MuSk Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Jeśli chciałeś zabłysnąć tym postem to nie udało ci się. taaa zapewne... żal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Jeśli chodzi o wydech to Dobre, you good!! :clap: Pytanko Czy ktoś wie może ile luzu między podkładką zaworową a dźwigienką jest w nowych sprzętach? U mnie na ssakach jest pod 1 mm podobno (kolega co ustawiał tak mi podał) a na wydechach mam 0,4 i 0,35. Z ciekawości pytam Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Jeśli chodzi o wydech to w tych motocyklach to im głośniejszy tym lepszy;D a jeszcze lepiej jak strzela z rury ;D jak petardy;D u mnie na wiosce z daleka ludzie wiedzą kto jedzie;D a jesli chodzi o ogólny moj pogląd na DR-Z to uwazam ze jest to jeden z tańszych motocykli jesli chodzi o serwis i częsci;) to jest motocykl do jazdy w terenie;D a wiadomo jak to jest w terenie;) tu gleba tam gleba;) zawsze cos mozna upie******;) DR-Z READY 2 RACE;) Teraz się zgadza :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MuSk Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 heheheh xD można i tak;D ale nie ten temat;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 (edytowane) Dobre, you good!! :clap: Pytanko Czy ktoś wie może ile luzu między podkładką zaworową a dźwigienką jest w nowych sprzętach? U mnie na ssakach jest pod 1 mm podobno (kolega co ustawiał tak mi podał) a na wydechach mam 0,4 i 0,35. Z ciekawości pytam Pzdr 1mm? u mnie na wydechach które są jak nowe jest 0,4-0,5 a na ssakach leciutko rzuszonych 0,40. Edytowane 16 Kwietnia 2010 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 1mm? u mnie na wydechach które są jak nowe jest 0,4-0,5 a na ssakach leciutko rzuszonych 0,40. Ano tak sobie kolo rzucil okiem i rzekł że pod 1 mm spokojnie i olał ssaki, na wydechach zmierzył, bo zobaczył, ze mniej wyjdzie niż na ssakach. Przy kolejnej regulacji zmierzymy dokładnie te ssaki i o ile sie ewentualnie chowają wydechy. To Twoim zdaniem 0,5 mm jest max szpara? Czyli jak mam 0,4-0,35 na wydechach i raczej nie mniej - z tego co spec mówił- na ssakacjh spokojnie mogę latać? Jakie graniczne sa szpary? Czytałem gdzieś , ze 0,1-0,15...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Ano tak sobie kolo rzucil okiem i rzekł że pod 1 mm spokojnie i olał ssaki, na wydechach zmierzył, bo zobaczył, ze mniej wyjdzie niż na ssakach. Przy kolejnej regulacji zmierzymy dokładnie te ssaki i o ile sie ewentualnie chowają wydechy. To Twoim zdaniem 0,5 mm jest max szpara? Czyli jak mam 0,4-0,35 na wydechach i raczej nie mniej - z tego co spec mówił- na ssakacjh spokojnie mogę latać? Jakie graniczne sa szpary? Czytałem gdzieś , ze 0,1-0,15...? U koleśia przed wymianą zaworów w SX525 pomiar wykazywał właśnie 0,1-0,15mm i po wyjęciu zaworów były jak żyletki więc myślę że we własnym dobrze pojętym interesie trzeba tę wartość przyjąć jako graniczną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 (edytowane) Witam, mam szybkie pytanko bo jutro jade kupować exc 400 czy te motocykle miały stacyjke ? jaka powinna byc kompresja (ile powinien wskazywać manometr) jezeli silnik jest w bdb stanie (bo zamierzam wziac manometr ze soba) ? ps. prosiłbym odrazu o dane a nie linki do serwisówek.. Edytowane 11 Lipca 2010 przez grebur Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 odpowiem ci tylko na 1 pytanie bo ojciec ma exc 400 , nie miały stacyjki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOKIO Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Dobre, you good!! :clap: Pytanko Czy ktoś wie może ile luzu między podkładką zaworową a dźwigienką jest w nowych sprzętach? U mnie na ssakach jest pod 1 mm podobno (kolega co ustawiał tak mi podał) a na wydechach mam 0,4 i 0,35. Z ciekawości pytam Pzdr może ktoś mi uświadomić o jakim miejscu mowa ?? gdzie ta podkładka i jak sie mierzy ten luz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 A czy to normalnie że przy rozruchu na zimno exc 400 przy dodawaniu gazu puści troche białego dymu ? po 3s już go niema i czy kupowanie exc 400 za 8000zł z 2000r (dajmy na to w bdb stanie) + w pip plastików, filtry, olej jest opłacalne ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 może ktoś mi uświadomić o jakim miejscu mowa ?? gdzie ta podkładka i jak sie mierzy ten luz ?? Luz między dźwigienką zaworową a podkładką sprężyny zaworowej. Szczelinomierz wkładasz tam gdzie jest najciaśniej między tymi elementami i mierzysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 powiem ci ze nigdy nie zwracałem uwagi czy puszcza jakiś dymek na zimno. ale za taką cene to mi sie wydaje ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 A czy to normalnie że przy rozruchu na zimno exc 400 przy dodawaniu gazu puści troche białego dymu ? Przynajmniej w moim przypadku - tak. Czasami sobie coś tam puści przez pierwsze kilka sekund na zimnym - najczęściej po paru dniach postoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 NO I STAŁO SIE kupiłem ktm exc 400 z 2000r za 8000zł :P no i nie ogarniam odpalania.. czasami rozrusznik niema siły zakręcić tłokiem - to od słabego aku czy ma aż tak dużą kompresje ? (bo coś sprzedajacy wspominał że te ktm tak mają) no i mój exc nie posiada dekompresatora, jednak linka tam jakaś idzie, trudno takie coś spowrotem zainstalować i ile to mniej-wiecej kosztuje ? no i już rozwaliłem przełącznik świateł przypadkiem, obkręcił się cały i wypadła taka malutka sprężynka i kulka z tego czpinksa całego.. nie ma może ktos takiego gówienka do wysłania za jakieś małe pieniążki ? zgubiłem to i nieda sie tego spowrotem odszukać.. przy 80kmh wozi mi przód tzn wpada w jakby małą shimme - na kostkach tak jest czy mam flaka ? (musze sprawdzić cisnienie bo właśnie tak mi sie zdaje) Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.