Katsumoto Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 fakt ze nie wygląda na styranego życiem ale cena tez jakaś atrakcyjna nie jest Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 na moje oko za drogi, ja dałem 10500zl za 2002r po remoncie wartym 6 tyś zł (faktury z autoryzowanego serwisu, plus worek części, wymieniony tłok, korba, ssące, łancuszek, blaszka w gaźniku, sprzęgło rozrusznika) i był na polskich blachach. a i tak muszę teraz wymienić wydechowe i zmieniałem tylne koło (wadliwa piasta w modelu 520) Ten to rocznik 2000 czyli ma upierdliwą pompę wody (trzeba zdejmować pokrywę głowicy żeby wymienić zimeringi i oringi) plus kilka drobnych wad silnika poprawianych w późniejszych modelach (np śrubka na zębatce wałka rozrządu ta ograniczająca autodeko lubiła się rozkręcać, potem zmienili z nakrętki samoblokującej na zwykłą klejoną loctite) także łożyska wałka rozrządu w początkowych modelach były wadliwe. To wszystko można zmienić ale problemem jest to, że to 12 letni wyczyn na zachodnich blachach (koszty) w którym nikt nie pisze o remoncie, czyli pewnie dawno go nie było a jest za niemałe pieniądze. 2 dni temu znajomy kupił w nowogardzie 525 z 2005 roku z pełną książką serwisową. Właścicielem był bogaty Duńczyk który miał 4 moto i od nowości miał to 525 którym zrobił symboliczne 100mth (około 3500km) gdzie chciał aby wszystko było wymieniane zgodnie z serwisówką. A że płacił to po 100mth oni zamiast zmierzyć tłok czy może jeździć dalej po prostu mu go wymienili, sprzedaż więc było 4mth po wymienie tego tłoka. Moto miał całą ksiązkę, data motogodziny, co było wymienione + paragon.Cena 13 tyś na polskich blachach. Ta twoja oferta to pomyłka przy takiej okazji, zwykła zawyżona cena handlarza. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 (edytowane) Wiem, ze drogo, ale kolesia nie moge wydusic na tansza sprzedaz. Opuszcza jedyne marne 300 zl na opony, a to ledwo na 1 sztuke na tył wystarczy. Moze zbytnio sie napalam, ale szukam juz 520-ki 2 miesiace i nic konkretnego nie ma, a sezon powoli zacznie sie na dobre. Jesli jest jakies moto to na drugim koncu Polski i tak to sie kreci...Ten jest pierwsza sztuka,ktora sie w ogole zainteresowalem, ale po tym co piszecie to chyba jeszcze raz to porzadnie przemysle. Inna sprawa, gdyby ktos sprzedajacy motor z drugiego konca Polski zagwarantowalby , ze motor jest warty kupna i nie bedzie mina to pojechal bym po niego, ale wiadomo, zyjemy w Polsce i nikomu nie mozna wierzyc. Edytowane 7 Kwietnia 2012 przez Drwal84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 a czemu 520 a nie poprawiony 525? fakt trafić zadbanego 4t do 10 tyś jest ciężko, tym bardziej exc które to mają wysokie ceny. Nad tym moto z twojego linka ja bym sie powaznie zastanawial nawet za 8 tys zl, no chyba ze to ma 150mth w jakis sposob udokumentowane.Jego stan wynika z tego ze byl jezdzony po drodze (opony) a to znaczy przebieg. moze zobacz ten:http://allegro.pl/ktm-exc-525-i2240496181.html wszystko wymienione...jeśli zrobił pełen remont silnika (swoje lata ma więc koniecznie z korbą, bo to koszt i upierdliwa wymiana, tłok można zmienić samemu, korbe gorzej) ma papiery na remont , stare częsci, kompresja , odgłosy, odległość B (stan zaworów) potwierdzają, to po stargowaniu bym się zastanawiał Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Wszystko opiera sie o kase. To bedzie zabawka tylko na niedziele, w tygodniu nie mam czasu na jazde.Załozyłem sobie, ze na motor wydam okolo 10 000 zl + pakiet startowy. Według mnie to i tak duzo jak na niedzielna zabawe.Moze ktos powiedziec, po co mi od razu taki motor i tylko na niedziele?Mam 190 cm wzrostu i 120 kg wagi, jezdziłem troche kuzyna DRZ 400 E i kreciłem to do konca, po 1 sezonu znudziła by sie i szukał bym mocniejszego, takze wole od razu kupic 520/525. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 wjedz w teren na tej drz i zobacz czy zakręcisz do połowy, na prostej to i cr500 każdy głupi moze krecic ;)ja bym brał tą 400setke od grebura, tanio i zarejestrowany, jak dla mnie to tam wielkiej róznicy w mocy nie ma miedzy 400 a 520 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 400-setka tak samo jak 520? jakos nie wierze w to, ze 400 da mi taka adrenalinke na kazdym biegu jak 520 przy mojej wadze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 ja trochę go rozumiem, jeśli to ma być maszynka do wstrzykiwania adrenaliny a nie sprzęt do ćwiczenia techniki.Jak wsiadłem na wr250 to bym tym chyba nie jeździł wcale, za to 520 szarpiąca nerwowa, idąca na koło przed przeszkodami z gazu daje mi satysfakcję i adrenalinę której szukam w tej zabawie. jeśli taki z Ciebie kawał mięcha to rozważ xr650r, miałem, odblokowana pluje jadem jeszcze mocniej niż 520, a o remontach możesz zapomnieć przez 20-30 tyś. Dla mnie była jednak za ciężka ale ja ważę 80kg. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 (edytowane) fakt 120kg to spora waga ale drugiej strony jak się kupi za mocny sprzęt na 1 moto to nigdy techniki się nie zdobędzie, nie wiem jakie kolega ma aspiracje, ale w terenie* wykorzystać moc 400 4t to juz jakiś stopien wtajemniczenia *teren to nie polna droga Edytowane 7 Kwietnia 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 (edytowane) Było xt 350, potem xt 600. 75% drogi lesne - polne po wioskach :], reszta teren, ale nie za trudny. Teraz chce sprobowac , rowow, błota, podjazdow, zwirowni itp.Ogolnie jazde na moto mam dobrze opanowana jak na amatora, mowia ze mam "dryg" do tego :] Edytowane 7 Kwietnia 2012 przez Drwal84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Nie przeczytałem wcześniej, ze juz miałeś moto. Z 520exc poradzisz, inna sprawa ze przesiadka z xt to jak przesiadka z lokomotywy parowej do TGV, a im trudniejszy teren tym mniej mocy potrzeba, no ale juz wiesz czego chcesz to powodzenia życzę. Zacząłes szukać dobre 2 miechy za późno, teraz w kazdej wiosce i miescie jest pełon ludzi szukających moto, trzeba czatować na allegro i w końcu coś się trafi, ale łatwo nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Dzieki Panowie za dobre rady i zainteresowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 moim zdaniem to adekwatna cena do rocznika i stanu.Ja zawsze poznaje przebieg motoru po prawym deklu. U mnie juz dolnej połowy napisu KTM nie było widać bo tak był wytarty od buta. Poza tym patrzę na śruby silnika. Im bardziej zjechane tym większy przebieg bo silnik częściej rozkładany. Ja swojego 2003 sprzedałem za 11000zł a był w świetnym stanie i po remoncie ale przebieg miał ogromny i łatwiej było by go liczyć w mototygodniach :) a ten wygląda że wcale nie m dużo przejechane zwłaszcza w terenie. Oryginalna kanapa z napisami EXC który znika w połowie po intensywnych 200mth, oryginalne plastiki na baku i papiery do rejestracji. Jak spuści 300zł to będzie 8850zł. Moim zdaniem warto go obejrzeć Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Hehehe..., ale mi bajzel w głowie robicie :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 moim zdaniem to adekwatna cena do rocznika i stanu.Ja zawsze poznaje przebieg motoru po prawym deklu. U mnie juz dolnej połowy napisu KTM nie było widać bo tak był wytarty od buta. Poza tym patrzę na śruby silnika. Im bardziej zjechane tym większy przebieg bo silnik częściej rozkładany. Ja swojego 2003 sprzedałem za 11000zł a był w świetnym stanie i po remoncie ale przebieg miał ogromny i łatwiej było by go liczyć w mototygodniach :) a ten wygląda że wcale nie m dużo przejechane zwłaszcza w terenie. Oryginalna kanapa z napisamiEXC który znika w połowie po intensywnych 200mth, oryginalne plastiki na baku i papiery do rejestracji. Jak spuści 300zł to będzie 8850zł. Moim zdaniem warto go obejrzeć No nie wiem, też sądziłem, że przebieg można łatwo poznać po napisach, wytarciach dekli itp. Ale to lipa jest. Jeden jeździ po suchym w sandałach i dekli nie wyciera. Drugi jeździ w błocie w twardych butach i dekle szybciutko się ścierają. Ten KTM z ogłoszenia jeździł po asfalcie przez co plastiki, dekle, ramę itp będzie miał jak nowe. Silnik za to pewnie ma spory przebieg. Do tematu dorzucę tylko tyle, że jak ktoś sprzedaje motorek w dobrym stanie to tanio go nie odda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.