Skocz do zawartości

HONDA XR 600r


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przegrzebałem forum na temat gaźnika singla w xr 600. Mam taki problem: sucha świeca, motor odpalałem wcześniej rozciągając na linkę bo o zapaleniu z kopniaka nie ma mowy. Zmieniłem olej i klapa nie pali i tyle, na odprężniku parę kopnięć i później jest jakieś furknięcie, ale świeca jest sucha. Gaźnik rozbierałem pare razy czyszczenie, kombinacje z ustawieniem pływaka. Wygląda jakby nie zaciągał paliwa ale nie wiem gdzie szukać problemu. Wcześniej dzień jeździłem i noralnie furczał, lekko palił na pych. Wcześniej chyba lukass pisał o tym problemie ale temat na forum nierozwiązany. Proszę o jakieś pomysły rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak lekko odpala na pych to moze słaba kompresja i ma problem zassac mieszanke?

 

imo na początek robierasz gaźnik ile sie da idziesz na spręzarke, wszsytkie matalowe cześci czyśc w czymś (aceton benzyna etc) potem carbcleaner jak masz i ustawiasz idealnie według serwusówki, po takich zabiegach ttr odpla z pierwszego strzała, oczywiście wcześniej przekopana :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, "lekko na pych" to nie wróży silnika w dobrej kondycji, ja stawiam na problem ze szczelnością zaworów ssących i przy sprężaniu cofa się mieszanka do gaźnika. Jak już zdemontujesz gaźniki zrób prosty test, przystaw do otworów gdzie montowane są króćce gaźników zapaloną zapalniczkę i kręć silnikiem zgodnie z kierunkiem obrotów za pomocą klucza włożonego w otwór inspekcyjny w pokrywie alternatora, jeżeli płomień zgaśnie (zostanie zdmuchnięty) to masz odpowiedź. Głowica do regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, "lekko na pych" to nie wróży silnika w dobrej kondycji, ja stawiam na problem ze szczelnością zaworów ssących i przy sprężaniu cofa się mieszanka do gaźnika. Jak już zdemontujesz gaźniki zrób prosty test, przystaw do otworów gdzie montowane są króćce gaźników zapaloną zapalniczkę i kręć silnikiem zgodnie z kierunkiem obrotów za pomocą klucza włożonego w otwór inspekcyjny w pokrywie alternatora, jeżeli płomień zgaśnie (zostanie zdmuchnięty) to masz odpowiedź. Głowica do regeneracji.

 

Dzięki za nowy pomysł, tylko dlaczego tak nagle się zbuntowała odpaliłem na pych po roku stania w garażu a tu nagle po wymianie oleju zdechła. Ma 15 tys przelotu, więc głowica do regeneracji mało prawdopodobne, ale spróbuje z zapalniczką, rozumiem że powinna zgasnąć ale od zasysania do cylindra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za nowy pomysł, tylko dlaczego tak nagle się zbuntowała odpaliłem na pych po roku stania w garażu a tu nagle po wymianie oleju zdechła. Ma 15 tys przelotu, więc głowica do regeneracji mało prawdopodobne, ale spróbuje z zapalniczką, rozumiem że powinna zgasnąć ale od zasysania do cylindra.

No nie do końca, ustawiasz tłok w DMP przed suwem sprężania i wtedy przykładasz zapalniczkę i kręcisz wałem w celu sprzężenia tego co jest w cylindrze i jak masz nieszczelne zawory to będzie widać na płomieniu lub zgaśnie . A tak poważnie to jak zapalasz to sam na pych? z górki? z jakiego biegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie do końca, ustawiasz tłok w DMP przed suwem sprężania i wtedy przykładasz zapalniczkę i kręcisz wałem w celu sprzężenia tego co jest w cylindrze i jak masz nieszczelne zawory to będzie widać na płomieniu lub zgaśnie . A tak poważnie to jak zapalasz to sam na pych? z górki? z jakiego biegu?

 

 

Ssanie do cylindra ma ok jak się przytknie to rękę wciąga, problem wygląda na gaźnik tylko i wyłącznie, brak jest pół kółka od choke ale wcześniej chodził bez tego, zastanawia mnie położenie pływaka czy dysza main jet powinna być mocno zatopiona w paliwie ma ona 4-5 otworów i być może dlatego nie ssie paliwa. Chociaż ustawiałem pływak na 14,5 mm i było to samo. Znam się na serwisie mechaniki ale urządzeń biurowych, niestety zostaje metoda prób i błędów. Co do palenia na pych to stalowa linka do audi i esssa, na 2 biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To napisz co bylo ia co zrobiles, ze dziala. Moze komus sie przyda w przyszlosci jak bedzie szukal pomocy.

 

Pzdr

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...