danielmk2 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Sam bym chętnie posłuchał rad użytkowników olejaków...Tzn chodzi mi o sugestie jak np powinien się taki silnik wkręcać na obroty na zimnym a na ciepłym silniku,jak długo powinno się go rozgrzewać żeby można było "piecować",itp itd.Osobiście mam GSX600F z 2000roku (jajko),i byłem u jednego mechanika,młodego i chyba mało doświadczonego bo powiedział mi że coś jest nie tak skoro jak jest zimny to nie chce się wkręcać powyżej 6000 tyś obr,strzela z tłumika i przygasa.Zaproponował regulację,synchronizację gaźników.Później pojechałem do innego już serwisu i powiedzieli mi że tak ma każdy olejak jak jest zimny.Panowie jako użytkownicy tego typu silników wypowiedzcie się na ten temat bo sam już nie wiem czy regulować te gaźniki czy nie...podkreślam że dopiero co zakupiłem tego typu motocykl,ma on przebieg 21000km,z moim poprzednim GS500 nie było takich problemów bo był chłodzony powietrzem,dlatego nie wiem czy tak ma być czy nie...z góry dziękuje i pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 (edytowane) Sam bym chętnie posłuchał rad użytkowników olejaków...Tzn chodzi mi o sugestie jak np powinien się taki silnik wkręcać na obroty na zimnym a na ciepłym silniku,jak długo powinno się go rozgrzewać żeby można było "piecować",itp itd.Osobiście mam GSX600F z 2000roku (jajko),i byłem u jednego mechanika,młodego i chyba mało doświadczonego bo powiedział mi że coś jest nie tak skoro jak jest zimny to nie chce się wkręcać powyżej 6000 tyś obr,strzela z tłumika i przygasa.Zaproponował regulację,synchronizację gaźników.Później pojechałem do innego już serwisu i powiedzieli mi że tak ma każdy olejak jak jest zimny.Panowie jako użytkownicy tego typu silników wypowiedzcie się na ten temat bo sam już nie wiem czy regulować te gaźniki czy nie...podkreślam że dopiero co zakupiłem tego typu motocykl,ma on przebieg 21000km,z moim poprzednim GS500 nie było takich problemów bo był chłodzony powietrzem,dlatego nie wiem czy tak ma być czy nie...z góry dziękuje i pozdrawiam!!A żaden mechanik nie powiedzial że nie wkręca się na wysokie obroty na zimnym silniku?Ja zawsze chwile rozgrzewam na postoju,ubierając rękawice,kask itp a potem jeszcze pare minut jade dość spokojnie. Edytowane 22 Kwietnia 2008 przez Domel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielmk2 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 (edytowane) no właśnie byłem u dwóch i nie mówili o tym,ale to wiem od kolegów...tylko jak długo takie jajko ma się nie wkręcać na obroty jak jest zimne??Ja tak z 10 min muszę nim jechać spokojnie żeby zaczął normalnie się kręcić powyżej 6 tyś obrotów. Edytowane 22 Kwietnia 2008 przez danielmk2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 10 min. od momentu odpalenia czy od rozgrzania? Tak czy owak polecam jednak przeprowadzić czyszczenie i regulację gaźników. Silniki chłodzone olejem (przynajmniej te, które nie są wyposażone w termostat) potrzebują trochę więcej czasu aby dojść do optymalnej temperatury pracy (duży wpływ ma temp. otoczenia) Pozdrawiam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 (edytowane) teoretycznie nie powinno się wkręcać silnika na zimno, ale z Twojego opisu wygląda to na grubo rozregulowane gaźniki... bez ich serwisu się rasczej nie obejdzie. Edytowane 23 Kwietnia 2008 przez Lysy5g1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kidler Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Niepowinno sie nieznaczy, że sie niewkreca, mój sie wkreca normalnie jaka jest zimny, tylko wiadomo że sie niepowinno tego robić. Trzeba regulacjie zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielmk2 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 No właśnie wiem że się nie powinno tego robić,ale wkręcać się powinien normalnie,a mój max do 6 tyś obr się wkręci i strzela z wydechu.Jak się już rozgrzeje to normalnie chodzi.Także polecacie regulację bo wasze gsxfy wkręcają się normalnie na zimnym mimo że nie powinno się tego robić tak?10 minut od momentu odpalenia i jazdy oczywiście...jak się już rozgrzeje to normalnie chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Może masz za ubogą mieszankę , kolor świecy ci to zdradzi . A jeszcze lepiej analizator spalin .I nie sądzę zeby to była wada, że dwadzieścia sekund po odpaleniu nie ma ochoty kręcić do odcięcia . Ale próbuj ! Jak kilka razy mocno przegazujesz na zimno to w mig się nagrzeje i będziesz zadowolony :-) Tylko nie oczekuj potem na jakąś niesamowicie długą zywotność silnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 a kiedy swiece wymieniales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielmk2 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Nie że do odcięcia go kręce...poprostu do 5,5 tyś obr się wkręca i zaczyna strzelać z tłumika i kaszleć...więcej się nie wkręci...Dopiero po ok 10-15 minutowej jeździe zaczyna normalnie wchodzić powyżej 6 tyś obrotów...Wiem że jak jest zimny to nie powinno się go tak kręcić ale mimo wszystko on powinien się wkręcać bez problemu mimo że tego nie lubi!!Świeczek jeszcze nie wymieniałem,ale wymienie w najbliższym czasie i napisze czy pomogło...Najgorsze jest w jajku to że chcąc coś wymienić lub zrobić przy silniku to tyle rozkręcania tych owiewek że aż się odechciewa :banghead: no ale coś za coś:crossy: jak wymiana swiec nie pomoże to zaworze go do czyszczenia i wyregulowania gaźników...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 ...jak wymiana swiec nie pomoże to zaworze go do czyszczenia i wyregulowania gaźników...pozdrawiam i zaworow... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styka Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 A ze tak zapytam, w jakiej pozycji kranika jezdzisz??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielmk2 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Próbowałem na każdej opcji jeździć i zawsze to samo...najczęsciej jeźdźę na res... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.