abramsm1a1 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Na jakich olejach latacie :icon_question: :icon_question: I co polecacie do moto z przebiegiem 13 tys.km :icon_question: :icon_question: Miałserwis i zalany jest castrolem :wink: Jak jest na castrolu to nie zmieniaj ściągnij sobie serwisówkę tam masz wszystkie parametry świec oleju Możesz zmienić na co chcesz ale jeśli cię stać zostań na castrolu. Mój zalany był Motulem i tak jeżdżę na nim cały czas oleju nie bierze i miał jakieś 13kkm Od tego czasu zrobiłem 7kkm i zużycia oleju nie widzę i nie mam zamiaru zmieniać na inny. Co wiosna serwis olejowy filtry i świece aby mu się lżej jeździło, bo koszty nie są zbyt wysokie takiej wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Motulem mam zalany LTD i nie narzekam, przejechane 70 tys i oleju nie ubywa :icon_eek: Nie to,że mnie stac...motocykl miał serwis przed tym jak go zakupiłem i zalany jest Castrolem,hmm chyba 10/50 :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio61 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 (edytowane) Na jakich olejach latacie :icon_question: :icon_question: I co polecacie do moto z przebiegiem 13 tys.km :icon_question: :icon_question: Miałserwis i zalany jest castrolem :wink: ja od dłuższego czasu latam na motulu 10W40 i jest wszystko ok.A konik ma przelatane ok 50tys km. pozdrawiam bodzio61. Edytowane 28 Stycznia 2010 przez bodzio61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 kupcie sobie lutowego "MOTOCYKL-a". Jest fajny artykuł o VN800. Ogólnie zajebiste motocykle mamy :) Cytuj veni , vidi .... i oczom nie wierzę Vulcaneria.pl DajęMuNaZimnym i smażę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio61 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 (edytowane) kupcie sobie lutowego "MOTOCYKL-a". Jest fajny artykuł o VN800. Ogólnie zajebiste motocykle mamy :) kochany koleżko o tym nikt nie musi nam pisać to sie wie że w swojej klasie VN 800 JEST NAJLEPSZY i nie tyjko......pozdrawiam .bodzio61. Edytowane 29 Stycznia 2010 przez bodzio61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abramsm1a1 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 kochany koleżko o tym nikt nie musi nam pisać to sie wie że w swojej klasie VN 800 JEST NAJLEPSZY i nie tyjko......pozdrawiam .bodzio61. Racja mamy bardzo udany motocykl... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Sprawdzenie i regulację zaworów wykonuje się co 10 tyś km i w żadnym wypadku nie ma tu hydroregulatorów, tylko klasyczny rozrząd na płytkach. Wersja amerykańska nie różni się żadnymi śrubkami calowymi, są normalne metryczne a tym bardziej calowymi płytkami zaworów. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 tak i owszem na płytkach ale nie ma potrzeby tam grzebać bo luz zaworowy niwelowany jest przez hydraulikę i ten kto chce nam ustawiać zawory po prostu wali nas na kasę, tak samo z rozrządem nie grzebiemy układ napinacza jest tak elastyczny że powinno wystarczyć go do 70-80 tyś KM. informacje co do tych mechanizmów otrzymałem w Szwed od tamtejszych serwisantów Kawy{to nie polska}oni w od różnieniu od naszych udzielają informacji.pozdrawiam .......bodzio61. Sprawdzenie i regulację zaworów wykonuje się co 10 tyś km i w żadnym wypadku nie ma tu hydroregulatorów, tylko klasyczny rozrząd na płytkach. Wersja amerykańska nie różni się żadnymi śrubkami calowymi, są normalne metryczne a tym bardziej calowymi płytkami zaworów. :icon_eek: :eek: :icon_question: :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Varg ma rację,do regulacji służą płytki, a co do zaworów na hydraulice to starszy brat vn1500 i wszystkie następne duże vn-y. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 (edytowane) Heh. gdzie Polaków dwóch, tam 3 zdania :banghead: Edytowane 2 Lutego 2010 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 co do zaworów na hydraulice to starszy brat vn1500 i wszystkie następne duże vn-y. Jeszcze VN 750 ma hydrauliczne kasatory. W 800 sprawdzania luzów nie można zaniedbać, ponieważ wykazuje tendencję do zacieśniania i w konsekwencji do podparcia zaworów. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abramsm1a1 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Sprawdzenie i regulację zaworów wykonuje się co 10 tyś km i w żadnym wypadku nie ma tu hydroregulatorów, tylko klasyczny rozrząd na płytkach. Wersja amerykańska nie różni się żadnymi śrubkami calowymi, są normalne metryczne a tym bardziej calowymi płytkami zaworów. Zapraszam do garażu z metrycznymi imbusami i zobaczymy ile uda Cię z nich odkręcić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Wszystkie motocykle japońskie są skręcone śrubami metrycznymi.Nie ważne skąd one przypłynęły.Jedynie dodatkowy osprzęt może mieć użyte śruby calowe.Dlatego wypada mieć w swoich narzędziach jakiś zestaw przynajmniej imbusów calowych. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Zapraszam do garażu z metrycznymi imbusami i zobaczymy ile uda Cię z nich odkręcić... Napisz gdzie te śruba są wkręcone i oczywiście zakładam, że Twoja sztuka przypłyneła zza oceanu jako nówka i nikt nie zmieniał w niej śrub(zapewne mocownia akcesoriów) na jakieś dziwne wybryki z gwintem metrycznym i łbem calowym. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abramsm1a1 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Sprawdzenie i regulację zaworów wykonuje się co 10 tyś km i w żadnym wypadku nie ma tu hydroregulatorów, tylko klasyczny rozrząd na płytkach. Wersja amerykańska nie różni się żadnymi śrubkami calowymi, są normalne metryczne a tym bardziej calowymi płytkami zaworów. Trafiłem do serwisu Kawy na jerozolimskich gdzie zapierali się że nie zrobią serwisu bo to wersja USA bo płytki calowe itp itd. Co 10 kontrola Podobnie mi powiedzieli w innym ale już nie autoryzowanym serwisie. Znalazłem sobie już odpowiedni serwis gdzie sobie radzą z amerykanami bez wybrzydzania... Pozdrawiam Gregorio Napisz gdzie te śruba są wkręcone i oczywiście zakładam, że Twoja sztuka przypłyneła zza oceanu jako nówka i nikt nie zmieniał w niej śrub(zapewne mocownia akcesoriów) na jakieś dziwne wybryki z gwintem metrycznym i łbem calowym. Mówię jak jest i taką sztukę posiadam dlatego informowałem kolegę który sprowadza taki egzemplarz że występują takie śruby. Owszem głównie w akcesoryjnych elementach ale nie ma reguły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.