endurowiec Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Mam pytanko: Jakie lejecie oleje do silników w swoich katach exc 4t??Niby zalecają full syntetyk, ale zastanawiam sie nad półsyntetykiem. Znajomi latają na takich i nic sie nie dzieje. Co myslicie o tym, stosuje taki olej ktoś z was?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czoki Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Mam pytanko: Jakie lejecie oleje do silników w swoich katach exc 4t??Niby zalecają full syntetyk, ale zastanawiam sie nad półsyntetykiem. Znajomi latają na takich i nic sie nie dzieje. Co myslicie o tym, stosuje taki olej ktoś z was?? Leję tylko i wyłącznie Shell Advance Ultra 4t 15W50 pełny syntetyk. Na mineralnym orlenie też możesz jeździć ale pytanie jak długo... pewnie z jakiegoś powodu jest podział na oleje lepszej klasy i gorszej więc w jakim celu chcesz coś "usprawniać"? :wink: Gówniane oszczędności nigdy nie popłacają. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 No o mineralnym to ja nie mówie, ale np. o mobilu extra 10W40 półsyntetyk, kumpel na takim lata w 520exc i jest wszystko ok. W silniku nic nagaru, bo był rozbierany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Wam powiem, że sam sie zastanawiałem nad tym olejem jak to jest faktycznie. Bo ja nie chce oszczędzić kilka złotych na oleju, żeby silnik robić, bo aktualnie leję zalecanego Motorexa w pełni syntetyczny, ale kosztuje 50zł, myślałem na przejściem na Motula, ale znowu cena taka sama, nawet wyższa, ewentualnie Mobil 1. Nom, alę na tym Motorexie kumpel zrobił ponad 5 tyś w 525 exc i moto nie miało lekkiego życia u niego i chodzi nadal u drugiego, bo go sprzedał a on nawet oleju nie dolewa... Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czoki Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Ściągnął ktoś ten moto z zza granicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 witam, tez myślę nad jakimś EXC ale pod uwagę biorę jeszcze EXC 250 4T (bo na początku tematu napisaliście ze wszystkie 4T EXC) i mam parę pytań, czy warto w ogóle sobie głowę zawracać taka 250 (jak tak to z jakich roczników itp itd)? bo już rożne opinie wysłuchałem sie na ich temat czy lepiej od razu 450 EXC? Jaka jest różnica w 400 a 450?Czy roczniki 2003-04 to udane modele?I takie może trochę głupie pytanie na koniec, czy opłaca sie sprowadzać nowego KTM'a z U.S.A? bo to ze nowe Hondy i Yamahay to wiem bo sa tam montowane i sa tansze ale czy KTM'y? Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Jeśli trafi się na okazje, w tym przypadku motocykl posezonowy to cena będzie nawet dostępna --> zobacz <--. Widziałem też Hondę CRF 450x za niecałe $6000 tyle, że z 2005 (oczywiście nówka). Pzdr.Radek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 witam, tez myślę nad jakimś EXC ale pod uwagę biorę jeszcze EXC 250 4T (bo na początku tematu napisaliście ze wszystkie 4T EXC) i mam parę pytań, czy warto w ogóle sobie głowę zawracać taka 250 (jak tak to z jakich roczników itp itd)? bo już rożne opinie wysłuchałem sie na ich temat czy lepiej od razu 450 EXC? Jaka jest różnica w 400 a 450?Czy roczniki 2003-04 to udane modele?I takie może trochę głupie pytanie na koniec, czy opłaca sie sprowadzać nowego KTM'a z U.S.A? bo to ze nowe Hondy i Yamahay to wiem bo sa tam montowane i sa tansze ale czy KTM'y? Jeżeli jesteś początkujący to możesz sobie kupić EXC 250 z tych starszych roczników. Ponieważ mocą nie grzeszy. A jeżeli chcesz tak konkretnie polatać to musiałbyś kupić, EXCF czyli roczniki od 2006 w górę. Różnica miedzy 400 a 450 jest w sposobie oddawania mocy i trwałości silnika. 400 oddaje moc bardzie spokojnie i płynie, taki osiołek. Notabene to właśnie 400 i 525 to najlepsze silniki 450 już taka nie jest. 2003-2004 to udane modele, jeszcze ze starą ramą. Oczywiście ze się opłaca, ale motocykl nowy lub bardzo świeży. P.S Honda jak i Yamaha nie są składane w USA only Dżapania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 a co jeszcze możecie powiedzieć o 450? bo ja z nią miałem tylko 5 min doświadczenie heh :notworthy: nie chodzi mi o aspekty czysto technicznie tylko bardziej o jazdę terenowa. Czy muszę ja z góry traktować jak gestie która po gwałtowniejszym odkręceniu manetki idzie na koło? Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Nie musisz 450-tki ostro traktować, żeby jechała. Można nią naprawdę spokojnie i fajnie podróżować bez koniecznego kręcenia jak to w 250 4t, bo 450 ma już dość mocny dół, nie co prawda jak 525 ale wystarczający. W sumie jak jest dobra przyczepność to nagłym odwinięciu idzie na koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Mam pytanie co do ilości oleju w exc. Według serwisówki leje się 1litr i 250ml. Nalałem dokładnie tyle i na zimnym w okienku kontrolnym( wzierniku) praktycznie nie widać, jest jakby na dnie okienka. I niby według manuala tak ma być, ale gdy moto rozgrzeje to jest tak niecałe pół okienka, a w manualu jest narysowane, że powinno być całe zalane. Wy jak macie w swoich maszynach. Jak kupiłem motocykl, to na zimnym była ponad połowa okienka i dlatego pisze, bo teraz mam prawie puste okienko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Na nieodpalonm silniku nie będzie widać stanu oleju w okienku. Dopiero kiedy uruchomisz motor oliwa ładnie naleje sie do połowy okienka (i tak ma być jeśli zalejesz taką ilością jaką sugeruje serwisówka). Pzdr.Radek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Ok, dzięki, czyli mam dobry stan oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 (edytowane) ktos kupowal moze cos od de_tomasso: http://moto.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10186 Wczoraj odebralem motocykl od de_tomasso, jak narazie wszystko gra. Zdam dokladna relacje jak odblokuje maszyne. Moje pytanie takie: wie ktos jak przestawic mape zapolonu bez kupowania specjalnego przycisku za 120zl ?? PS Sory za brak polskich znakow. pzdr Edytowane 20 Czerwca 2008 przez Plocho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Plocho próbowałeś wrzucić temat w Mechanice ogólnej?Niestety nie mam pojęcia jak jest zbudowany ten przycisk więc nie pomogę.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.