qurim Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Oooo. to kozaki jesteście. ja nawet jakbym chciał to nie potrafię zblokować przodu i pochylić moto. Zawsze stoję prosto w wyniku czego wychodzi efektowne stoppie albo częsciej podskakiwanie przedniego koła. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielu Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 odkad uslyszalem o przeciwskrecie uzywam go w kazdej sytuacji (znaczy zawsze go uzywalem ale teraz swiadomie), nie ma sytuacji w ktorej nie moglbym pochylic motocykla.. wystarczy pchnac ktoras manetke i juz jest przechyl.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Oooo. to kozaki jesteście. ja nawet jakbym chciał to nie potrafię zblokować przodu i pochylić moto. Zawsze stoję prosto w wyniku czego wychodzi efektowne stoppie albo częsciej podskakiwanie przedniego koła. Wielokroktnie blokowałem tył i nie leżałem, 2 razy w życiu udało mi się zblokować przód, raz na piaseczku, raz na mokrym i to była pewna gleba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 (edytowane) ciekawe hasło, przeczytałem na początek tylko całkowity wstęp i obiektywnie sobie pomyślałem na którą bym wolał się kłaść i wyszło, że na lewą czyli również jak się okazałpo czytając dalej tak samo, coś w tym musi być, a tak pamiętając czasy prawka i kręcenia ósemeczek to też się jakoś w jedną stronę lepiej robiło(przynajmniej na początku) czyli gdzieś jakiś powód musi być pzdr Edytowane 20 Kwietnia 2008 przez kazan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek77 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 raz miałem ślizga i lewa strona coś w tym jest ze ta lewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pi00r3k Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Hmm ciekawy temat. Ja również wyłożyłbym się na lewą stronę. Tak samo z rowerem, kiedy chciałem ostro zahamować tylnym hamulcem to zawsze kładłem rower na lewo i robiłem wiraż w lewą stronę. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Ja uwazam ze jednak ktos tam maił racje z tym tylnim heblem ze trudno zabrac noge poniewaz ciagle myslimy ze jeszcze moze cos zwolnimi moto (wiecej uratujemy) chyba kazdy wie o co chodzi i dlatego lecimy na lewo... Trzeba spróbować z rowerem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Prawica ręka w górę :) Jak zawsze przypadek .Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
navaho Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Zjawisko o którym tu piszemy ma swoje naukowe uzasadnienie. Ma to związek z .......... ruchem wirowym ziemi, który to ruch jeszcze przed naszym narodzeniem wpływa na nasz OUN i błędnik. Efektem tego jest, że w lewo lepiej nam sie skręca.Badano losowo dobrane osoby, które miały za zadanie biegnąc okrążać klomb, okazało się, że 90% z nich okrążało klomb skręcając właśnie w lewo, czyli odwrotnie do ruchu wskazówek zegara. Badano też sportowców na bieżni i okazało się, że ci sami zawodnicy uzyskiwali lepsze czasy okrążeń biegnąc ze skrętem w lewo niż w prawo.Ma to też przełożenie na naszą działkę czyli jazdę motocyklem. Sam zauważyłem, że składniej mi się robi lewe niż prawe zakręty. Dlatego też do prawego zakrętu podchodzę z nieco wiekszym "respektem".Nie zmienia to oczywiście faktu, że jeśli ktoś zblokuje koło w prawym przechyle to oczywiście spotka sie z matką ziemią od tej właśnie strony. Zauważcie też, że spuszczana woda w umywalce zawsze tworzy wir właśnie w lewą stronę (tak się dzieje na półkuli północnej). Pozdrawiam i życzę większości lewych zakrętów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Zjawisko o którym tu piszemy ma swoje naukowe uzasadnienie. Ma to związek z .......... ruchem wirowym ziemi, który to ruch jeszcze przed naszym narodzeniem wpływa na nasz OUN i błędnik. Efektem tego jest, że w lewo lepiej nam sie skręca.Badano losowo dobrane osoby, które miały za zadanie biegnąc okrążać klomb, okazało się, że 90% z nich okrążało klomb skręcając właśnie w lewo, czyli odwrotnie do ruchu wskazówek zegara. Badano też sportowców na bieżni i okazało się, że ci sami zawodnicy uzyskiwali lepsze czasy okrążeń biegnąc ze skrętem w lewo niż w prawo.Ma to też przełożenie na naszą działkę czyli jazdę motocyklem. Sam zauważyłem, że składniej mi się robi lewe niż prawe zakręty. Dlatego też do prawego zakrętu podchodzę z nieco wiekszym "respektem".Nie zmienia to oczywiście faktu, że jeśli ktoś zblokuje koło w prawym przechyle to oczywiście spotka sie z matką ziemią od tej właśnie strony. Zauważcie też, że spuszczana woda w umywalce zawsze tworzy wir właśnie w lewą stronę (tak się dzieje na półkuli północnej). Pozdrawiam i życzę większości lewych zakrętów. To ciekawe, znaczy z tym klombem i faktycznie , bieżnie sportowcy obiegają w lewo, natomiast trudność prawych zakrętów wynika z prawostronnego ruchu, są ciaśniejsze i jest gorsza widoczność za zakrętem oraz dodatkowa obawa przed niespodziankami na poboczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sihaja Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 A mnei się wydaje, że to kwestia tego, że większość z Was jest praworęcznych.A popchnięci, którą nogę wystacicie do przodu?Pomijając już czy w ogóle kłaść moto i na którą stronę "bezpieczniej" i w jakich warunkach - podczas skrętu w prawo raczej położenie na lewym boku nie wyjdzie....Proponuję wrzucić ankietę: prawo - czy leworęczny i na którą stronę. Wtedy może potwierdzicie/odrzucicie jakąś prawidłowość. Dla mnie osobiście, bardziej "naturalne" wydaje się prawo... Cytuj Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne. Bertrand Russell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmino Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Nie wiem jak z motocyklem, ale kierowcy samochodów też skręcają prawie zawsze w lewo. Dlatego częściej ginie pasażer niż kierowca. Wiąże się to chyba z podświadomą próbą oddalenia czy tez zasłonięcia siebie w chwili wypadku. Cytuj http://baryswiata.blogspot.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielu Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 (edytowane) Ma to związek z .......... ruchem wirowym ziemi, który to ruch jeszcze przed naszym narodzeniem wpływa na nasz OUN i błędnik. Efektem tego jest, że w lewo lepiej nam sie skręca.Badano losowo dobrane osoby, które miały za zadanie biegnąc okrążać klomb, okazało się, że 90% z nich okrążało klomb skręcając właśnie w lewo, czyli odwrotnie do ruchu wskazówek zegara. Badano też sportowców na bieżni i okazało się, że ci sami zawodnicy uzyskiwali lepsze czasy okrążeń biegnąc ze skrętem w lewo niż w prawo.Ma to też przełożenie na naszą działkę czyli jazdę motocyklem. Sam zauważyłem, że składniej mi się robi lewe niż prawe zakręty. Dlatego też do prawego zakrętu podchodzę z nieco wiekszym "respektem".Nie zmienia to oczywiście faktu, że jeśli ktoś zblokuje koło w prawym przechyle to oczywiście spotka sie z matką ziemią od tej właśnie strony.Zauważcie też, że spuszczana woda w umywalce zawsze tworzy wir właśnie w lewą stronę (tak się dzieje na półkuli północnej). tak wlasnie myslalem, ze ma to jakis glebszy sens... Bardzo fajne przyklady podales... A popchnięci, którą nogę wystacicie do przodu? Ta na ktorej w danym momencie nie mamy ciezaru Ciala, tudziesz na ktorej jest go mniej... Nie wiem jak z motocyklem, ale kierowcy samochodów też skręcają prawie zawsze w lewo. Dlatego częściej ginie pasażer niż kierowca. Wiąże się to chyba z podświadomą próbą oddalenia czy tez zasłonięcia siebie w chwili wypadku. tak, o tym gdzies czytalem.. w momencie wypadku kierowca puszki podswiadomie stara ochronic swoj tylek... Edytowane 20 Kwietnia 2008 przez zielu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_SB_ Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Mi lepiej się robi zakręty z poślizgiem na rowerze w prawo, motorkiem też lepiej mi sie skręca w prawo (chyba). Lepiej mi się biega w prawo, no ale ja jestem leworęczny i lewonożny - może to ma znaczenie? Z tym motorkiem to jeszcze wpływ może mieć to że w prawej ręce mamy gaz i hamulec :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 odkad uslyszalem o przeciwskrecie uzywam go w kazdej sytuacji (znaczy zawsze go uzywalem ale teraz swiadomie), nie ma sytuacji w ktorej nie moglbym pochylic motocykla.. wystarczy pchnac ktoras manetke i juz jest przechyl.. Spróbuj użyc przeciwskrętu przy prędkościach powyzej 200 kmh.... Testowałem osobiście i albo nie da się fizycznie albo moja swiadomość nie pozwoliła. Ale gacie i tak musiałem zmienić na najblizszym parkingu. :) Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.