nec82 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Witam wszystkich motocyklistów.Mój problem tkwi w tym że mój motocykl nie wkręca sie na wysokie obroty tak max.do 8 tyś,tylko moje pytanie jest takie,że miałem robiony generalny remont silnika i zrobiłem na moto po remoncie ok 500 km i zastanawiam się czy w tym serwisie nie ustawili mi gażników abym spokojnie mógł docierać moto?Powiedzieli mi ze musze zrobic 1000km i wtedy mi zrobia regulacje gażników itp.Prosze napiszcie czy to jest normalne czy poprostu jest jakas inna przyczyna???Pozdrawiam nec82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 nie jestem pewien czy moge porównywać 2t do 4 t, ale Jak miałem Yamaszke tzr 50 i wymieniłem jej cylek i tłok to po rzejechaniu ok 400km wkręcała sie na 9 tys puźniej im lepiej ją dotarłem lepiej sie wkręcała...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Uzbrój się w cierpliwosć . Za 500 km wszystko się okaze . Wg tego co zaleca producent niepowinieneś na razie tak wysoko kręcić silnika . Ale wkręcać się powinien :-) . Jeśli nic więcej niepokojącego się nie dzieje to czekaj . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Honda Wawa Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 a tam masz więcej niż 8 tyś ? :) ehehe <joke> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Przecież były też wersje blokowane do 34 koni chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 były blokowane, ale to aż dziwne że ci sie tylko do 8 kreci. Poszukaj na necie do ilu te przykastrowane sie kreca i bedziesz wiedział. Ja miałem taki problem ale po czysczeniu i regulacji problem znikł, tyle że mój 60 konny to dopiero przy 7 tys to kopa dostawał, a przed czysczeniem max do 9 dochodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JakTom13554 Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 Siema a ja mam taki problem gdzy kupiłem derbi pół roku temu latałem nią i też mi się nie kręciła powyżej 8-9tyś nie wiem co jest przyczyczyna wymieniłem moduł bo pisali mi na grupach ze moze byc zablokowany kupiłem odblokowany i dalej nic to samo praktycznie nie mam pomysłu co zrobic zeby lepiej było wydech seria odblokowana końcówka conti silnikowo tez seria a gaźnik to weber 12om nic o nim nie mogę więcej znaleźć nawet na necie macie jakieś pomysły zeby normalnie się kręciła do 11tyś bo wszyscy piszą że do 11 im się wkręcają a ja nie mam pomysłu co robić. Pacjent to Derbi Senda 50 Drd Old limited edition 2003rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.