granat Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Poszukuje wszystkich mozliwych wiadomosci na ten temat, gdyby ktos cos kiedys gdzies to plis! P- to wzór policyjny:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Uderz do Piotra Dudka w Mechanice Ogolnej, powinien miec dane albo wiedziec gdzie je znalezc. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzykrzy Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 http://www.carlsalter.com/.manuarlz/Honda_...250T.CJ360T.pdf http://www.cmsnl.com/classic-honda-forum/a...tsman_t457.html Tak na szybko-to tu masz CB360-manual+parts fishe on line Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 (edytowane) Po pierwsze primo- Granat jesli chcesz kupic tego sprzeta- celem exploatacji- szczerze odradzam- byl mniej wiecej 2 razy gorszy od serii: CB 250/350- m.in tego nieslawnego goscia co mial przerobiona na wyscigowke 250-tke.Po drugie primo- trudniej dostac do niego czesci- nie kupisz nigdzie zestawu tlokow z pierscieniami- a do 350 sa...jeszcze...Newralgicznym punktem 360-tki sa: napinacz lancucha rozrzadu, pompa olejowa typu trochoidalnego, no i ladowanie...A tak wogole to polecam wszystkie strony wejdz w wyszukiwarke i szukaj: vintage japanese motorcycle/ CB Sohc, Sohc club itp...a i jeszcze www.vf750fd.com wejdz w classic brochures i inne takie...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Edytowane 3 Maja 2008 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Problem w tym ze juz go kupiłem:-)A nawet jezdziłem, a newralgicznym punktem był rozrusznik, a szczególnie koło łancuchowe który nie ma zabezpieczenia i spadło:-)A pierscienie mozna spokojnie dorobic, co do reszty to przedzej czy pózniej wszystko dostane kwestia kasy:-)a technicznie jest ok,i fajnie wyglada:-)bede za policjanta robił:-) Acha, wielkie dzieki za serwisówki:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Wrzuc jakies fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Juz sie gdzies chwaliłem, ale co tam, ponadymam sie jeszcze troche z dumy:-)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d94d211ae6c24b38.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e41fc60a6bac3033.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu111 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 (edytowane) Mam tylko do CB250P, też policyjna, u mnie w chomiku (Moje Fotki) w folderze Pomocne do rometa. Edytowane 3 Maja 2008 przez abu111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 (edytowane) Cos nie teges z tymi linkami bo u mnie nie działają. Zapodaj na www.wbv.pl jesli foto mnijsze niz 1550kB. A co to starych CB to mialem kiedys przypadkowo kupioną (tzw. przybłęda) CB500T Twin z 1977 roku. Super moto ale za nic w świecie nie dała sie wyregulować. Koła szprychowane 19 cali, tył bęben, silnik stylistycznie podobny do dawnych anglików. Musialem sprzedać z powodu "kolei losowych". Szkoda. pozdro. Edytowane 3 Maja 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 wrzuc zobaczymy:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Mam adres sklep z częsciami do CB360 SOHC. Nie wiem czy to taka jak twoja ale z tego co wiem był tylko jeden typ 360 a bynajmniej tylko jeden model maja w sklepie. Mozesz kupic wiele ciekawych częśći np. NOWY blok cylindrów w super cenie 60GBP co równe jest 260PLN. To samo z tłokami, są nawet nadywmiarowe. Sklep ten jest graczem nr. 1 jesli chodzi o częśći do klasyków Hondy w UK. Luknij sam, części są autentyczne a nie podróbki. http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/genuine-spares/ Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit1 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 :icon_rolleyes: Granat mam do twojego przednie koło i jakieś drobiazgi szkoda ze nie wcześniej bo miałem cały silnik hmm zobaczę co mi zostało to podeśle zdjęcia wszystkiego !!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Zasadniczo nic nie potrzebuje za wyj, org. pompy hamulcowej bo jakas kiła jest załorzona i za duzo podaje, mam org, ale po otwarciu płyn hamulcowy mi sie z niej...wysypał wiec raczej nie wróze cudów, ale widze ze na tej stronce jest komplet naprawczy za smieszne pieniadze wiec bedzie dobrze:-)nawet org. lusterka mam:-) o! Głowice lewa bym potrzebował bo gwint pod swiece to juz na aby aby:-)reszta git:-)dzieki za pomoc:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.