Skocz do zawartości

Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525


Rekomendowane odpowiedzi

Fat, na twoim miejscu odrzuciłbym exc 400, bo wcale dupy nie urywa. Celuj w 450, doł w miare spokojny, gora mocniejsza takze moto spokojnie do ogarniecia. A jezeli chcesz szatana to polecam 520/525, banan a papy nie zchodzi.

 

W jakim terenie bedziesz jezdził ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym, że ja jestem jeszcze endurowym lamerem :biggrin: W terenie jeżdżę raptem pół roku, zrobiłem może z 500 km i zbytnio nie czuję się na siłach na 450, a tym bardziej 520... W DRZ nie podoba mi się jej ociężałość i raczej spokojny charakter, stąd szukam czegoś lżejszego, z lepszym zawiasem, zbliżoną mocą ale za to bardziej entuzjastycznie oddającego tą moc - no i padło na 400 :) A teren jaki popadnie - trochę lasów, szutrów, żwirownie, podjazdy itp. Raczej bez jakiegoś wielkiego hardkoru, no i w większości płasko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema.

 

Szukam następcy dla DRZ-S - czegoś co byłoby przede wszystkim lżejsze i trochę bardziej "żywiołowe" i energiczne (choć niekoniecznie dużo mocniejsze). Wybór padł na EXC400, zastanawiam się jednak również nad 450 - choć tu boję się, że mogę nie ogarnąć, a po co się męczyć ;)

 

W każdym razie mam na oku wstępnie dwie sztuki - czy może ktoś zna te sprzęty, lub jest w stanie coś doradzić choćby na podstawie fotek, ogłoszenia itp.?

 

1 - 400, http://allegro.pl/ktm-exc-400-stan-perfekt-2002-r-i3227172734.html

2 - 450, http://allegro.pl/ktm-450-exc-2003-i3227667016.html (cena podejrzanie niska...).

 

pzdr, Fat

 

 

http://allegro.pl/ktm-400-exc-istny-szatan-i3239012329.html

motocykl kumpla, polecam bo warto ;)

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź to co młodsze i w lepszym stanie. Ja osobiście celował bym w 450.

Ta 400 polecana przez Katsumoto znacznie droższa ale warto bo na nowej ramie. Taką potem znacznie łatwiej będzie sprzedać.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wahacza tylnego dobiega pisk przy jego pracy, lecz nie ma na nim zadnego luzu. Skrzypienie robi sie coraz mocniejsze, jezdze ostatnio duzo na zwirowni. Jest to oznaka padnietych łozysk ??NIe rozwodzic sie zbytnio nad tym i wymieniac, czy mozna to jakos przesmarowac z zewnatrz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byle to sam amortyzator nie był przytarty i piszczy.

Jeżeli łożyska to pewnie chwilowo im by pomogło jak by je jakimś brunoxem popsikać. Ale generalnie raczej trzeba by je wymienić.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wahacza tylnego dobiega pisk przy jego pracy, lecz nie ma na nim zadnego luzu. Skrzypienie robi sie coraz mocniejsze, jezdze ostatnio duzo na zwirowni. Jest to oznaka padnietych łozysk ??NIe rozwodzic sie zbytnio nad tym i wymieniac, czy mozna to jakos przesmarowac z zewnatrz ?

Dźwięk pojawia się w momencie pracy tylnego amortyzatora? czy nawet jak jedziesz po płaskiej drodze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, to był PDS- naprawione.

Czy regenerujac glowice tzn, wymiana zaworow , regeneracja gniazd itd. moze to oddac do zakładu ktory mam w poblizu, zajmuja sie regeneracja glowic do aut, sprzetow rolniczych itp. Zakład ma juz dobra renome od nastu lat, regeneracja glowicy od KTM-a to chyba nie jest nic skomplikowanego ?? Gdzies wyczytałem, ze niektorzy wysyłaja na drugi koniec Polski glowice do regeneracji, czy jest sens ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, to był PDS- naprawione.

Czy regenerujac glowice tzn, wymiana zaworow , regeneracja gniazd itd. moze to oddac do zakładu ktory mam w poblizu, zajmuja sie regeneracja glowic do aut, sprzetow rolniczych itp. Zakład ma juz dobra renome od nastu lat, regeneracja glowicy od KTM-a to chyba nie jest nic skomplikowanego ?? Gdzies wyczytałem, ze niektorzy wysyłaja na drugi koniec Polski glowice do regeneracji, czy jest sens ?

serwisy motocyklowe w większości również oddają do takich zakładów. Nie będzie to dla nich nic skomplikowanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam wymienić zębatkę przód w EXC-R 450 2008 r. Nie wiem tylko czy zębatka jest przykręcona śrubą ze zwykłym prawym gwintem czy lewym? I jaką siłą przykręcić z powrotem ta śrubę po wymianie zębatki. Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam wymienić zębatkę przód w EXC-R 450 2008 r. Nie wiem tylko czy zębatka jest przykręcona śrubą ze zwykłym prawym gwintem czy lewym? I jaką siłą przykręcić z powrotem ta śrubę po wymianie zębatki. Proszę o pomoc

Tam jest zwykły prawy gwint. Ta śruba jest wkręcana na klej więc możesz mieć problem z jej odkręceniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych,

pochwalę się - a co !
Nareszcie poskładałem swojego Sztrucelka.

Efekty i niektóre poszczególne kroki można zobaczyć tutaj:

http://bikepics.com/members/kszyhoo/06525exc/default.asp?i=2559876&s=0

oczywiście jako zdjęcia 'ostatnie'.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...