Skocz do zawartości

Kawasaki Ninja 250/300


Rekomendowane odpowiedzi

....Motylku na kurs się dopiero wybieram ;)..

Jeżeli jeździsz bez prawka, to poczytaj trochę forum a szybko dojdziesz do wniosku, że za taką postawę nie nagradza się tu oklaskami. Poczytaj też jakie stanowisko przyjmują ubezpieczalnie w przypadku gdy dochodzi do wypadku i wcale nie chodzi mi o szkody, które poniesiesz Ty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shinigami dzięki za info, oczywiście kabelka nie ruszam :)

 

TOM68 dziś na to przypadkiem wpadłem ^^, ale również dzięki za odpowiedź.

 

 

 

przy fender eliminator kit, trzeba ciąć seryjny plastik ? (obudowę tylnej lampy)

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-KAWASAKI-NINJA-250-EX250-FENDER-ELIMINATOR-2008-09-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem19c4e2a925QQitemZ110677371173QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

 

ten wygląda na solidny i znacznie lepiej się będzie prezentować niż seryjne mocowanie tablicy =)

mam nadzieję że moderator nie wręczy mi jakiegoś bonusu za linki ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może nie jestem przyzwyczajony ale dostaje szajby z kierunkami. chcąc wyłączyc właczam w drugą stronę. =)

Motylku na kurs się dopiero wybieram ;)

 

jeśli z pozostałymi aspektami obsługi i poruszania się motocyklem radzisz sobie podobnie, to może:

1. zacznij od przeczytania instrukcji obsługi,

2. zapisz się na naukę jazdy, do dobrej szkoły,

3. skończ efektywnie kurs

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

 

po dzisiejszej jezdzie zauwazylem ze na srodku motocykla wisi węzyk, patrząc na spód, widać że są tam dwa, ten dłuższy wiszący jest suchy. krótszy jest wilgotny od oleju. nie kapie z motocykla a przynajmniej nie zauwazylem zeby byla jakakolwiek plama pod motocyklem w garazu.

 

wcześniej ten dłuższy węzyk tak nie wisiał, niewiem czy sie odczepił od jakiegoś zawiasu, czy np przerwał, czy poprostu odłączył się od jakiejś śruby.

 

postaram się jutro wstawić zdjęcia. Czy mógłbym prosić któregoś z właścicieli 250r aby zrobili zdjęcie motocykla od spodu na samym jego środku. tak żebym wiedział dokąd te wężyki miały iść, lub jak były puszczone ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Up to date news.

 

31'200KM

-Motocykl ma chore spalanie po remoncie, ok 6L/100KM. Trudno mi powiedzieć co jest grane ale spróbuję wrócić do fabrycznej sondy lambda, jeśli nie to ECU źle zniósł odpalanie z kabli

-w związku z powyższym, zapala się kontrolka FI przy wkręcaniu na wysokie obroty na luzie gdy silnik jest gorący. Muszę przeczytać błąd ale zanim to zrobię, muszę się upomnieć na serwisie o zgubioną wtyczkę diagnostyczną.

-Wajcha zmiany biegów ponownie się wyrobiła i utrudnia zmianę biegów. Przewiduję koszt naprawy rzędu 40zł tak jak poprzednio

-Łożysko główki ramy już wyraźnie ma dość jazdy.

-Nowa opona MAXXIS PROMAXX. Szczerze polecam ! Klei się do asfaltu na sucho i na mokro. Koszt rzędu 250zł

-Uszczelnione zawieszenie plus olej 15W. Sprawa dyskusyjna, ja odczułem poprawę sterowności bez nadmiernej sztywności.

 

Wracając jeszcze do odpalania z kabli. Jak widzicie na załączonym przykładzie, TAKI ZABIEG SZKODZI MOTOCYKLOWI ! Ja się o tym dowiedziałem pod koniec remontu więc przepadło ale wy miejcie to na uwadze.

Ogólnie to Kawa jeździ i wymiata ale nadal są rzeczy które trzeba zrobić a wymagają szmalu. Ta wajcha zmiany biegów do szału mnie doprowadza, zdarza mi się nie trafić w bieg przez ten luz i ogólnie wchodzą szmatławo.

 

Temat zdjęć z remontu stanął ale jest nieźle bo zdjęcia są podzielone i opisane, brakuje tylko achtungów i muzyki. Potrzebna mi motywacja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat zdjęć z remontu stanął ale jest nieźle bo zdjęcia są podzielone i opisane, brakuje tylko achtungów i muzyki. Potrzebna mi motywacja :)

 

Liczy sie w płynie ? ;)

 

Moto po przeglądzie na 12000.

Od jakiegoś czasu niunia wrażliwa na jakość paliwa. Z Shell V-power silnik pacuje "miękko", może ciągnąć od 3000, czyli 1k mniej niż na zwyłym 95. Albo może ja dopiero teraz dobre paliwo odkryłem ?...

Dziś na torze w Kisielinie zabrakło mi 2mm do zamknięcia opon :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuje inaczej, bo v-power ma inny skład chemiczny i jest mniej wybuchowy niż 95. Możesz lać ale efekty nie są warte ceny.

 

A co do motywacji, nie płynnej ale takiej żeby po pracy zabrać się za slajdy a nie za czytanie forum :) Aktualnie to mam fazę "byle do pierwszego", nawet na neftę do łańcucha mnie nie stać żeby go porządnie umyć :banghead: no i ta skrzynia mnie potwornie denerwuje, ciągnie mi źle wchodzi dwójka i przez to chybiam 3 bieg. Do tego przód mi ucieka, sprawdzę przedni kapeć ale chyba już łożysko w główce nie da rady normalnie pracować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

33'333 KM - Pękła linka sprzęgła. Jeszcze zostało jej trochę regulacji ale dało się wyczuć, że się rwie. Szkoda, że wybrała sobie centrum miasta na taką niespodziankę :icon_rolleyes:

 

A propos slajdów. W zasadzie tzw Stroyline jest gotowy. Został temat muzyki, może jakieś pomysły ? Jeden warunek, ma być bez wokalu :) Starałem się zmieścić w 10 minutach dlatego tekst może wymagać skoncentrowania na nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...