Fat Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 też mi sie tak wydaje dlatego jade go obejżeć w weekend - jeżeli coś przyuważycie na fotkach to piszcie zawsze mozna coś przeoczyć - z góry dziekiWidzę, że jeszcze stoi na otomoto - coś z nim było nie teges, czy jednak nie pojechałeś? Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 witam jaka srednice maja tarcze w exc z rocznika 00 - 07 ( generalnie 400,450 ,520,525 na RFS ) , jaka grubosc owej tarczy i rozstaw srub. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 jak to u was jest/było z pompką przyspieszacza?u mnie pompka wstrzkuje wahę jak tylko zacznę, nawet delikatnie odkręcac manetkę,znajomy który ma sx 450 rfs ma tak, ze pompka przy powolnym odkreacniu nie podaje wcale a zaczyna podawac od 1/4 obrotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 jak to u was jest/było z pompką przyspieszacza?u mnie pompka wstrzkuje wahę jak tylko zacznę, nawet delikatnie odkręcac manetkę,znajomy który ma sx 450 rfs ma tak, ze pompka przy powolnym odkreacniu nie podaje wcale a zaczyna podawac od 1/4 obrotuSprawnie działająca pompka w EXC działa tak jak u ciebie czyli podaję od początku już przy dość powolnym ruchu gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 U mnie w DRZ'cie też od razu podaje paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 panowie ponawiam pytanie , ma ktos exc "pod reka" i sprawdzi mi rozstaw srub w przedniej tarczy hamulcowej ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Moge Ci podac wymiary, ale dopiero w sobote, predzej nie dam rady. Teraz moje zapytanie: Jaka opone załozyc na tył do 520 ? 70 % drogi szutrowe,25% tor i podjazdy na zwirowni, 5% błoto czyli musi to byc raczej opona enduro.Michelin AC 10 ?Michelin Enduro Competition III ?Michelin M12XC ? [ to chyba raczej do MX ?]Pirelli Scorpion [ tutaj nie wiem dokładnie jaki model] Oczekuje dobrej przyczepnosci na wszystkich rodzajach terenu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Moge Ci podac wymiary, ale dopiero w sobote, predzej nie dam rady. Teraz moje zapytanie: Jaka opone załozyc na tył do 520 ? 70 % drogi szutrowe,25% tor i podjazdy na zwirowni, 5% błoto czyli musi to byc raczej opona enduro.Michelin AC 10 ?Michelin Enduro Competition III ?Michelin M12XC ? [ to chyba raczej do MX ?]Pirelli Scorpion [ tutaj nie wiem dokładnie jaki model] Oczekuje dobrej przyczepnosci na wszystkich rodzajach terenu.Biorąc pod uwagę w jakim terenie jeździsz to:Michelin AC 10- do twoich wymagań jest OKMichelin Enduro Competition III- jest to bardzo dobra opona, jednak przy twoim terenie będzie bardzo szybko się zużywać i jest to opona bardziej w ciężki terenMichelin M12XC- do twoich wymagań OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matijass Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 (edytowane) witam mam pytanko czy ten tłumik będzie pasował do exc 450 2005r - i czy go nie zdusi?http://allegro.pl/wydech-tlumik-ktm-350-exc-f-nowy-oryginal-i3065002849.htmldzieki za podpowiedz Edytowane 8 Marca 2013 przez matijass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Witam Szanownych, chciałbym swojemu sztrucelkowi zafundować regenerację tylnego zawiasu. Komu warto to zlecić? Macie może jakieś doświadczenie z kimś, kto świadczy takie usługi?Oczywiście w rozsądnych pieniążkach. Dodatkowo chciałbym wiedzieć, czy ktoś z Was orientuje się w oznaczeniach sprężyn? Chyba nadałaby mi się troszkę twardsza od serii.Do wymiany mam również górne łożysko w/w amortyzatora. Pchać się w oryginał za jakieś ~160 zł (samo łożysko) czy próbować cały zestaw AllBallsa za 89,- ? Pozdro525 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Witam Szanownych,chciałbym swojemu sztrucelkowi zafundować regenerację tylnego zawiasu.Komu warto to zlecić? Macie może jakieś doświadczenie z kimś, kto świadczy takie usługi?Oczywiście w rozsądnych pieniążkach.Dodatkowo chciałbym wiedzieć, czy ktoś z Was orientuje się w oznaczeniach sprężyn?Chyba nadałaby mi się troszkę twardsza od serii.Do wymiany mam również górne łożysko w/w amortyzatora.Pchać się w oryginał za jakieś ~160 zł (samo łożysko) czy próbować cały zestaw AllBallsa za 89,- ?Pozdro525Masz 3 rodzaję sprężyn, miekka(60-70kg), średnia(70-80kg), twarda (80-90kg). Standardowo założona jest średnia. Na sprężynie masz oznaczenie, musisz je zczytać i będzie wiadomo którą masz. Łożysko możesz kupić z Allballs-a jednak licz się z tym że wytrzyma dużo krócej od oryginału.Standardowy serwis tylnego zawiasu czyli wymiana uszczelniacza, wymiana oleju + nabicie gazem kosztuję od 300zł w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matijass Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 witam mam pytanko czy ten tłumik będzie pasował do exc 450 2005r - i czy go nie zdusi?http://allegro.pl/wy...3065002849.htmldzieki za podpowiedzmoże ktoś podpowiedziec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 może ktoś podpowiedziec?Jest szansa że może pasować bo KTM mimo że zmienia kształt tłumików końcowych to w większości przypadków są one zamienne. Na 100% nie podpowiem bo organoleptycznie nie sprawdzałem w twoim konkretnym modelu. Poproś sprzedawcę o zwymiarowanie tłumika, szerokość na wejściu, długość całkowita, rozstaw mocowań itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 nie bedzie pasowalnie pasowal juz pomiedzy starym 450 rfs a nowym xc4ale pomierzyc i sprawdzic tak jak major pisal nie zaszkodzi :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Masz 3 rodzaję sprężyn, miekka(60-70kg), średnia(70-80kg), twarda (80-90kg). Standardowo założona jest średnia. Na sprężynie masz oznaczenie, musisz je zczytać i będzie wiadomo którą masz. Łożysko możesz kupić z Allballs-a jednak licz się z tym że wytrzyma dużo krócej od oryginału. Standardowy serwis tylnego zawiasu czyli wymiana uszczelniacza, wymiana oleju + nabicie gazem kosztuję od 300zł w górę. Z ceną serwisu tylnego zawiasu się liczyłem i na taką kwotę gdzieś to szacuję - chodzi mi o to, czy ktoś z Was może polecić konkretną osobę, której można wysłać amortyzator i nie obawiać się, że wróci w gorszym stanie.Sprawa z łożyskiem do przemyślenia - dolny AllBalls dostał luzu po ~2 miesiącach, ale nawet wg serwisówki luz na tym elemencie to norma. Wolałbym, żeby góra wytrzymała znacznie dłużej.Myślałem, że jest większa rozpiętość wśród sprężyn.W takim razie, jeśli tył motocykla mi 'siadł' i jest pluszowy - w jaki sposób go utwardzić? Czy w/w serwis może coś pomóc? Olej stracił właściwości? Za mało gazu? Skręcić odpowiednio sprężynę (ale bez przesady, bo przecież odpowiada za SAG)? Przykręcić kompresję? Dzięki za tak szybką odpowiedź oraz pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.