Skocz do zawartości

Kawasaki VN 800 - Vulcan 800 (temat zbiorczy)


Szafir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na jakich olejach latacie :icon_question: :icon_question: I co polecacie do moto z przebiegiem 13 tys.km :icon_question: :icon_question:

 

Miałserwis i zalany jest castrolem :wink:

 

Jak jest na castrolu to nie zmieniaj ściągnij sobie serwisówkę tam masz wszystkie parametry świec oleju

Możesz zmienić na co chcesz ale jeśli cię stać zostań na castrolu.

Mój zalany był Motulem i tak jeżdżę na nim cały czas oleju nie bierze i miał jakieś 13kkm

Od tego czasu zrobiłem 7kkm i zużycia oleju nie widzę i nie mam zamiaru zmieniać na inny.

Co wiosna serwis olejowy filtry i świece aby mu się lżej jeździło, bo koszty nie są zbyt wysokie takiej wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakich olejach latacie :icon_question: :icon_question: I co polecacie do moto z przebiegiem 13 tys.km :icon_question: :icon_question:

 

Miałserwis i zalany jest castrolem :wink:

ja od dłuższego czasu latam na motulu 10W40 i jest wszystko ok.A konik ma przelatane ok 50tys km. pozdrawiam bodzio61.

Edytowane przez bodzio61
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupcie sobie lutowego "MOTOCYKL-a". Jest fajny artykuł o VN800. Ogólnie zajebiste motocykle mamy :)

kochany koleżko o tym nikt nie musi nam pisać to sie wie że w swojej klasie VN 800 JEST NAJLEPSZY i nie tyjko......pozdrawiam .bodzio61.

Edytowane przez bodzio61
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzenie i regulację zaworów wykonuje się co 10 tyś km i w żadnym wypadku nie ma tu hydroregulatorów, tylko klasyczny rozrząd na płytkach.

Wersja amerykańska nie różni się żadnymi śrubkami calowymi, są normalne metryczne a tym bardziej calowymi płytkami zaworów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak i owszem na płytkach ale nie ma potrzeby tam grzebać bo luz zaworowy niwelowany jest przez hydraulikę i ten kto chce nam ustawiać zawory po prostu wali nas na kasę, tak samo z rozrządem nie grzebiemy układ napinacza jest tak elastyczny że powinno wystarczyć go do 70-80 tyś KM.

informacje co do tych mechanizmów otrzymałem w Szwed od tamtejszych serwisantów Kawy{to nie polska}oni w od różnieniu od naszych udzielają informacji.pozdrawiam .......bodzio61.

 

 

Sprawdzenie i regulację zaworów wykonuje się co 10 tyś km i w żadnym wypadku nie ma tu hydroregulatorów, tylko klasyczny rozrząd na płytkach.

Wersja amerykańska nie różni się żadnymi śrubkami calowymi, są normalne metryczne a tym bardziej calowymi płytkami zaworów.

 

:icon_eek: :eek: :icon_question: :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Varg ma rację,do regulacji służą płytki, a co do zaworów na hydraulice to starszy brat vn1500 i wszystkie następne duże vn-y.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do zaworów na hydraulice to starszy brat vn1500 i wszystkie następne duże vn-y.

 

Jeszcze VN 750 ma hydrauliczne kasatory. W 800 sprawdzania luzów nie można zaniedbać, ponieważ wykazuje tendencję do zacieśniania i w konsekwencji do podparcia zaworów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzenie i regulację zaworów wykonuje się co 10 tyś km i w żadnym wypadku nie ma tu hydroregulatorów, tylko klasyczny rozrząd na płytkach.

Wersja amerykańska nie różni się żadnymi śrubkami calowymi, są normalne metryczne a tym bardziej calowymi płytkami zaworów.

 

Zapraszam do garażu z metrycznymi imbusami i zobaczymy ile uda Cię z nich odkręcić...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie motocykle japońskie są skręcone śrubami metrycznymi.Nie ważne skąd one przypłynęły.Jedynie dodatkowy osprzęt może mieć użyte śruby calowe.Dlatego wypada mieć w swoich narzędziach jakiś zestaw przynajmniej imbusów calowych.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam do garażu z metrycznymi imbusami i zobaczymy ile uda Cię z nich odkręcić...

Napisz gdzie te śruba są wkręcone i oczywiście zakładam, że Twoja sztuka przypłyneła zza oceanu jako nówka i nikt nie zmieniał w niej śrub(zapewne mocownia akcesoriów) na jakieś dziwne wybryki z gwintem metrycznym i łbem calowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzenie i regulację zaworów wykonuje się co 10 tyś km i w żadnym wypadku nie ma tu hydroregulatorów, tylko klasyczny rozrząd na płytkach.

Wersja amerykańska nie różni się żadnymi śrubkami calowymi, są normalne metryczne a tym bardziej calowymi płytkami zaworów.

 

Trafiłem do serwisu Kawy na jerozolimskich gdzie zapierali się że nie zrobią serwisu bo to wersja USA bo płytki calowe itp itd.

Co 10 kontrola

Podobnie mi powiedzieli w innym ale już nie autoryzowanym serwisie.

Znalazłem sobie już odpowiedni serwis gdzie sobie radzą z amerykanami bez wybrzydzania...

Pozdrawiam

Gregorio

 

 

 

Napisz gdzie te śruba są wkręcone i oczywiście zakładam, że Twoja sztuka przypłyneła zza oceanu jako nówka i nikt nie zmieniał w niej śrub(zapewne mocownia akcesoriów) na jakieś dziwne wybryki z gwintem metrycznym i łbem calowym.

 

Mówię jak jest i taką sztukę posiadam dlatego informowałem kolegę który sprowadza taki egzemplarz że występują takie śruby. Owszem głównie w akcesoryjnych elementach ale nie ma reguły

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...