rolgaz, przejrzyj linki(czy nie są postrzępione lub zagięte przez złe ułożenie), zajrzyj do mechanizmu mocowania linek na gaźniku i skontroluj przepustnicę. Może być że w ogóle nie masz linki odpowiedzialnej za powrót. Olej pełny syntetyk. Który rok tego kata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 no jutro będę sobie dłubał,z rocznikiem jest tak, że jest to moto z 2002 (więc powinno byc to 520), ale modelowo jest to 2003 czyli 525, ma złote lagi 48mm, pomaranczowy zbiornik, inną piastę i nr silnika zaczyna się od 3-590, stare plastiki (boczki nie złączone z błotnikiem)moto ma nowe oponki dunlopa, nowy napęd, okleinę nie ma luzów na zawiasie ani na kołach, podobno jest nowy łańcuszek i olej, nie wiadomo kiedy było cos robione w silniku i czy w ogóle cos bylo robione bo gosc uczciwie przyznał ze nic za jego kadencji nie robił nic ale i jezdził niewiele, sprzęgło jarmoli, po wciśnięciu hałas ustaje (sprzęgło pracuje 2x ciężej niz w 2t), moc jest spora, odpala z kopki i z aku, jest jakis głośny wydech "SP", po wyglądzie dekli i podnożków domyslam sie ze ma mniejszy przebieg niz moja była 200 licznik raz dziala raz nie, przedni hebel miękki, chyba zapowietrzony, no i ten gaz nie wiem czy rozbierac i sprawdzac tłok, zawory, cylinder od razu? to moto ma zawory stalowe fabrycznie? wiem ze mozna tam wsadzic stalowe zeby sprawdzic luzy trzeba zdjąc chłodnice? po co jest to deko na sprzęgle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.