Skocz do zawartości

napiecie ładowania spada wraz ze wzrostem obrotów silnika


bronx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A tak swoja drogą, zróbmy off topic :D

Piotrek jak to teraz jest w tych hondach, szwagier w końcu dorobił sie hornetki 04, pojechaliśmy juzzz dawna ja oglądać a ja jak dziś pamiętam, jak

szukałem włącznika swiateł :icon_razz:. Co to za polityka firmy? Według mnie troszkę ciulato bo jednak akus dostaje w dupę w stanach rozruchu awaryjnego, np. po zimie (tu spoko bo najczęściej mamy podłączona drugą baterie, lub uprzednie podładuje sie akumulator), ale np. w przypadku braku paliwa, zawsze jest to jakieś obciążenie. Mi sie osobiście to nie podoba. :clap:

Ponieważ w wielu krajach europy motocykl musi mieć zapalone światła fabryka zrezygnowała z wyłącznika.

Motocykle z wyłącznikami oczywiście fabrycznie nowe nie powinny uzyskać polskiej homologacji bo jest taki durny wymóg tych jajogłowych.

Wyłącznik załatwia sprawę a w warunkach warsztatowych po prostu odpinam reflektor.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...