Lord2su Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Szczerze mówiąc to chodziło mi o łożysko główki ramy bo wydaje mi się, że przy wyważaniu koła (i to jeszcze w aso) chyba spojrzeli na łożysko w kole... chociaż nigdy nic nie wiadomo ;s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Ja na Twoim miejscu podchodziłbym sceptycznie do ASO w Jerozolach. U mnie traktują moto jak szrot bo już swoje dostało po dupie w zimę więc nie sugeruj się za mocno moją opinią. Po prostu przezorny zawsze ubezpieczony. Jak masz możliwość tj podnośnik samochodowy z jedną łapą i gumową nakładką wsuwany pod maszynę. Podnieś moto za silnik (tylko tak z głową, gdzieś we względnie mocnym punkcie bliżej tyłu maszyny) i poruszaj widelcem. Jak wyczujesz luz to wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord2su Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 (edytowane) No wasnie myslalem nad tym zeby sprawdzic to samemu... a czy jazda z rozwalonym lozyskiem kola ewentualnie glowki ramy moze byc niebezpieczna czy raczej to kwestia komfortu? ( prosze o nie wysmiewanie za glupie pytania ale niestety ekspertem mechaniki motocyklowej nie jestem... ;) ) Edytowane 30 Czerwca 2010 przez Lord2su Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Pytanie niby proste ale jednak trudne. Rozwalone łożysko w kole w skrajnym przypadku może Ci w czasie jazdy zablokować koło i żadne umiejętności Cię nie uratują. Przy dużej prędkości szlif a przy małej gleba lub lot przez kierownicę. Uszkodzone łożysko główki ramy to są już dwie opcje. Luz jest mały i kierownica lekko się buja gdy ją puścić. Luz jest duży i będziesz łapał shimmy przy jeździe na wprost a na zakrętach sprzęt będzie "upadał" albo jak kto woli "walił się w zakręty". Opcja druga jest potencjalnie niebezpieczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord2su Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Dzieki wielkie za pomoc! :) na szczescie objawy nie sa narazie bardzo niepokojace ;) prawde mowiac pewnie do tej pory bym o nich nie wiedzial gdybym nie zaczal sie bawic w jazde bez trzymanki (na pustych placach oczywiscie ;) ) btw. ktos chetny na przejazdzke? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Spotkałem dzisiaj kobietę na małej Ninjy :icon_mrgreen: ucieliśmy sobie krótką pogawendkę przy 10-20 kmh. Poleciłem to forum ^^ A teraz bardziej konkretne sprawy. Dostałem odpowiedź na mój e-mail w sprawie opon które kupiłem (Sava MC25 Bogart) Dear Mr.Krupinski Thank you very much for your mail. I am sorry for a late reply to your mail, but I have been out of the office in the previous 2 weeks. Regarding your problems with our tyres, I would like to inform you that I have had a discussion with our R&D department and also with our test pilots. The fact is that MC25 is more recommended for a normal riding and not to sportive riding. This tyres is known after a long mileage. For more sportive use we recommend our sport tyre MC50, which you can see in the attachement (enclosed). This tyre has a different compound of the tyre and also stronger carcasse structure. It ensures better grip and more sportive riding. I would also like to inform you that we offer both profiles MC25 and MC50 also with the racing compound of the tyres, where we can assure all our customers excellent grip in extreme conditions. About our racing projects and achievements you can also read more on our web link below: www.sava-racing.com If you have any other questions, please do not hesitate to contact us. With best regards. Miodrag Ristić Tak po krótce, MC25 nie są oponami sportowymi. Facet polecił mi MC50 ale nie wiem gdzie tego szukać. Podobno można też dostać bardzo miękką sportową mieszankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziele83 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 shiningami przejrzałem właśnie stronki z gratami dla ninja...to coś jest wypaśne... http://fatbikez.com/kawasaki-ninja-250r-20...-halo-kit-.html orientujesz się czy można takie cosik dostać w polsce? jak w ogóle wygląda w świetle przepisów jazda na moto z neonami/świecącymi wentylami/ lub tym czymś z link-a (to chyba tez cos ala neon) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butterfly Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Nie było mnie tu troche a tu nowe Ninje dołączyły,witam serdecznie wszytskich! :icon_biggrin: Ja kochani dojrzałam do decyzji o sprzedaży mojej Baby Ninja. Cytuj Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 (edytowane) Nie masz czym się chwalić :P Ja dzisiaj śmignąłem na ochocie obok czarnej niuni. @Ziele - Ten HALO Kit to cacko zastępujące światło pozycyjne, można takie rzeczy montować ale żeby się nie tłumaczyć władzy to lepiej zamów w kolorze białym bo do zielonego nadgorliwy gliniarz może się przyczepić. P.S W polsce mówi się na to angel eyes, ewentualnie szukaj tub neonowych czy coś takiego. To konkretnie co pokazałeś jest zrobione z zimnych katod (takie jak w komputerach) Edytowane 6 Lipca 2010 przez shiningami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Mała ninja w akcji :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziele83 Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Coś cicho sie zrobiło w temacie...Ja niedawno oddałem swoją kawe na pierwszy przegląd. Wlali mi 2 butelki oleju shella, wymienili jakąś uszczelkę i za robote policzyli sobie 300. MASAKRA!!!. W sumie za pierwszy przegląd zapłaciłem trochę ponad 400zł. Na liczniku już 1700 km i od niedawna niepokoi mnie dziwna praca silnika. W okolicach 5-6 tyś obrotów silnik brzęczy zarówno przy przyśpieszaniu jak i przy hamowaniu silnikiem. Na wyższych obrotach chodzi normalnie. Myślicie że trzeba z tym iść do serwisu? Z góry thx za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 A co tu pisać ? Mi się kończy łańcuch i trzaska, klocki z tyłu też mają dość a olej do wymiany ;) To, ze w kawie jest drogo wiadomo nie od dziś i nie od wczoraj a jak widzą, że słabo dbasz o moto to sami też olewają i robią na "odwal się" Przynajmniej takie mam wrażenie. A propos hałasu Tutaj ciężko to usłyszeć ale u mnie jest tak samo i co odkryłem. Jak jedziesz, to gdy usłyszysz brzęczenie złap kluczyk od stacyjki. Jeżeli przestanie to masz odpowiedź tj silnik wprawia w wibracje kluczyk który luźno siedzi w stacyjce. Ale dlaczego dzieje się tak przy hamowaniu to nie wiem. Może to śruby mocujące silnik popuściły a może te od baku. Nie jest to nic co mogłyby Cię zabić ale jest potencjalnie niebezpieczne :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek_250r Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 najpierw nie da się jeździć bo gorąco, teraz bo zimno i mokro. na domiar złego zima się zbliża :) i znów się nie pojeździ :crossy: przy okazji, mam prawie nie śmigane opony do naszej ninjy na zbyciu, może ktoś by chciał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Bzdura, ja jeżdżę. Wczoraj i przedwczoraj jak lało i da się. Jak jest gorąco też jeżdżę tylko trochę narzekam :crossy: BTW 24'600 KM - Wymiana oleju i filtra na 2L Shell Advance Ultra 4T plus K&N KN-401 suma ok 120zł we własnym zakresie. Zamówione nowe zębatki ACCESS od GPZ500 i łańcuch SFR520 HV-X Dzisiaj umyty i smarowanie z naciąganiem łańcucha :flesje: Tylko gdzieś przy strzale w mercedesa pourywały mi się spinki od plastików i teraz ciut nieestetycznie to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 ........Tylko gdzieś przy strzale w mercedesa pourywały mi się spinki od plastików i teraz ciut nieestetycznie to wygląda. a chociaż ładny ten Mercedes był :):) Co do zębatek, to kupiłeś o takich samych parametrach czy z inną ilością zębów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.