Skocz do zawartości

Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o wydech to

 

 

Dobre, you good!! :clap:

 

Pytanko

Czy ktoś wie może ile luzu między podkładką zaworową a dźwigienką jest w nowych sprzętach?

U mnie na ssakach jest pod 1 mm podobno (kolega co ustawiał tak mi podał) a na wydechach mam 0,4 i 0,35.

 

Z ciekawości pytam

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wydech to w tych motocyklach to im głośniejszy tym lepszy;D a jeszcze lepiej jak strzela z rury ;D jak petardy;D u mnie na wiosce z daleka ludzie wiedzą kto jedzie;D a jesli chodzi o ogólny moj pogląd na DR-Z to uwazam ze jest to jeden z tańszych motocykli jesli chodzi o serwis i częsci;) to jest motocykl do jazdy w terenie;D a wiadomo jak to jest w terenie;) tu gleba tam gleba;) zawsze cos mozna upie******;)

DR-Z READY 2 RACE;)

 

Teraz się zgadza :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre, you good!! :clap:

 

Pytanko

Czy ktoś wie może ile luzu między podkładką zaworową a dźwigienką jest w nowych sprzętach?

U mnie na ssakach jest pod 1 mm podobno (kolega co ustawiał tak mi podał) a na wydechach mam 0,4 i 0,35.

 

Z ciekawości pytam

 

Pzdr

1mm? u mnie na wydechach które są jak nowe jest 0,4-0,5 a na ssakach leciutko rzuszonych 0,40.

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1mm? u mnie na wydechach które są jak nowe jest 0,4-0,5 a na ssakach leciutko rzuszonych 0,40.

 

Ano tak sobie kolo rzucil okiem i rzekł że pod 1 mm spokojnie i olał ssaki, na wydechach zmierzył, bo zobaczył, ze mniej wyjdzie niż na ssakach. Przy kolejnej regulacji zmierzymy dokładnie te ssaki i o ile sie ewentualnie chowają wydechy. To Twoim zdaniem 0,5 mm jest max szpara? Czyli jak mam 0,4-0,35 na wydechach i raczej nie mniej - z tego co spec mówił- na ssakacjh spokojnie mogę latać?

Jakie graniczne sa szpary? Czytałem gdzieś , ze 0,1-0,15...?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano tak sobie kolo rzucil okiem i rzekł że pod 1 mm spokojnie i olał ssaki, na wydechach zmierzył, bo zobaczył, ze mniej wyjdzie niż na ssakach. Przy kolejnej regulacji zmierzymy dokładnie te ssaki i o ile sie ewentualnie chowają wydechy. To Twoim zdaniem 0,5 mm jest max szpara? Czyli jak mam 0,4-0,35 na wydechach i raczej nie mniej - z tego co spec mówił- na ssakacjh spokojnie mogę latać?

Jakie graniczne sa szpary? Czytałem gdzieś , ze 0,1-0,15...?

U koleśia przed wymianą zaworów w SX525 pomiar wykazywał właśnie 0,1-0,15mm i po wyjęciu zaworów były jak żyletki więc myślę że we własnym dobrze pojętym interesie trzeba tę wartość przyjąć jako graniczną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, mam szybkie pytanko bo jutro jade kupować exc 400

 

czy te motocykle miały stacyjke ?

jaka powinna byc kompresja (ile powinien wskazywać manometr) jezeli silnik jest w bdb stanie (bo zamierzam wziac manometr ze soba) ?

 

ps. prosiłbym odrazu o dane a nie linki do serwisówek..

Edytowane przez grebur

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre, you good!! :clap:

 

Pytanko

Czy ktoś wie może ile luzu między podkładką zaworową a dźwigienką jest w nowych sprzętach?

U mnie na ssakach jest pod 1 mm podobno (kolega co ustawiał tak mi podał) a na wydechach mam 0,4 i 0,35.

 

Z ciekawości pytam

 

Pzdr

 

może ktoś mi uświadomić o jakim miejscu mowa ?? gdzie ta podkładka i jak sie mierzy ten luz ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy to normalnie że przy rozruchu na zimno exc 400 przy dodawaniu gazu puści troche białego dymu ? po 3s już go niema

i czy kupowanie exc 400 za 8000zł z 2000r (dajmy na to w bdb stanie) + w pip plastików, filtry, olej jest opłacalne ?

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś mi uświadomić o jakim miejscu mowa ?? gdzie ta podkładka i jak sie mierzy ten luz ??

Luz między dźwigienką zaworową a podkładką sprężyny zaworowej. Szczelinomierz wkładasz tam gdzie jest najciaśniej między tymi elementami i mierzysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy to normalnie że przy rozruchu na zimno exc 400 przy dodawaniu gazu puści troche białego dymu ?

 

Przynajmniej w moim przypadku - tak.

Czasami sobie coś tam puści przez pierwsze kilka sekund na zimnym - najczęściej po paru dniach postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO I STAŁO SIE

 

kupiłem ktm exc 400 z 2000r za 8000zł :P

 

no i nie ogarniam odpalania.. czasami rozrusznik niema siły zakręcić tłokiem - to od słabego aku czy ma aż tak dużą kompresje ? (bo coś sprzedajacy wspominał że te ktm tak mają) no i mój exc nie posiada dekompresatora, jednak linka tam jakaś idzie, trudno takie coś spowrotem zainstalować i ile to mniej-wiecej kosztuje ?

 

no i już rozwaliłem przełącznik świateł przypadkiem, obkręcił się cały i wypadła taka malutka sprężynka i kulka z tego czpinksa całego.. nie ma może ktos takiego gówienka do wysłania za jakieś małe pieniążki ? zgubiłem to i nieda sie tego spowrotem odszukać..

 

przy 80kmh wozi mi przód tzn wpada w jakby małą shimme - na kostkach tak jest czy mam flaka ? (musze sprawdzić cisnienie bo właśnie tak mi sie zdaje)

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...