B&TCUSTOMS Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 chłopkaki temat przerubki łancucha na pas to banał i dobra sprawa montowałem 3 razy i nie wytrzymuje tylko 30 tkm ale 70 tkm i to jest motocykl jak ma pasek a nie ,,keta'' jak dres w sorcie www.btcustoms.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 ja zastosowałem przeróbkę całościową - sprzedałem VN800 i kupiłem H-D - polecam :icon_razz: PSsorry za :icon_mrgreen: Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon64 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 WitamOd niedawna mam ślicznego VN. Poprzedni właściciel zamontował prostą kierownicę tą oryginalną dorzucił gratis. Nie chcę eksperymentować w przekładaniu. Czy może ktoś ma z was doświadczenie w prowadzeniu moto z taką szeroką? Warto przerzucać na oryginał? Nie miałem okazji pośmigać i osobiście wypróbować bo pogoda nie za bardzo na moto chyba że dla twardzieli. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 WitamOd niedawna mam ślicznego VN. Poprzedni właściciel zamontował prostą kierownicę tą oryginalną dorzucił gratis. Nie chcę eksperymentować w przekładaniu. Czy może ktoś ma z was doświadczenie w prowadzeniu moto z taką szeroką? Warto przerzucać na oryginał? Nie miałem okazji pośmigać i osobiście wypróbować bo pogoda nie za bardzo na moto chyba że dla twardzieli. Dzięki. Jezdzilem kiedys z prosta kierownica 110cm, tyle, ze intruzem. Mowiac szczerze nie bylo to zbyt wygodne.Musisz jednak sam sprawdzic, moze masz dluzsze rece niz ja i bedzi Ci wygodnie. Przelozenie kierownicy i osprzetu nie jest az takim wyzwaniem :biggrin: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 jak możesz to cyknij fotki, bo sam zastanawiam sie nad zmiana miery na prosta, ja mam oryginalna i jazdzi sie super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 (edytowane) witajcie,a ja powiem tak: nie ma nic wygodniejszego niż prosta kiera - co prawda ja miałem w vn 1500 (w vn 800 nie zdążyłem zmienić :clap: ). pozostaje jeszcze sprawa Twojej postury. jeżeli masz siedzieć pochylony jak na kiblu (jak jesteś niski), to wymień na oryginał, ale jeżeli dobrze się czujesz w pozycji na "latawiec" to (wg mnie) kontrola nad motocyklem jest o wiele lepsza. w moich fotach na vroc-u jest vn1500 z prostą kierą - link poniżej.ps w 1600 zaraz nastąpi zmiana :) dodam, że pozostaje kwestja "prostości" kiery - ja nie piszę o "patyku" tulko o b. niskiej, lekko profilowanej kierownicy. Edytowane 29 Stycznia 2008 przez hary kapuchan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Popieram :) Szeroka, prosta kiera to sama przyjemnosc w prowadzeniu motocykla :) :clap: Jeszcze jak nisko siedzisz, masz oparcie dla plecow to mozesz smigac dlugie traski wygodnie i relaksujaco Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remo Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Ja jestem użytkownikiem takiej kiery i muszę powiedzieć, że sprawuje się fantastycznie. Motocykl prowadzi się stabilnie i znakomicie czuć przód. W mojej ocenie latawiec jest zdecydowanie wygodniejszy od różdżkarza :icon_evil: i to uczucie przy składaniu się w zakręcie. :icon_evil: http://www.bikepics.com/pictures/1070685/Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 i dokładnie o to chodzi ... Remo, gdzie nabyłeś taką kierkę ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Gratulacje zakupu. Najedz na moj podpis VROC tam sa zdjecia - szeroka okolo 120cm kiera. W jezdsie poezja smaku - ale rece mam dlugie. Troche problem przy parkowaniu - nie mozna dwoma rekoma ale trzeb jedna :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon64 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 WitamWielkie dzięki za porady. Niestety wzrostu jestem nie zbyt słusznego ( tylko 173) i dlatego trochę mnie ta pozycja za kierownicą przeraża ale jak coś nie tak to zawsze mogę zmienić na oryginał. Fakt że kiera to nie patyk. Lekko ugięta i trzeba przyznać że wygląda nieźle. Postaram się jakieś fotki dołączyć. Dzięki i aby do wiosny. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remo Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 CzołemHary. To kiera z Larssona tylko lekko docięta. Sprawdzę w katalogu i postaram się jak najszybciej dorzucić nr katalogowy.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
---AL--- Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Czołem;Ja też śmigam na VN 800 Classic. Kochany sprzet. Zaliczyłem nim już 3 sezony i nie myślę o zmianie, mimo, że koledzy próbują wjechać mi na ambicję ze stereotypowym "powyzej litra". Uwazam, ze ten sprzet jest leprzy niż niejeden większy. No taki jestem pokrecony. Ale wracajac do tematu. Tez zastanawiam sie nad prostą kierą. Myslę, ze wtedy rozkład masy na tył i przód jest bliższy ideału. Pozdrawiam :icon_mrgreen: :biggrin: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unek Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Ja jestem użytkownikiem takiej kiery i muszę powiedzieć, że sprawuje się fantastycznie. Motocykl prowadzi się stabilnie i znakomicie czuć przód. W mojej ocenie latawiec jest zdecydowanie wygodniejszy od różdżkarza :bigrazz: i to uczucie przy składaniu się w zakręcie. :buttrock: http://www.bikepics.com/pictures/1070685/Pozdro Remo a linki i przwody mialeś fabryczne czy usialeś zmieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remo Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Co do linek i przewodów jeżdżę na tym co fabryka dała. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.