bartek-wawa Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Witam!Wczoraj zdjąłem cylinder w silniku od mbx80 bo chciałem zobaczyć w jakim stanie jest tłok i okazało sie ze nie ma polowy górnego pierścienia a tłok jest cały po przycierany.Cylinder tez w niektórych miejscach lekko sie po przycierał pokazuje fotki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...c64dc4571d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...e34dbbc019.html oczywiście nie sa one wyczuwalne.Moje pytanie do was brzmi czy mogę zakładać nowy tłok czy konieczny jest szlif??Z góry dzięki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianek_spox Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Od biedy szlifu robić nie trzeba ,ale po założeniu nowego tłoka i pierścieni na pewno silnik nie rozwinie pełnej mocy. Jeśli gładź cylindra nie posiada powłoki ochronnej ,to szczerze polecam od razu przeszlifować i dać nowy tłok. Raz a dobrze :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Jesli mi sie dobrze zdaje (a nie wiem bo te zdjecia to jakies z dup*) to masz powycierana powloke w wielu miejscach. A takie cos odrazu sie nadaje tylko na szlif. Zreszta nie wiem na czym chcesz oszczedzic, bo szlf kosztuje kolo 50zl... I jak bedziesz dobieral nowy tlok to i tak bedzie on o rozmiar wiekszy ( z powodu tych wytarc) wiec bez szlifu sie nie obejdzie. Takie moje zdanie. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek-wawa Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Chce oszczędzić na szlifie u mnie szlif kosztuje 70zł.I jak bym nie szlifował to bym włożył taki rozmiar tłoka jaki był ponieważ cylinder nie ma progu.ale jeśli tak radzicie to oddam do szlifu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Oddaj do szlifowania, innej opcji nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 a dupe podcierasz też szkłem a nie papierem? przeciez jest tańsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Oj kuba tu Ci racji nie przyznam, szkło jest droższe od papieru toaletowego :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 szlif to wydatek rzędu 20-40zł czy to aż taki majątek? Lepiej chyba zrobić to tak jak powinno być i cieszyć się dłużej jazdą niż kombinować. Kto oszczędza na częściach do moto ten płaci dwa razy (czy jakoś tak) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 zrobic pozadnie po przez szlif i bedzie ok. Chyba ze masz odlozona kase to moze nowy zestaw ale to sie nie opłaci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek-wawa Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 kuba_195 za taka odp to sie sie wypchaj.<brak slów> :) Ja normalnie sie pytam i oczekuje normalnych odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 No ale bez przesady. Przeciez kupujac motocykl powinienes wiedziec, ze zeby go utrzymac to trzeba miec sporo kasy. A wydatek 50zl na szlif do duzych kwot nie nalezy. W dodatku cylinder jest caly poprzycierany, wiec odrazu powinienes sie zastanowic jak to bedzie dzialalo z nowym tlokiem?? Troche wyobrazni... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek-wawa Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Temat do zamknięcia. :D Oddam do szlifu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Temat do zamknięcia. :wink: Oddam do szlifu. I lepiej tak zrób, szlif POWINNO się robić, choćby cylinder nie miał rys. A jak u ciebie jest poprzycierany to nie wiem czy Ci nawet silnik na tym zapali. PZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo40 Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Panowie a powiedzcie mi czy można zrobic szlif na nikasilu?? bo ja mam powłoke nikasilu i mówili mi że sie nie powninno robic jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Nicasilu się nie szlifuje tylko wstawia tłok w następnej selekcji. O ile oczywiście powłoka nicasilowa jest cała i nie porysowana, jeżeli jest zniszczona to tylko pozostaje nakładanie nowej powierzchni gdzieś w Czechach lub w Anglii albo wstawienie tulei...ale o tym było już trochę na forum... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.