jeszua Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 a nie masz serwisówki? jeśli podobnie jak w r1100rs, to koszmarnie: główna śruba mocowania w rs była z tyłu pod siodłem, potem trzeba było odkręcić jeszcze mocowania po bokach z przodu. całkiem nigdy nie zdejmowałem, bo do wyjęcia eku wystarczało go podnieść. na pocieszenie: nie masz owiewek do zdejmowaniajsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumcajs74 Opublikowano 24 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2023 Kupiłem R850R pod koniec sezonu i....jestem zachwycony. Co prawda mało pojeździłem bo kupiłem jak wspomniałem pod koniec sezonu ale zafascynowany postarałem się nią pojeździć jak najdłużej zanim będę zimował... Wcześniej jeździłem Kawą ZL 600 na cardanie. Cóż pisać : jak na nią wsiadłem po kupnie to do domu z drugiego końca Polski nie chciałem zsiadać TAKA wygodna. Regulacja wysokości siedzenia, twardości zawieszenia (jeszcze nie testowałem), Paralever czy Telelever, grzane fabrycznie manetki, ABS i tu słowo wyjaśnienia : kupiłem w wyciętym (czytaj ; usuniętą pompą ABS)....dlaczego ? Otóż naczytałem się i faktycznie (mój model 2004, przedostatni rok produkcji) w późniejszych modelach był problem z ABS, wcześniejsze tego nie miały. Przyczyn jak opisują fachowcy jest kilka: nieprawidłowy reset systemu, niskie napięcie akumulatora, niski poziom płynu hamulcowego. Co motor to "inna" przyczyna więc często spotyka się modele, w których właściciele usuwają ABS w warsztacie i/lub o zgrozo samodzielnie... Co do zawieszenia (Paralever czy Telelever) to jest po prostu bajka. Motor zamiast "nurkować" do przodu przy hamowaniu przednim opuszcza się równomiernie na całej jego długości, to samo używając tylnego. Coś niesamowitego. Faktycznie na światłach stojąc lekko pochylony jak doda się gazu motor "prostuje" się do pionu. Spalanie ??? No wtrysk robi swoje, 4-5 l na 100 km w zależności "ciężkiej" ręki. Znalazłem "małą" wadę : rezerwa zapala się po przejechaniu ponad 100 km od pełnego baku (choć bak starczy spokojnie na ponad 300 km) ale wiem, że to też dość częsta wada i wynika z pływaka w zbiorniku. A że to zrobić trzeba rozebrać pół motoru. Muszę się zebrać i to zrobić w warsztacie bo samemu to stracę cierpliwość... Generalnie dopiero zaczynam R-ka jeździć bo końcówki sezony nie liczę. Manewruje się nia mino wagi SUPER. Polecam ją z uwagi na komfort jazdy, wyposażenie seryjne, trwałość silnika i podzespołów i oczywiście spalanie. Faktycznie R-k 850 jest mniej niż ich sióstr 1150 (1200) a różnica paru KM więcej jakoś mnie nie przekonuje ale ja jeżdżę sam a podejrzewam, że z plecakiem jako ktoś pisał wcześniej te 10 czy 15 KM robi różnicę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidalex01 Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Since I've owned my R850R for two years, it's grown on me to the point that even brand-new bikes can't compare to it in terms of build quality and the assurance that it won't fail you down. It has a ton of standard features like ABS, heated grips with two heat settings, toolkit, and low fuel alert that are extras on many other manufacturers. But, its greatest strength is that it is simply indestructible. It always starts the first time, never skips a beat, and feels so sturdy that, as long as you maintain it clean, rust has little chance of taking hold. Although the bike is heavy and difficult to maneuver at slow speeds, once it is moving. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 W dniu 24.02.2023 o 10:45, Rumcajs74 napisał: Otóż naczytałem się i faktycznie (mój model 2004, przedostatni rok produkcji) w późniejszych modelach był problem z ABS, wcześniejsze tego nie miały. Przyczyn jak opisują fachowcy jest kilka: nieprawidłowy reset systemu, niskie napięcie akumulatora, niski poziom płynu hamulcowego. Co motor to "inna" przyczyna więc często spotyka się modele, w których właściciele usuwają ABS w warsztacie i/lub o zgrozo samodzielnie... dlaczego "o zgrozo"? co za różnica czy miejsce "naprawy" ma miejsce np. w ASO czy w garażu? skąd twierdzenie, że modele sprzed 2004 nie miały problemów z abs-em? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.