infonet Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Witam, przegrzebałem forum na temat gaźnika singla w xr 600. Mam taki problem: sucha świeca, motor odpalałem wcześniej rozciągając na linkę bo o zapaleniu z kopniaka nie ma mowy. Zmieniłem olej i klapa nie pali i tyle, na odprężniku parę kopnięć i później jest jakieś furknięcie, ale świeca jest sucha. Gaźnik rozbierałem pare razy czyszczenie, kombinacje z ustawieniem pływaka. Wygląda jakby nie zaciągał paliwa ale nie wiem gdzie szukać problemu. Wcześniej dzień jeździłem i noralnie furczał, lekko palił na pych. Wcześniej chyba lukass pisał o tym problemie ale temat na forum nierozwiązany. Proszę o jakieś pomysły rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 jak lekko odpala na pych to moze słaba kompresja i ma problem zassac mieszanke? imo na początek robierasz gaźnik ile sie da idziesz na spręzarke, wszsytkie matalowe cześci czyśc w czymś (aceton benzyna etc) potem carbcleaner jak masz i ustawiasz idealnie według serwusówki, po takich zabiegach ttr odpla z pierwszego strzała, oczywiście wcześniej przekopana :] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 No właśnie, "lekko na pych" to nie wróży silnika w dobrej kondycji, ja stawiam na problem ze szczelnością zaworów ssących i przy sprężaniu cofa się mieszanka do gaźnika. Jak już zdemontujesz gaźniki zrób prosty test, przystaw do otworów gdzie montowane są króćce gaźników zapaloną zapalniczkę i kręć silnikiem zgodnie z kierunkiem obrotów za pomocą klucza włożonego w otwór inspekcyjny w pokrywie alternatora, jeżeli płomień zgaśnie (zostanie zdmuchnięty) to masz odpowiedź. Głowica do regeneracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
infonet Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 No właśnie, "lekko na pych" to nie wróży silnika w dobrej kondycji, ja stawiam na problem ze szczelnością zaworów ssących i przy sprężaniu cofa się mieszanka do gaźnika. Jak już zdemontujesz gaźniki zrób prosty test, przystaw do otworów gdzie montowane są króćce gaźników zapaloną zapalniczkę i kręć silnikiem zgodnie z kierunkiem obrotów za pomocą klucza włożonego w otwór inspekcyjny w pokrywie alternatora, jeżeli płomień zgaśnie (zostanie zdmuchnięty) to masz odpowiedź. Głowica do regeneracji. Dzięki za nowy pomysł, tylko dlaczego tak nagle się zbuntowała odpaliłem na pych po roku stania w garażu a tu nagle po wymianie oleju zdechła. Ma 15 tys przelotu, więc głowica do regeneracji mało prawdopodobne, ale spróbuje z zapalniczką, rozumiem że powinna zgasnąć ale od zasysania do cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Dzięki za nowy pomysł, tylko dlaczego tak nagle się zbuntowała odpaliłem na pych po roku stania w garażu a tu nagle po wymianie oleju zdechła. Ma 15 tys przelotu, więc głowica do regeneracji mało prawdopodobne, ale spróbuje z zapalniczką, rozumiem że powinna zgasnąć ale od zasysania do cylindra.No nie do końca, ustawiasz tłok w DMP przed suwem sprężania i wtedy przykładasz zapalniczkę i kręcisz wałem w celu sprzężenia tego co jest w cylindrze i jak masz nieszczelne zawory to będzie widać na płomieniu lub zgaśnie . A tak poważnie to jak zapalasz to sam na pych? z górki? z jakiego biegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
infonet Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 No nie do końca, ustawiasz tłok w DMP przed suwem sprężania i wtedy przykładasz zapalniczkę i kręcisz wałem w celu sprzężenia tego co jest w cylindrze i jak masz nieszczelne zawory to będzie widać na płomieniu lub zgaśnie . A tak poważnie to jak zapalasz to sam na pych? z górki? z jakiego biegu? Ssanie do cylindra ma ok jak się przytknie to rękę wciąga, problem wygląda na gaźnik tylko i wyłącznie, brak jest pół kółka od choke ale wcześniej chodził bez tego, zastanawia mnie położenie pływaka czy dysza main jet powinna być mocno zatopiona w paliwie ma ona 4-5 otworów i być może dlatego nie ssie paliwa. Chociaż ustawiałem pływak na 14,5 mm i było to samo. Znam się na serwisie mechaniki ale urządzeń biurowych, niestety zostaje metoda prób i błędów. Co do palenia na pych to stalowa linka do audi i esssa, na 2 biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
infonet Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Temat nieaktualny XR pyrcha tylko świst teraz zostają sprawy kosmetyczne, jest na sprzedaż jeśli kogoś to interesuje. 89 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 To napisz co bylo ia co zrobiles, ze dziala. Moze komus sie przyda w przyszlosci jak bedzie szukal pomocy. Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek010265 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Temat nieaktualny XR pyrcha tylko świst teraz zostają sprawy kosmetyczne, jest na sprzedaż jeśli kogoś to interesuje. 89 rok Odwrotnie plywak zalozyles?? :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.