orzeł175 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Witam mam problem za luźny łańcuch w mojej jawie i muszę go naciągnąć ale nie wiem jak proszę o pomoc i jeszcze jest taka sprawa ze rok temu motor chodził dobrze aż w końcu nie miał siły jechać i odstawiłem ja teraz zapaliłem i chodziła elegancko jak nigdy ostatnio znów nie ma siły na 4 biegu jadę 40km/h co to może być czy silnik na wykończeniu mam zamiar robić kapitalkę w wakacje ale pytam żeby wiedzieć na przyszłość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Witam mam problem za luźny łańcuch w mojej jawie i muszę go naciągnąć ale nie wiem jak proszę o pomoc i jeszcze jest taka sprawa ze rok temu motor chodził dobrze aż w końcu nie miał siły jechać i odstawiłem ja teraz zapaliłem i chodziła elegancko jak nigdy ostatnio znów nie ma siły na 4 biegu jadę 40km/h co to może być czy silnik na wykończeniu mam zamiar robić kapitalkę w wakacje ale pytam żeby wiedzieć na przyszłośćWitam!, musisz poluzować tylną ośkę, o masz z dwóch stron do regulacji śruby z regulacjami, i musisz tak samo z obydwu stron podkręcić, żeby było po równo, myślisz że ktoś Ci odpowie co Ci się dzieje z motorem? Może go przegrzałeś.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Witam mam problem za luźny łańcuch w mojej jawie i muszę go naciągnąć ale nie wiem jak proszę o pomoc i jeszcze jest taka sprawa ze rok temu motor chodził dobrze aż w końcu nie miał siły jechać i odstawiłem ja teraz zapaliłem i chodziła elegancko jak nigdy ostatnio znów nie ma siły na 4 biegu jadę 40km/h co to może być czy silnik na wykończeniu mam zamiar robić kapitalkę w wakacje ale pytam żeby wiedzieć na przyszłośćO naciągu już było. Słabnięcie silnika najprawdopodobniej może być spowodowane ślizganiem się sprzęgła ( w Jawach często spotykane z powodu specyficznego sposobu wysprzęglania dźwignią a nie linką). Jeśli oprzesz motocykl przednim kołem o np. ścianę, włączysz 1 bieg i używając dźwigni ręcznej puścisz sprzęgło, a silnik nie zgaśnie to będzie to dowód na poślizg sprzęgła. Inna przyczyna to przycieranie tłoka lub zapieczenie się pierścieni w rowkach. Ale radzę zacząć od poczytania literatury, to pozwoli ci poznać budowę i zasadę działania motocykla. W instrukcji są podane podstawowe niedomagania i sposoby ich usuwania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 ale jakie ma obroty jak jedziesz te 40/h motocykl ?? jak duże to sprzegło a może zapłon gdzieś niedomaga albo gażnik gdzies cos przytkało ale to by obrotow brakowalo wtedy Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 O naciągu już było. Słabnięcie silnika najprawdopodobniej może być spowodowane ślizganiem się sprzęgła ( w Jawach często spotykane z powodu specyficznego sposobu wysprzęglania dźwignią a nie linką). Jeśli oprzesz motocykl przednim kołem o np. ścianę, włączysz 1 bieg i używając dźwigni ręcznej puścisz sprzęgło, a silnik nie zgaśnie to będzie to dowód na poślizg sprzęgła. Inna przyczyna to przycieranie tłoka lub zapieczenie się pierścieni w rowkach. Ale radzę zacząć od poczytania literatury, to pozwoli ci poznać budowę i zasadę działania motocykla. W instrukcji są podane podstawowe niedomagania i sposoby ich usuwania. Jesli chodzi o slabniecie to "ciagnace" sprzeglo objawia sie tym, ze silnik wkreca sie na obroty a moto nie jedzie, wiec ja bym szukal przyczyny gdzie indziej... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzeł175 Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 No to jeśli chodzi o łańcuch to zrobiłem tak poluzowałem ośkę i te śruby co są z obu stron naciagnołęm jedna ok ale ta od strony osłony łańcucha pękła na samym łączeniu z ta szeroką częścią co sie łączy z wahaczem nie wie dlaczego chyba ze starości muszę pospawać albo zmotam inna oryginalna a jeśli chodzi o silnik to mam to w du..ie w wakacje zrobię na cacy wał do regeneracji mam cylinder po szlifie z nowym tłokiem,tarce sprzęgłowe kupie pierścionki kupie łożyska simery i parę rzeczy jeszcze i będzie git jestem zdania ze jak robić to całość a nie potem po kolei wymieniać wszystko.Dzięki za pomoc ludziska można na was liczyć :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack-Jawa Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 ta od strony osłony łańcucha pękła na samym łączeniu z ta szeroką częścią co sie łączy z wahaczem nie wie dlaczego chyba ze starości A przed regulacją poluzowałeś nakrętkę zabieraka? (M32?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzeł175 Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Oj chyba nie nie jestem do końca w temacie wiem co to jest ale powiedz ktoś jak to sie robi heh i czy teraz mogę to pospawać czy lepiej szukać innego? i mam pytanie po ilke są zimery do jawy łozyska i po ile biora za regeneracje wału tak na oko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 na hurtowni za 3 zł jakieś simmering jeden jest zależy jeszcze od wielkości... łożyska polecam wziąć w lepszym wykonaniu szczególnie te na wał Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Można pospawać tymczasowo, a nakrętka o której pisze Jack-Jawa to ta większa, przy nakrętce osi.zapraszam na jawacz.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raceteam Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 witam wie moze ktos gdzie mozna znalezc gume z klapka do jawy 175 ktora jest miedzy gaznikiem a filtrem powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorniczyrafik Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 kilka slow na temat regulacji lancucha :smile: po pierwsze luzujesz oske po drugie naciagasz lancuch do konca i krecisz kolem poto aby znalesc miejsce w ktorym kolo bedzie mialo najwiekszy opor i w tym miejscu regulujesz lancuch skrecasz oske i sprawdzasz jeszcze raz luz na lancuchu bywa tak ze po skreceniu oski napiecie lancucha sie zmienia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.