Skocz do zawartości

CBR F2,pali na 2gary


Premo23
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem z moja malenka pod postacia palenia na 2gary,moto jest po wymianie swiec na nowe(jeden komplet odeslalem bo byly wadliwe)takze te sa wporzadku.moto mialo robione synchro zaraz po wymianie swiec,do domu dojechala normalnie,stala kilka godzin i podobno pojawila sie jakas plama benzyny pod silnikiem,po zauwazeniu nie chciala odpalic.na drugi dzien zapalila normalnie.dzis natomiast przy odpalaniu odpalila na 2 i po wielokrotnych probach odpalenia na nowo palila nadal na tylko 2.podkreslam ze nie mam do niej w tej chwili do niej dostepu bo nie ma mnie w kraju a wszystko co wiem to od ojca :icon_biggrin: ktory ja tymczasowo doglada i prowadza do kumpla -mechanika.czy moze to byc wina zle podlaczonej jednej z cewek zaplonowych??w zimie przed wymiana swiec wszystko bylo wporzadku,palila bezproblemowo i na wszystkie 4,czy mechanik mogl cos zruszyc??z gory dzieki za pomocne odpowiedzi pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież po wizycie u mechanika do domu wróciła normalnie, na 4 garach. Z tego co napisałeś.. więc cewki trzeba raczej wykluczyć.

Ta plama benzyny pod silnikiem.. pewnie coś się podwiesiło w gaźnikach i się leje wacha.. Może zalewa te dwa gary, trza świece wykręcić, popatrzeć, atam, na odległość i przez ojca to se można :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po synchronizacji ten kumpel-mechanik nie zaślepił miejsc gdzie były podłączane wakuometry, chociaż to dziwne żeby wcześniej było ok. Jeżeli nie, to podwiesił się któryś zaworek iglicowy. Zresztą najlepiej oddać do poprawki do tego kumpla.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież po wizycie u mechanika do domu wróciła normalnie, na 4 garach. Z tego co napisałeś.. więc cewki trzeba raczej wykluczyć.

Ta plama benzyny pod silnikiem.. pewnie coś się podwiesiło w gaźnikach i się leje wacha.. Może zalewa te dwa gary, trza świece wykręcić, popatrzeć, atam, na odległość i przez ojca to se można :biggrin:

hehe racja-jutro juz bede to dogladne:),z tym ze przed wielkanoca bylem w chacie,mala byla juz po wymianach lecz nowe swiece okazaly sie byc wadliwe i wrzucil mi stare,juz wtedy po 1 odpaleniu zaskoczyla mi na 2,przygazowalem do odciecia i wskoczyla na 4 i palila normalnie nawet jak ponawialem proby odpalenia.Postanowilem sie przejechac moto nie protestowalo przez jakies 20km,potem zaczelo stara spiewke na 2 i jazda sie zakonczyla.Potem oddalem ja spowrotem i wtedy wymienil swiece na nowe i zrobil synchro reszte historii juz znacie :icon_biggrin: jakbyscie mogli to podeslijcie mi adres jakiegos dobrego serwisu w lublinie lub bilgoraju,bylbym wdzieczny,pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie leja ci zaworki iglicowe, jak dasz do oporu to wszystko sie przepala, jak zejdziesz z obrotow to zaczynaja sie problemy, w koncu zalejesz swiece i dupa.

 

Adam M.

dzis juz zagladnalem i musze stwierdzic ze byly to zaworki,w komorze pod filtrem powietrza byly widoczne plamy przy 1 i bodajze 4 gardzieli i narazie jest spoko ale chyba bede musial i tak zaprowadzic sprzet do jakiegos porzadnego warsztatu w celu sprawdzenia wszystkiego i wyregulowania-raz i porzadnie,wielkie dzieki pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...