Skocz do zawartości

Kawasaki Ninja 250/300


Rekomendowane odpowiedzi

Zyleta, z pełnym szacunkiem, ale już dostałes takie informacje.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_250R

 

dzięki Vatzeque:)

zachodzi zatem rozbieżność tych osiągów. Szkoda, że Kawasaki nie podaje oficjalnych danych. Liczyłem, iż w miesięczniku Motocykl będzie więcej technicznych informacji (wykres mocy i osiągów itp.)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przeglądam czerwcowy ŚM i jest arykul o niej.

Calkiem pozytywnie a mnie samego zaskoczylo spalanie.

Tylko te zegary jak z epoki kamienia lupanego :/

 

Btw. W opisywanej w ŚM ninji jest wskaznik temp silnika a w ktoryms linku powyzej do recki amerykanskiej jest zdjecie z wskaznikiem paliwa?

Ta fota:http://www.motorcycle.com/images/content/R..._kawi250_02.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja czytam :)

 

Jestem bardzo zainteresowany tym motocyklem, jako pierwszym w mojej "karierze".

 

Jednak jeden problem - czy wzrost 185 cm i 105 kilo to nie za dużo ?

Jestem raczej siłownianej budowy ;) :lalag: Wprawdzie oglądałem jeden filmik na youtube, gdzie koleś był moich gabarytów, i nie wyglądał źle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całkiem interesujący, zdaje się że Yamaha też puściła coś w tym "rozmiarze": YBR250

 

 

Możliwe jednak wydaje mi się że YBR to motocykl bardziej uniwersalny (sportowo-turystyczny).

Ninję 250R ja osobiście w porównaniu do YBR uznałbym za motocykl bardziej sportowy niż sportowo-turystyczny. Już sam przydomek Ninja w nazwie modelu już o czymś świadxzy :lalag:

Chociaż ciekawi mnie jak taka Ninja wypadłaby w konfrontacji z NSR 125.

Wiem że nie ma co porównywać starej NSR do nowej 250R, jednak obydwie maszyny mają zacięcie sportowe, ciekawie co by lepie "szło" na torze, i nie tylko na torze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe jednak wydaje mi się że YBR to motocykl bardziej uniwersalny (sportowo-turystyczny).

 

Ninję 250R ja osobiście w porównaniu do YBR uznałbym za motocykl bardziej sportowy niż sportowo-turystyczny. Już sam przydomek Ninja w nazwie modelu już o czymś świadxzy :icon_mrgreen:

 

ad. 1. masz rację, wydaje ci się. jak poznasz jeszcze kilka określeń typów motocykli - przestanie ci się wydawać. ybr to typowy naked, a nie żaden sportowo-turystyczny. a z marketingowego punktu widzenia - ujm (uniwersalny motocykl japoński, jeśli zastosujemy kalkę językową z angielskiego) :biggrin:

 

ad. 2. ninja 250 jest zaprojektowana i sprzedawana jako motocykl sportowy, na taki jest stylizowana - drobne ustępstwa od ostrego sportu w postaci raczej wygodnej (jak stwierdzają testerzy) pozycji należy uznać za ukłon w stronę klientów, którzy jednak zasadniczo mają go nie zauważać skupiając się na ostrych liniach owiewek i brzmieniu wydechu

a nazwa... wiesz, to taki chłyt maketindody... :biggrin:

 

BTW po przeczytaniu testów stwierdzam, że chyba wyszedł japsom fajny sprzęcik; szkoda, że bez szans na naszym rynku, gdzie nawet 500ccm u początkujących mają często kłopoty z przebiciem się przez powszechne naciski poprzez "znudzi się"

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sobie chyba sprawię jeszcze w tym sezonie jakąś 250 na dojazdy do pracy... obawiam się, że jak bym codziennie pomykał swoją VT700 to szybko by mi się znudziła, pomijając średnio wygodną w ruchu miejskim szeroką kierę...

Prawdopodobnie stanie na YBR250, albo jakieś supermoto 125 ew 250 :D

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad. 1. masz rację, wydaje ci się. jak poznasz jeszcze kilka określeń typów motocykli - przestanie ci się wydawać. ybr to typowy naked, a nie żaden sportowo-turystyczny. a z marketingowego punktu widzenia - ujm (uniwersalny motocykl japoński, jeśli zastosujemy kalkę językową z angielskiego) :D

 

ad. 2. ninja 250 jest zaprojektowana i sprzedawana jako motocykl sportowy, na taki jest stylizowana - drobne ustępstwa od ostrego sportu w postaci raczej wygodnej (jak stwierdzają testerzy) pozycji należy uznać za ukłon w stronę klientów, którzy jednak zasadniczo mają go nie zauważać skupiając się na ostrych liniach owiewek i brzmieniu wydechu

a nazwa... wiesz, to taki chłyt maketindody... :buttrock:

 

BTW po przeczytaniu testów stwierdzam, że chyba wyszedł japsom fajny sprzęcik; szkoda, że bez szans na naszym rynku, gdzie nawet 500ccm u początkujących mają często kłopoty z przebiciem się przez powszechne naciski poprzez "znudzi się"

jsz

 

Z tym nudzeniem się moto to coś jednak jest :cool:

Chociaz ja myślałem nad sprowadzeniem tej ninjy z USA nowka tam kosztuje 3,5 tys $.

jednak licząć koszty wszystkie dojdzie juz pod 14 tys zł w PL, a tyle to nowa w salonie tyle kosztuje.

Chociaż pomysle nad tym moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...