Skocz do zawartości

Kawasaki Ninja 250/300


Rekomendowane odpowiedzi

Ja na Twoim miejscu podchodziłbym sceptycznie do ASO w Jerozolach. U mnie traktują moto jak szrot bo już swoje dostało po dupie w zimę więc nie sugeruj się za mocno moją opinią. Po prostu przezorny zawsze ubezpieczony.

 

Jak masz możliwość tj podnośnik samochodowy z jedną łapą i gumową nakładką wsuwany pod maszynę. Podnieś moto za silnik (tylko tak z głową, gdzieś we względnie mocnym punkcie bliżej tyłu maszyny) i poruszaj widelcem. Jak wyczujesz luz to wszystko jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wasnie myslalem nad tym zeby sprawdzic to samemu... a czy jazda z rozwalonym lozyskiem kola ewentualnie glowki ramy moze byc niebezpieczna czy raczej to kwestia komfortu? ( prosze o nie wysmiewanie za glupie pytania ale niestety ekspertem mechaniki motocyklowej nie jestem... ;) )

Edytowane przez Lord2su
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie niby proste ale jednak trudne.

 

Rozwalone łożysko w kole w skrajnym przypadku może Ci w czasie jazdy zablokować koło i żadne umiejętności Cię nie uratują. Przy dużej prędkości szlif a przy małej gleba lub lot przez kierownicę.

 

Uszkodzone łożysko główki ramy to są już dwie opcje. Luz jest mały i kierownica lekko się buja gdy ją puścić. Luz jest duży i będziesz łapał shimmy przy jeździe na wprost a na zakrętach sprzęt będzie "upadał" albo jak kto woli "walił się w zakręty". Opcja druga jest potencjalnie niebezpieczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie za pomoc! :) na szczescie objawy nie sa narazie bardzo niepokojace ;) prawde mowiac pewnie do tej pory bym o nich nie wiedzial gdybym nie zaczal sie bawic w jazde bez trzymanki (na pustych placach oczywiscie ;) )

 

btw. ktos chetny na przejazdzke? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem dzisiaj kobietę na małej Ninjy :icon_mrgreen: ucieliśmy sobie krótką pogawendkę przy 10-20 kmh. Poleciłem to forum ^^

 

A teraz bardziej konkretne sprawy. Dostałem odpowiedź na mój e-mail w sprawie opon które kupiłem (Sava MC25 Bogart)

 

Dear Mr.Krupinski

 

Thank you very much for your mail.

I am sorry for a late reply to your mail, but I have been out of the office in the previous 2 weeks.

Regarding your problems with our tyres, I would like to inform you that I have had a discussion with our R&D department and also with our test pilots.

The fact is that MC25 is more recommended for a normal riding and not to sportive riding. This tyres is known after a long mileage.

For more sportive use we recommend our sport tyre MC50, which you can see in the attachement (enclosed). This tyre has a different compound of the tyre and also stronger carcasse structure. It ensures better grip and more sportive riding.

I would also like to inform you that we offer both profiles MC25 and MC50 also with the racing compound of the tyres, where we can assure all our customers excellent grip in extreme conditions.

About our racing projects and achievements you can also read more on our web link below:

www.sava-racing.com

If you have any other questions, please do not hesitate to contact us.

With best regards.

Miodrag Ristić

 

Tak po krótce, MC25 nie są oponami sportowymi. Facet polecił mi MC50 ale nie wiem gdzie tego szukać. Podobno można też dostać bardzo miękką sportową mieszankę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shiningami przejrzałem właśnie stronki z gratami dla ninja...to coś jest wypaśne...

 

http://fatbikez.com/kawasaki-ninja-250r-20...-halo-kit-.html

 

orientujesz się czy można takie cosik dostać w polsce?

 

jak w ogóle wygląda w świetle przepisów jazda na moto z neonami/świecącymi wentylami/ lub tym czymś z link-a (to chyba tez cos ala neon)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było mnie tu troche a tu nowe Ninje dołączyły,witam serdecznie wszytskich! :icon_biggrin:

Ja kochani dojrzałam do decyzji o sprzedaży mojej Baby Ninja.

Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz czym się chwalić :P

 

Ja dzisiaj śmignąłem na ochocie obok czarnej niuni.

 

@Ziele - Ten HALO Kit to cacko zastępujące światło pozycyjne, można takie rzeczy montować ale żeby się nie tłumaczyć władzy to lepiej zamów w kolorze białym bo do zielonego nadgorliwy gliniarz może się przyczepić.

 

P.S W polsce mówi się na to angel eyes, ewentualnie szukaj tub neonowych czy coś takiego. To konkretnie co pokazałeś jest zrobione z zimnych katod (takie jak w komputerach)

Edytowane przez shiningami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Coś cicho sie zrobiło w temacie...Ja niedawno oddałem swoją kawe na pierwszy przegląd. Wlali mi 2 butelki oleju shella, wymienili jakąś uszczelkę i za robote policzyli sobie 300. MASAKRA!!!. W sumie za pierwszy przegląd zapłaciłem trochę ponad 400zł.

 

Na liczniku już 1700 km i od niedawna niepokoi mnie dziwna praca silnika. W okolicach 5-6 tyś obrotów silnik brzęczy zarówno przy przyśpieszaniu jak i przy hamowaniu silnikiem. Na wyższych obrotach chodzi normalnie.

Myślicie że trzeba z tym iść do serwisu?

 

 

Z góry thx za rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co tu pisać ? Mi się kończy łańcuch i trzaska, klocki z tyłu też mają dość a olej do wymiany ;) To, ze w kawie jest drogo wiadomo nie od dziś i nie od wczoraj a jak widzą, że słabo dbasz o moto to sami też olewają i robią na "odwal się" Przynajmniej takie mam wrażenie.

 

A propos hałasu

 

 

Tutaj ciężko to usłyszeć ale u mnie jest tak samo i co odkryłem. Jak jedziesz, to gdy usłyszysz brzęczenie złap kluczyk od stacyjki. Jeżeli przestanie to masz odpowiedź tj silnik wprawia w wibracje kluczyk który luźno siedzi w stacyjce. Ale dlaczego dzieje się tak przy hamowaniu to nie wiem. Może to śruby mocujące silnik popuściły a może te od baku. Nie jest to nic co mogłyby Cię zabić ale jest potencjalnie niebezpieczne :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw nie da się jeździć bo gorąco, teraz bo zimno i mokro. na domiar złego zima się zbliża :) i znów się nie pojeździ :crossy:

 

przy okazji, mam prawie nie śmigane opony do naszej ninjy na zbyciu, może ktoś by chciał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura, ja jeżdżę. Wczoraj i przedwczoraj jak lało i da się. Jak jest gorąco też jeżdżę tylko trochę narzekam :crossy:

 

BTW 24'600 KM - Wymiana oleju i filtra na 2L Shell Advance Ultra 4T plus K&N KN-401 suma ok 120zł we własnym zakresie.

Zamówione nowe zębatki ACCESS od GPZ500 i łańcuch SFR520 HV-X

Dzisiaj umyty i smarowanie z naciąganiem łańcucha :flesje:

Tylko gdzieś przy strzale w mercedesa pourywały mi się spinki od plastików i teraz ciut nieestetycznie to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

........Tylko gdzieś przy strzale w mercedesa pourywały mi się spinki od plastików i teraz ciut nieestetycznie to wygląda.

a chociaż ładny ten Mercedes był :):)

Co do zębatek, to kupiłeś o takich samych parametrach czy z inną ilością zębów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...