Butterfly Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Panowie/Panie z sentymentu na Baby zachodze do Was z zapytaniem jak przygotowania do sezonu??? Ja w pełni gotowa czekam tylko na wiosne i w trase! :crossy: Cytuj Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 (edytowane) A już Ci mówię motylku :) Oddałem głowicę na warsztat:Frezowanie gniazd zaworowych, planowanie płaszczyzny, wymiana uszczelniaczy zaworowych i jednego zaworu. Robocizna w tej chwili 150zł Zawory wydechowe w ogóle nie trzymały. Jeden dolotowy uklepał się bardziej niż 3 pozostałe. Przy okazji przy wyciąganiu wałka rozrządu od tak po prostu z niewiadomych przyczyn ukruszył się jego fragment. Nowy kosztuje 622zł ale zostawię ten, bo nie jest to nic co by wpływało na pracę silnika. Ceny: Uszczelka pod głowicę tak jak poprzednio 97zł. Zawór dolotowy 145zł (wydechowe 223zł/szt). Uszczelniacze z Larssona numer 6330033 17zł sztuka. Dobijam z kosztami do ceny używanego silnika ale przynajmniej będzie tak dotarty jak ja tego chcę i wiem co w trawie piszczy. Moje dzieło krótko mówiąc :buttrock: Edytowane 4 Marca 2011 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Shinigami, rzeźniku, ile to-to ma przebiegu pod Twoim kurierskim zadkiem? :icon_mrgreen: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butterfly Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Shinigami, rzeźnikujsz :D Shinigami czyli do kwietnia się wyrobisz? :) Cytuj Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alt Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Panowie/Panie z sentymentu na Baby zachodze do Was z zapytaniem jak przygotowania do sezonu??? Ja w pełni gotowa czekam tylko na wiosne i w trase! :crossy: Pierwsze pare km w tym roku :)Już sie łikendu nie moge doczekać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Panowie/Panie z sentymentu na Baby zachodze do Was z zapytaniem jak przygotowania do sezonu??? Ja w pełni gotowa czekam tylko na wiosne i w trase! :crossy: Pierwsze pare km w tym roku :)Już sie łikendu nie moge doczekać :)Nie jesteś jedyny :) Dzisiaj też postanowiłem obudzić Kawę. Odpaliła bez problemu, nawet nie jęknęła. Pierwsze 50 km zrobione. Oby z pogodą szło ku lepszemu. Dzisiaj w Bydzi było fantastycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butterfly Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 No to super,że motocykle już obudziły się z zimowego snu.Ja wreszcie polatałam,przezycia z jazdy niesamowite!!! Jestem w 100% zadowolona z mojego nowego zakupu!ps.Jarenty my to sie pewnie zobaczymy na otwarciu sezonu w Bydzi.:) Cytuj Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Shinigami, rzeźniku, ile to-to ma przebiegu pod Twoim kurierskim zadkiem? :icon_mrgreen: jsz 30'000KM bez kilku kilometrów :) Niestety Ninja nadal strajkuje. Trudno odpalić i zdycha na jałowych. Kompresji jeszcze nie sprawdziłem, bo oczywiście kawa nie przyjmuje manometru (żeby było jasne. Wiem, że końcówka ma być 10mm. Problem jest bardziej z gwintem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) ps.Jarenty my to sie pewnie zobaczymy na otwarciu sezonu w Bydzi.:)Mam nadzieję. W niedziele byłem na topieniu Marzanny. Zbieraliśmy się przy Motoarenie a potem jechaliśmy na Zamek Bierzgłowskim. Było sporo maszyn myślę, że ponad sto. Ciebie nie widziałem, a szkoda naprawdę było fajnie chociaż zimno. Shinigami, rzeźniku, ile to-to ma przebiegu pod Twoim kurierskim zadkiem? :icon_mrgreen: jsz ...bo oczywiście kawa nie przyjmuje manometru (żeby było jasne. Wiem, że końcówka ma być 10mm. Problem jest bardziej z gwintem)Rozumiem, że jest kłopot z skokiem gwintu. Nie idzie coś zakombinować z starą siewcą. Wykorzystać tą gwintowaną część świecy. Wiem, że teraz kombinuje ale może coś z tego wyjdzie. Edytowane 21 Marca 2011 przez jarenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butterfly Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 ps.Jarenty my to sie pewnie zobaczymy na otwarciu sezonu w Bydzi.:)Mam nadzieję. W niedziele byłem na topieniu Marzanny. Zbieraliśmy się przy Motoarenie a potem jechaliśmy na Zamek Bierzgłowskim. Było sporo maszyn myślę, że ponad sto. Ciebie nie widziałem, a szkoda naprawdę było fajnie chociaż zimno. Niestety nie było mnie :( pracowałam cholera jasna.... Cytuj Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Rozumiem, że jest kłopot z skokiem gwintu. Nie idzie coś zakombinować z starą siewcą. Wykorzystać tą gwintowaną część świecy. Wiem, że teraz kombinuje ale może coś z tego wyjdzie. Chciałbym żeby to było takie proste... Skok pasuje, sprawdzałem kilka nakrętek i samą świecę. Potrzebna jest faza (tak to chyba się nazywało) długości 2-3mm tak jak na świecy żeby gwint załapał, bo inaczej za każdym razem łapie krzywo. W ogóle to nowości są takie. Głowica założona, luzy sprawdzone (jakieś 125 razy przed i po złożeniu), rozrząd ustawiony, wymienione świece .Przy okazji żeby było zabawniej i co bym się nie nudził to jedna pękła w głowicy i gwint został. Jakoś go wytargałem i po reklamacji następna dobrze się wkręciła. Cena 2x DENSO U24ESR-N 54zł Moment dokręcenia 13NM.Silnik nadal na ciepło próbuje zdechnąć ale odpala i działa. Zostaje mi sprawdzić 126 raz luzy zaworowe ponieważ poprzedni były przed odpaleniem. Rozrząd i na końcu znaleźć w końcu kogoś kto sprawdzi ciśnienie pompy paliwa. Świra idzie dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawkun Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Witam, właśnie robię prawko A i mam w planach kupić Kawasaki Ninja 250r - czarne Mam kilka pytań, bo nie za bardzo znam się na motorach i proszę o podpowiedzi ;) Zauważyłem, że w USA nowa 250 kosztuje $4000. - ok. 11 000 zł. (http://kawasaki.com/Products/Product-Specifications.aspx?scid=6&id=505)a w Polsce aż 18 000 złhttp://www.kawasaki.pl/product.asp?Id=340E0C22773 Jaki jest łączny koszt sprowadzenia sobie takiej kawy ze stanów i czy nadal ma się 2 letnią gwarancję itd. (czy w razie awarii w Polsce bez problemu naprawią motocykl z gwarancją USA?) - chyba powinni, bo to jedna i ta sama firma? I czy będą jakiekolwiek inne różnice między motorami i obsługą (także serwisem) pomiędzy moto z Europy i z USA? No poza ceną ;p Na wstępie chciałbym wymienić w niej tłumik i prędkościomierz-licznik, znalazłem takie, które mi się podobają, są to tłumik Yoshimura - $720, bo czarny bardzo mi się podoba z czarną ninjąhttp://www.yoshimura-rd.com/ps-3593-1661-trc-stainlesscarbon-full-system.aspx licznik KOSO RX2N 0-20000 rpm - $400, wiem że ta kawa ma obroty do 13-14tys. ale podoba mi się ten ;) co myślicie? No i chyba jest lepszy niż normalny RX2? chociaż w sumie oba są fajne a różnica w cenie to $20http://www.kosonorthamerica.com/ Pyt. teraz jak dostać to najtańszym kosztem i czy dużo w tym zachodu? Poza tym zakładając, że będę mieć już te rzeczy w Polsce to gdzie się udać by mi to ktoś założył, a może to bułka z masłem i da się zrobić to samemu? Jak nie to ile mniej więcej wziąłby taki "zakładacz" ;p Kolejne to co jeszcze (naturalnie prócz dobrych crashpadów) można dokupić/zmienić w nowej Ninji 250? Tzn. wiem, że wszystko, ale co z sensownego? ;p Ps. mam w USA ciocię (kuzynka taty) pod Chicago chyba, a nie ważne, grunt, że jest - jeżeli to ułatwia sprawę ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Podaroj soebie wszelkie tuningi, wsadzisz sporo kasy ktora moglaby Ci sie prztydac przy zakupie nastepnego motonga, albo zainwestuj w paliwo. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawkun Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Ale ja nie chcę następnego motonga, chcę tego i już ;)Poza tym nawet gdyby, to przy sprzedaży znowu mogę wpakować w niego STOCK'owe części a tamte przełożę do nowego cudeńka ;) co nie? tylko w wydechu rury bym inne musiał dać ;p chyba że na większą ninję bym pakował to, to chyba by pasowało xDDD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Jakbyś więcej poczytał o tym co chcesz kupić to z tych wszystkich pytań zostałoby może jedno. Ceny w USA są różne z wielu powodów z których mogę wyjaśnić ledwie jeden ale bardzo ważny. Tam Ninja ma dwa gaźniki a w europie mamy podwójny układ wtryskowy z pompą paliwa i paroma innymi rzeczami, które podnoszą cenę. Kosztów sprowadzenia nie znam. Pytanie czy salon pójdzie na warunki w stylu rejestracja na Ciebie ale odbiór i wysyłka przez rodzinę ?Gwarancja amerykańska może się różnić od europejskiej i najlepiej będzie gdy zapytasz Kawasaki USA czy jest honorowana w europie.Druga ważna rzecz, montując jakiekolwiek akcesoria inne niż te, które zamówiłeś w salonie tracisz gwarancję z powodu przeróbek. Oczywiście przez crashpady nikt nie będzie się wydzierał ale jeśli wstawisz wydech i usmażą się zawory (wszystko jedno z jakiego powodu) to odmówią naprawy.Mi odmówiono gwarancji na hamulce za wstawienie klocków EBC z serii HH (wzmacniane sintermetalowe). Zmiana licznika to już w ogóle loteria, bo ingerujesz w naliczanie przebiegu. Krótko mówiąc narobisz się a jeszcze będą z tego problemy. Chcesz kupić maszynę 7000 taniej żeby zaraz wstawić dodatki za połowę tego i drugą połowę władować w transport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.