Skocz do zawartości

Kawasaki Ninja 250/300


Rekomendowane odpowiedzi

Tylko, że disc-locka najpierw trzeba mieć he he , dzięki za podpowiedź, teraz tylko zostaje ten mały on jest z jakimś innym logo, więc też jakieś inne akcesoria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grozisz mi ?? :icon_razz: jest jakiś powód, dla którego miałbym je wyrzucić czy poprostu martwisz się o mój porządek w pokoju ??:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grozisz mi ?? :icon_razz: jest jakiś powód, dla którego miałbym je wyrzucić czy poprostu martwisz się o mój porządek w pokoju ??:)

W dupie mam Twój porządek w pokoju. Jak chcesz to woź te klucze ze sobą. Przydadzą się do otwierania piwa.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dupie mam Twój porządek w pokoju. Jak chcesz to woź te klucze ze sobą. Przydadzą się do otwierania piwa.

ten mały klucz to tryb "Event Horizon" pozwalający rozwinąć prędkość większą od prędkości światła. Pierwszy śmiałek, który odpalił ten tryb w Kawie zaginął bez wieści w okolicach Neptuna po uruchomieniu silnika. Ponoć powróci 2047, proponuje uważać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten mały klucz to tryb "Event Horizon" pozwalający rozwinąć prędkość większą od prędkości światła. Pierwszy śmiałek, który odpalił ten tryb w Kawie zaginął bez wieści w okolicach Neptuna po uruchomieniu silnika. Ponoć powróci 2047, proponuje uważać.

 

Aha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz wyjąć ale pamiętaj, żeby go raz na jakiś czas doładować (raz na 2 tygodnie jeśli mnie pamięć nie myli).

Płyn spuszcza się śrubką 10mm przy pompie chłodziwa na dole po lewej stronie motocykla pod owiewkami. Jak ją wykręcisz i podstawisz miskę to odkręć korek chłodnicy, szybciej się układ opróżni. Śrubkę zakręcamy z nową podkładką na 9.8NM Można użyć starej podkładki ale nowa kosztuje grosze a na pewno nie będzie cieknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki , czy są jakieś inne procedury prawidłowego zimowania dla konkretnie tego modelu? Zasady ogólne są mi znane.

 

 

Chłopaku!Nie ma żadnych innych specjalnych procedur,to normalny wtryskowy japoński 4T. Nie musisz tak się nad nim spuszczać.JAk znasz ogólne zasady to wystarcz: zalej pod korek, postaw w ciepłym garażu, czasem doładuj baterię i czekaj do wiosny.

 

Ale ludzie mogą być nadgorliwi. :eek:

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma, to motocykl jak każdy inny przy czym nie ma gaźników. Po zimie musisz pamiętać, że w listwie wtryskowej będzie stara benzyna i może być lekki kaszel przy starcie ale to mało prawdopodobne.

 

Od 5 lat jeżdżę "motocyklami wtryskowymi" i nigdy nie miałem kaszlu w motocyklu bo tak to miewam :icon_razz: Wręcz odwrotnie - po zimie: rozrusznik i chodzi :icon_biggrin:

Konfiguracje różne przerabiałem: i te z włączaniem raz w miesiącu (porządne rozgrzanie do włączenia wentylatora), ale od dwóch sezonów stosuje zasadę, która chyba jest najlepsza: wyjmuje aku (jak trzeba doładuje na wiosnę) i święty spokój ze wszystkim.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...