Skocz do zawartości

Kawasaki Ninja 250/300


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie/Panie z sentymentu na Baby zachodze do Was z zapytaniem jak przygotowania do sezonu??? Ja w pełni gotowa czekam tylko na wiosne i w trase! :crossy:

Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już Ci mówię motylku :)

 

Oddałem głowicę na warsztat:

Frezowanie gniazd zaworowych, planowanie płaszczyzny, wymiana uszczelniaczy zaworowych i jednego zaworu. Robocizna w tej chwili 150zł

 

Zawory wydechowe w ogóle nie trzymały. Jeden dolotowy uklepał się bardziej niż 3 pozostałe. Przy okazji przy wyciąganiu wałka rozrządu od tak po prostu z niewiadomych przyczyn ukruszył się jego fragment. Nowy kosztuje 622zł ale zostawię ten, bo nie jest to nic co by wpływało na pracę silnika.

 

Ceny: Uszczelka pod głowicę tak jak poprzednio 97zł. Zawór dolotowy 145zł (wydechowe 223zł/szt). Uszczelniacze z Larssona numer 6330033 17zł sztuka.

 

Dobijam z kosztami do ceny używanego silnika ale przynajmniej będzie tak dotarty jak ja tego chcę i wiem co w trawie piszczy. Moje dzieło krótko mówiąc :buttrock:

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie/Panie z sentymentu na Baby zachodze do Was z zapytaniem jak przygotowania do sezonu??? Ja w pełni gotowa czekam tylko na wiosne i w trase! :crossy:

 

Pierwsze pare km w tym roku :)

Już sie łikendu nie moge doczekać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie/Panie z sentymentu na Baby zachodze do Was z zapytaniem jak przygotowania do sezonu??? Ja w pełni gotowa czekam tylko na wiosne i w trase! :crossy:

 

Pierwsze pare km w tym roku :)

Już sie łikendu nie moge doczekać :)

Nie jesteś jedyny :) Dzisiaj też postanowiłem obudzić Kawę. Odpaliła bez problemu, nawet nie jęknęła. Pierwsze 50 km zrobione. Oby z pogodą szło ku lepszemu. Dzisiaj w Bydzi było fantastycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No to super,że motocykle już obudziły się z zimowego snu.

Ja wreszcie polatałam,przezycia z jazdy niesamowite!!! Jestem w 100% zadowolona z mojego nowego zakupu!

ps.Jarenty my to sie pewnie zobaczymy na otwarciu sezonu w Bydzi.:)

Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shinigami, rzeźniku, ile to-to ma przebiegu pod Twoim kurierskim zadkiem? :icon_mrgreen:

jsz

 

30'000KM bez kilku kilometrów :)

 

Niestety Ninja nadal strajkuje. Trudno odpalić i zdycha na jałowych. Kompresji jeszcze nie sprawdziłem, bo oczywiście kawa nie przyjmuje manometru (żeby było jasne. Wiem, że końcówka ma być 10mm. Problem jest bardziej z gwintem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps.Jarenty my to sie pewnie zobaczymy na otwarciu sezonu w Bydzi.:)

Mam nadzieję. W niedziele byłem na topieniu Marzanny. Zbieraliśmy się przy Motoarenie a potem jechaliśmy na Zamek Bierzgłowskim. Było sporo maszyn myślę, że ponad sto. Ciebie nie widziałem, a szkoda naprawdę było fajnie chociaż zimno.

 

Shinigami, rzeźniku, ile to-to ma przebiegu pod Twoim kurierskim zadkiem? :icon_mrgreen:

jsz

 

...bo oczywiście kawa nie przyjmuje manometru (żeby było jasne. Wiem, że końcówka ma być 10mm. Problem jest bardziej z gwintem)

Rozumiem, że jest kłopot z skokiem gwintu. Nie idzie coś zakombinować z starą siewcą. Wykorzystać tą gwintowaną część świecy. Wiem, że teraz kombinuje ale może coś z tego wyjdzie.

Edytowane przez jarenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps.Jarenty my to sie pewnie zobaczymy na otwarciu sezonu w Bydzi.:)

Mam nadzieję. W niedziele byłem na topieniu Marzanny. Zbieraliśmy się przy Motoarenie a potem jechaliśmy na Zamek Bierzgłowskim. Było sporo maszyn myślę, że ponad sto. Ciebie nie widziałem, a szkoda naprawdę było fajnie chociaż zimno.

 

 

 

Niestety nie było mnie :( pracowałam cholera jasna....

Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Rozumiem, że jest kłopot z skokiem gwintu. Nie idzie coś zakombinować z starą siewcą. Wykorzystać tą gwintowaną część świecy. Wiem, że teraz kombinuje ale może coś z tego wyjdzie.

 

Chciałbym żeby to było takie proste... Skok pasuje, sprawdzałem kilka nakrętek i samą świecę. Potrzebna jest faza (tak to chyba się nazywało) długości 2-3mm tak jak na świecy żeby gwint załapał, bo inaczej za każdym razem łapie krzywo.

 

W ogóle to nowości są takie. Głowica założona, luzy sprawdzone (jakieś 125 razy przed i po złożeniu), rozrząd ustawiony, wymienione świece .Przy okazji żeby było zabawniej i co bym się nie nudził to jedna pękła w głowicy i gwint został. Jakoś go wytargałem i po reklamacji następna dobrze się wkręciła.

Cena 2x DENSO U24ESR-N 54zł Moment dokręcenia 13NM.

Silnik nadal na ciepło próbuje zdechnąć ale odpala i działa. Zostaje mi sprawdzić 126 raz luzy zaworowe ponieważ poprzedni były przed odpaleniem. Rozrząd i na końcu znaleźć w końcu kogoś kto sprawdzi ciśnienie pompy paliwa.

 

Świra idzie dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, właśnie robię prawko A i mam w planach kupić Kawasaki Ninja 250r - czarne

 

Mam kilka pytań, bo nie za bardzo znam się na motorach i proszę o podpowiedzi ;)

 

Zauważyłem, że w USA nowa 250 kosztuje $4000. - ok. 11 000 zł. (http://kawasaki.com/Products/Product-Specifications.aspx?scid=6&id=505)

a w Polsce aż 18 000 zł

http://www.kawasaki.pl/product.asp?Id=340E0C22773

 

Jaki jest łączny koszt sprowadzenia sobie takiej kawy ze stanów i czy nadal ma się 2 letnią gwarancję itd. (czy w razie awarii w Polsce bez problemu naprawią motocykl z gwarancją USA?) - chyba powinni, bo to jedna i ta sama firma? I czy będą jakiekolwiek inne różnice między motorami i obsługą (także serwisem) pomiędzy moto z Europy i z USA? No poza ceną ;p

 

Na wstępie chciałbym wymienić w niej tłumik i prędkościomierz-licznik, znalazłem takie, które mi się podobają, są to tłumik Yoshimura - $720, bo czarny bardzo mi się podoba z czarną ninją

http://www.yoshimura-rd.com/ps-3593-1661-trc-stainlesscarbon-full-system.aspx

 

licznik KOSO RX2N 0-20000 rpm - $400, wiem że ta kawa ma obroty do 13-14tys. ale podoba mi się ten ;) co myślicie? No i chyba jest lepszy niż normalny RX2? chociaż w sumie oba są fajne a różnica w cenie to $20

http://www.kosonorthamerica.com/

 

Pyt. teraz jak dostać to najtańszym kosztem i czy dużo w tym zachodu? Poza tym zakładając, że będę mieć już te rzeczy w Polsce to gdzie się udać by mi to ktoś założył, a może to bułka z masłem i da się zrobić to samemu? Jak nie to ile mniej więcej wziąłby taki "zakładacz" ;p

 

Kolejne to co jeszcze (naturalnie prócz dobrych crashpadów) można dokupić/zmienić w nowej Ninji 250? Tzn. wiem, że wszystko, ale co z sensownego? ;p

 

 

Ps. mam w USA ciocię (kuzynka taty) pod Chicago chyba, a nie ważne, grunt, że jest - jeżeli to ułatwia sprawę ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaroj soebie wszelkie tuningi, wsadzisz sporo kasy ktora moglaby Ci sie prztydac przy zakupie nastepnego motonga, albo zainwestuj w paliwo.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie chcę następnego motonga, chcę tego i już ;)

Poza tym nawet gdyby, to przy sprzedaży znowu mogę wpakować w niego STOCK'owe części a tamte przełożę do nowego cudeńka ;) co nie? tylko w wydechu rury bym inne musiał dać ;p chyba że na większą ninję bym pakował to, to chyba by pasowało xDDD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś więcej poczytał o tym co chcesz kupić to z tych wszystkich pytań zostałoby może jedno.

 

Ceny w USA są różne z wielu powodów z których mogę wyjaśnić ledwie jeden ale bardzo ważny. Tam Ninja ma dwa gaźniki a w europie mamy podwójny układ wtryskowy z pompą paliwa i paroma innymi rzeczami, które podnoszą cenę.

Kosztów sprowadzenia nie znam. Pytanie czy salon pójdzie na warunki w stylu rejestracja na Ciebie ale odbiór i wysyłka przez rodzinę ?

Gwarancja amerykańska może się różnić od europejskiej i najlepiej będzie gdy zapytasz Kawasaki USA czy jest honorowana w europie.

Druga ważna rzecz, montując jakiekolwiek akcesoria inne niż te, które zamówiłeś w salonie tracisz gwarancję z powodu przeróbek. Oczywiście przez crashpady nikt nie będzie się wydzierał ale jeśli wstawisz wydech i usmażą się zawory (wszystko jedno z jakiego powodu) to odmówią naprawy.

Mi odmówiono gwarancji na hamulce za wstawienie klocków EBC z serii HH (wzmacniane sintermetalowe). Zmiana licznika to już w ogóle loteria, bo ingerujesz w naliczanie przebiegu.

 

Krótko mówiąc narobisz się a jeszcze będą z tego problemy. Chcesz kupić maszynę 7000 taniej żeby zaraz wstawić dodatki za połowę tego i drugą połowę władować w transport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...