Skocz do zawartości

Aprilia SR50 Dtech ( jak zrobić tuning ? )


Innocentz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w przyszłości mam zamiar zrobic tuning swojemu sprzętowi. Mam taki jak w tmacie, teraz max prędkość to coś koło 75/80km/h, co trzeba by zrobić aby np. zamykał licznik ( wyskalowany do 120km/h ) ? Jaki też jest mniej więcej koszt takiej zabawy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, koszt będzie spory, bo żeby osiągnąć 120 km/h to trzeba wymienić 1/2 silnika jak nie lepiej. Wg mnie to zbyt duże koszty i za pieniądze które wsadzisz w tuning lepiej sobie zostawić i zbierać na lepsze moto

 

A tak w ogóle to 80 km/h skuterem to i tak powinno ci wystarczyć :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kur... nastepny naapalony 13latek;/

 

polskie prawo mowi motorower pojazd nie przekraczający 45km/h itp...

 

nie opłaca sie robic tjuningu bo po co? ile taki silnik wytrzyma 3tys km? spalanie 7-8l na 100km? koszt prawie 2tys zł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w przyszłości mam zamiar zrobic tuning swojemu sprzętowi. Mam taki jak w tmacie, teraz max prędkość to coś koło 75/80km/h, co trzeba by zrobić aby np. zamykał licznik ( wyskalowany do 120km/h ) ? Jaki też jest mniej więcej koszt takiej zabawy ?

 

120 km/h ? Nie sądzisz że przy 110 ten plastki bedzie ledwo drogi sie trzymał ?

Poczekaj te 3 lata zrób kat. A1 kup coś naprawde godnego twej pupy :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba srobic taki sam tuning jak w innych skuterach, o czym byla mowa na tym forum juz nie raz. A 120km/h w skuterze to najlatwiej osiagniesz jak go ze skarpy zrzucisz, byle wysokiej. W normalnej cenie takich osiagow nie uzyskasz. Wario, sprzegło, wydech i bedzie smigał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyłka bo mam 18 lat. A aby leciał no powiedzmy jeszcze te 10km więcej to co trzeba by zrobić, wymiana tłumika, filtr sportowy ?

 

A nie wygladasz zebys mial 18... zaloz jeszcze z 10 tematow...

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuning kibla to lekka bezmyślosc jest bo kasy wpakujesz, bądź ile na paliwo nie będziesz wyrabiał, a przy sprzedaży najwięcej stracisz.

Właśnie ja DiTech-a nie chciałem nigdy bo to cięzko jest z tym kiblem, ma wtrysk, który to jest blokowany, częsci do niego nie ma za dużo, i mało który serwis się go podejmuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie jest to możliwe (gdzieś czytałem o gościu co mu sr50 na gaźniku prawdziwe 150 leciała na garku 80) ale praktycznie bezsensowne........

 

koszt jest kosmiczny (myśle że w 2tys sie nie zmieścisz )a pozatym będziesz miał żywotnośc fullcrossa ........ 1-2tys i remont silnika jest sens ??

 

pozatym ditecha jak poprzednicy pisali żaden serwis nie tyka a chałupniczo raczej mu dawki paliwa nie podniesiesz....a to jest podstawa do zwiększania mocy...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi sie wydaje ze zarówno przy czesciach po tuningu, jak i przy oryginałach, zależy to od tego jak sie dba o poziom oleju, o jakość oleju, o to zeby go nie katować jak jest na maksa zimny, zeby go nie przegrzac itp itd. Gro tuningowych cylindrow to cylindry aluminiowe, wiec 10+k km i do wymiany, chyba ze kupujemy coś klasy Sport, które są często żeliwne i nadają sie do szliwu, co w razie remontu jak wiadomo ogranicza koszty.

 

Jak dbasz, tak masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja słyszałem, że silniki po full tuningu są bardziej żywotne niż oryginały, ponieważ tuningowe komponenty są sporo lepszej jakości.

 

no własnie full tuningu czyli wymianie całego silnika :notworthy:

 

bo to jest tak wkładasz garnek 110 zamiast 50 to wał i korba dostaje po 4 literach i wykańcza sie szybciej........zmienisz wał to łożyska dostają.......zmienisz łożyska to sprzęgło...zmienisz sprzęgło to skrzynia....itd itd aż wychodzi że lepiej kupić inny silnik :lalag:

 

zawsze masz jakąs pięte achillesową ponieważ silnik był zaprojektowany pod przenoszenie 4KM a nie 8 ......

 

i prosze nie dywagować że ja wsadziłem 200cc zamiast 50 zrobiłem 30 tys km i dalej jeźdze bo przypadki chodzą po ludziach :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Może i części tuningowe są dużo lepszej jakości, ale gdy w skuterze mamy pod 20 km to padają inne komponenty których nie dostaniemy tuningowych.. Koledze np. uszczelke pod głowicą wydmuchało, szpilki mu popękały.. I pali mu około 10 l :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...