jarenty Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 ....Motylku na kurs się dopiero wybieram ;)..Jeżeli jeździsz bez prawka, to poczytaj trochę forum a szybko dojdziesz do wniosku, że za taką postawę nie nagradza się tu oklaskami. Poczytaj też jakie stanowisko przyjmują ubezpieczalnie w przypadku gdy dochodzi do wypadku i wcale nie chodzi mi o szkody, które poniesiesz Ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dwd89 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 w schowku mam odpięty żółty kabelek, od czego on jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Przewód diagnostyczny. Jeśli użyjesz odpowiedniej kombinacji zwarcia do ramy dostaniesz się do trybu wyświetlania błędów DILER1 albo DILER2 i możesz także usunąć zapis starych błędów.Bez serwisówki nie dotykaj tego ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM68 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 może nie jestem przyzwyczajony ale dostaje szajby z kierunkami. chcąc wyłączyc właczam w drugą stronę. =) Przyciskasz włącznik i się wyłącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dwd89 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Shinigami dzięki za info, oczywiście kabelka nie ruszam :) TOM68 dziś na to przypadkiem wpadłem ^^, ale również dzięki za odpowiedź. przy fender eliminator kit, trzeba ciąć seryjny plastik ? (obudowę tylnej lampy) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-KAWASAKI-NINJA-250-EX250-FENDER-ELIMINATOR-2008-09-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem19c4e2a925QQitemZ110677371173QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories ten wygląda na solidny i znacznie lepiej się będzie prezentować niż seryjne mocowanie tablicy =) mam nadzieję że moderator nie wręczy mi jakiegoś bonusu za linki ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 może nie jestem przyzwyczajony ale dostaje szajby z kierunkami. chcąc wyłączyc właczam w drugą stronę. =)Motylku na kurs się dopiero wybieram ;) jeśli z pozostałymi aspektami obsługi i poruszania się motocyklem radzisz sobie podobnie, to może:1. zacznij od przeczytania instrukcji obsługi,2. zapisz się na naukę jazdy, do dobrej szkoły,3. skończ efektywnie kursjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dwd89 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 jaki jest koszt wymiany lewej przedniej owiewki ? zaliczyłem szlifa a nie mialem crash padów i się porysowała. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butterfly Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 To ją polakieruj skoro się tylko porysowała....Chłopie idz na kurs zanim komuś coś się stanie.... Cytuj Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dwd89 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Witam, po dzisiejszej jezdzie zauwazylem ze na srodku motocykla wisi węzyk, patrząc na spód, widać że są tam dwa, ten dłuższy wiszący jest suchy. krótszy jest wilgotny od oleju. nie kapie z motocykla a przynajmniej nie zauwazylem zeby byla jakakolwiek plama pod motocyklem w garazu. wcześniej ten dłuższy węzyk tak nie wisiał, niewiem czy sie odczepił od jakiegoś zawiasu, czy np przerwał, czy poprostu odłączył się od jakiejś śruby. postaram się jutro wstawić zdjęcia. Czy mógłbym prosić któregoś z właścicieli 250r aby zrobili zdjęcie motocykla od spodu na samym jego środku. tak żebym wiedział dokąd te wężyki miały iść, lub jak były puszczone ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Up to date news. 31'200KM-Motocykl ma chore spalanie po remoncie, ok 6L/100KM. Trudno mi powiedzieć co jest grane ale spróbuję wrócić do fabrycznej sondy lambda, jeśli nie to ECU źle zniósł odpalanie z kabli-w związku z powyższym, zapala się kontrolka FI przy wkręcaniu na wysokie obroty na luzie gdy silnik jest gorący. Muszę przeczytać błąd ale zanim to zrobię, muszę się upomnieć na serwisie o zgubioną wtyczkę diagnostyczną.-Wajcha zmiany biegów ponownie się wyrobiła i utrudnia zmianę biegów. Przewiduję koszt naprawy rzędu 40zł tak jak poprzednio-Łożysko główki ramy już wyraźnie ma dość jazdy.-Nowa opona MAXXIS PROMAXX. Szczerze polecam ! Klei się do asfaltu na sucho i na mokro. Koszt rzędu 250zł-Uszczelnione zawieszenie plus olej 15W. Sprawa dyskusyjna, ja odczułem poprawę sterowności bez nadmiernej sztywności. Wracając jeszcze do odpalania z kabli. Jak widzicie na załączonym przykładzie, TAKI ZABIEG SZKODZI MOTOCYKLOWI ! Ja się o tym dowiedziałem pod koniec remontu więc przepadło ale wy miejcie to na uwadze.Ogólnie to Kawa jeździ i wymiata ale nadal są rzeczy które trzeba zrobić a wymagają szmalu. Ta wajcha zmiany biegów do szału mnie doprowadza, zdarza mi się nie trafić w bieg przez ten luz i ogólnie wchodzą szmatławo. Temat zdjęć z remontu stanął ale jest nieźle bo zdjęcia są podzielone i opisane, brakuje tylko achtungów i muzyki. Potrzebna mi motywacja :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alt Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Temat zdjęć z remontu stanął ale jest nieźle bo zdjęcia są podzielone i opisane, brakuje tylko achtungów i muzyki. Potrzebna mi motywacja :) Liczy sie w płynie ? ;) Moto po przeglądzie na 12000.Od jakiegoś czasu niunia wrażliwa na jakość paliwa. Z Shell V-power silnik pacuje "miękko", może ciągnąć od 3000, czyli 1k mniej niż na zwyłym 95. Albo może ja dopiero teraz dobre paliwo odkryłem ?... Dziś na torze w Kisielinie zabrakło mi 2mm do zamknięcia opon :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 ....Moto po przeglądzie na 12000. ....zabrakło mi 2mm do zamknięcia opon :)Miałeś robioną regulację zaworów ?Na oryginalnych oponach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alt Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Miałeś robioną regulację zaworów ?Na oryginalnych oponach ? Miałem sprawdzane zawory, nie trzeba było regulować.Tak, na oryginalnych oponach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Pracuje inaczej, bo v-power ma inny skład chemiczny i jest mniej wybuchowy niż 95. Możesz lać ale efekty nie są warte ceny. A co do motywacji, nie płynnej ale takiej żeby po pracy zabrać się za slajdy a nie za czytanie forum :) Aktualnie to mam fazę "byle do pierwszego", nawet na neftę do łańcucha mnie nie stać żeby go porządnie umyć :banghead: no i ta skrzynia mnie potwornie denerwuje, ciągnie mi źle wchodzi dwójka i przez to chybiam 3 bieg. Do tego przód mi ucieka, sprawdzę przedni kapeć ale chyba już łożysko w główce nie da rady normalnie pracować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 33'333 KM - Pękła linka sprzęgła. Jeszcze zostało jej trochę regulacji ale dało się wyczuć, że się rwie. Szkoda, że wybrała sobie centrum miasta na taką niespodziankę :icon_rolleyes: A propos slajdów. W zasadzie tzw Stroyline jest gotowy. Został temat muzyki, może jakieś pomysły ? Jeden warunek, ma być bez wokalu :) Starałem się zmieścić w 10 minutach dlatego tekst może wymagać skoncentrowania na nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.