Premo23 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 witam mam problem z moja malenka pod postacia palenia na 2gary,moto jest po wymianie swiec na nowe(jeden komplet odeslalem bo byly wadliwe)takze te sa wporzadku.moto mialo robione synchro zaraz po wymianie swiec,do domu dojechala normalnie,stala kilka godzin i podobno pojawila sie jakas plama benzyny pod silnikiem,po zauwazeniu nie chciala odpalic.na drugi dzien zapalila normalnie.dzis natomiast przy odpalaniu odpalila na 2 i po wielokrotnych probach odpalenia na nowo palila nadal na tylko 2.podkreslam ze nie mam do niej w tej chwili do niej dostepu bo nie ma mnie w kraju a wszystko co wiem to od ojca :icon_biggrin: ktory ja tymczasowo doglada i prowadza do kumpla -mechanika.czy moze to byc wina zle podlaczonej jednej z cewek zaplonowych??w zimie przed wymiana swiec wszystko bylo wporzadku,palila bezproblemowo i na wszystkie 4,czy mechanik mogl cos zruszyc??z gory dzieki za pomocne odpowiedzi pozdrawiam :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Ale przecież po wizycie u mechanika do domu wróciła normalnie, na 4 garach. Z tego co napisałeś.. więc cewki trzeba raczej wykluczyć.Ta plama benzyny pod silnikiem.. pewnie coś się podwiesiło w gaźnikach i się leje wacha.. Może zalewa te dwa gary, trza świece wykręcić, popatrzeć, atam, na odległość i przez ojca to se można :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Może po synchronizacji ten kumpel-mechanik nie zaślepił miejsc gdzie były podłączane wakuometry, chociaż to dziwne żeby wcześniej było ok. Jeżeli nie, to podwiesił się któryś zaworek iglicowy. Zresztą najlepiej oddać do poprawki do tego kumpla. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo23 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Ale przecież po wizycie u mechanika do domu wróciła normalnie, na 4 garach. Z tego co napisałeś.. więc cewki trzeba raczej wykluczyć.Ta plama benzyny pod silnikiem.. pewnie coś się podwiesiło w gaźnikach i się leje wacha.. Może zalewa te dwa gary, trza świece wykręcić, popatrzeć, atam, na odległość i przez ojca to se można :biggrin:hehe racja-jutro juz bede to dogladne:),z tym ze przed wielkanoca bylem w chacie,mala byla juz po wymianach lecz nowe swiece okazaly sie byc wadliwe i wrzucil mi stare,juz wtedy po 1 odpaleniu zaskoczyla mi na 2,przygazowalem do odciecia i wskoczyla na 4 i palila normalnie nawet jak ponawialem proby odpalenia.Postanowilem sie przejechac moto nie protestowalo przez jakies 20km,potem zaczelo stara spiewke na 2 i jazda sie zakonczyla.Potem oddalem ja spowrotem i wtedy wymienil swiece na nowe i zrobil synchro reszte historii juz znacie :icon_biggrin: jakbyscie mogli to podeslijcie mi adres jakiegos dobrego serwisu w lublinie lub bilgoraju,bylbym wdzieczny,pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 a na które 2 gary nie pali te dwa które idą od jednej cewki czy jeden z jednej i jeden z 2????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 nowe swiece okazaly sie byc wadliwe Rozwiniesz to? Jak to wadliwe, nie dawały iskry itp? Jakiej firmy? Plama benzyny wskazuje na problemy gaźnikowe. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Ewidentnie leja ci zaworki iglicowe, jak dasz do oporu to wszystko sie przepala, jak zejdziesz z obrotow to zaczynaja sie problemy, w koncu zalejesz swiece i dupa. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo23 Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Ewidentnie leja ci zaworki iglicowe, jak dasz do oporu to wszystko sie przepala, jak zejdziesz z obrotow to zaczynaja sie problemy, w koncu zalejesz swiece i dupa. Adam M.dzis juz zagladnalem i musze stwierdzic ze byly to zaworki,w komorze pod filtrem powietrza byly widoczne plamy przy 1 i bodajze 4 gardzieli i narazie jest spoko ale chyba bede musial i tak zaprowadzic sprzet do jakiegos porzadnego warsztatu w celu sprawdzenia wszystkiego i wyregulowania-raz i porzadnie,wielkie dzieki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.