finalcell Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 mam pytanko jak sie zabrać do tego wiem że trzeba urzyć stałego smaru, gume już zdjełem, ale co dalej próbowałem odkręcić ciężarek ale nie dało rady bo kręcąc śrubą w środku coś sie kręci i tak w kółko, czy może powinienem rozkręcić ten dynks gdzie jest przycisk rozrusznika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viktor24 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 mam pytanko jak sie zabrać do tego wiem że trzeba urzyć stałego smaru, gume już zdjełem, ale co dalej próbowałem odkręcić ciężarek ale nie dało rady bo kręcąc śrubą w środku coś sie kręci i tak w kółko, czy może powinienem rozkręcić ten dynks gdzie jest przycisk rozrusznika ?Witam,jak chcesz zdjąć rolgaz to najczęściej musisz odkręcić konsolę (panel z przyciskami, czy wreszcie ten dynks:). Często jest tak, że konsola jest wyposażona w plastikowy kołek osadzony w otworze kierownicy. Poza tym rolgaz jest osadzony w konsoli... Nie dawaj za dużo smaru na kierownicę, bo zwiększysz tym samym opór rolgazu (smar ma dużą lepkość), lepiej daj tam jakiś olej. Jeżeli rolgaz nie powraca na miejsce lub powraca zbyt długo to przyczyną mogą być źle wyregulowane cięgna..pozdrawiamwiktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 w ogóle nie powraca na miejsce i ciężko sie go przekręca, a moge gdzieś przeczytać jak sie reguluje cięgna bo rozumiem że są dwa jedyne poza smarami różnego typu to mam olej silnikowy, płyn do łańcucha rowerowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viktor24 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 w ogóle nie powraca na miejsce i ciężko sie go przekręca, a moge gdzieś przeczytać jak sie reguluje cięgna bo rozumiem że są dwa jedyne poza smarami różnego typu to mam olej silnikowy, płyn do łańcucha rowerowego Zdejmij rolgaz z kierownicy i zobacz jak chodzi, jeśli dalej nie powraca to na pewno jest to wina cięgien. Do twojego moto są serwisówki... tam powinno być napisane jak naciąg linek. Może być też tak, że po prostu linki przez zimę skorodowały, i trzeba je ochrzcić olejem silikonowym:) oto link do stronki zawierającej serwisówkipozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 u mnie w 98% przypadków rolgaz ciezko chodzil, nie dlatego ze zatarly sie linki, lub potrzebowały nasmarowania, tylko dlatego, że linka miała zbyt mały luz na regulacji PRZY GAŹNIKACH. Nie da nic poluzowanie przy manetce. Jesli nasmarowanie i regulacja przy manetce nic nie da, zdejmij zbiornik, airbox i daj wiecej luzu przy gaznikach. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 jak chcesz aby to działało długo to wyczyść rollgaz i psiknij kapkę smaru sylikonowego, ale nie zadużo .do smaru lepi się kurz i powoduje zacieranie . Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 powalczyłem dzisaj z moto bo miałem troche innych rzeczy i tak,ciężarka kierownicy nie udało mi sie zdjąć bo to co jest w środku kierownicy i do czego jest śruba wkręcona kręci sie jak oszalałe jak to ruszyć ?ale zdejmując konsolke nasmarowałem tyle ile sie dało ale problem nie lezy tu a w tych cięgnach mógł by ktoś opisać jak to wyregulować bo rozumiem że jedna linka ciągnie gaz a druga powoduje powrót ? ps. mam chyba też problem z cięgnem ssania bo łapie dopiero na samiutkim końcu a takto lata lużno przez 4/5 manetki za dużo luzu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Przede wszystkim zacznijmy od tego ze wszelkie regulacje linek obslugujacych gazniki znajduja sie blisko gaznikow ( tak jak regulacja linki sprzegla znajduje sie bklisko sprzegla na silniku ).Czyli zeby cokolwiek wyregulowac, czy nasmarowac trzeba zdjac zbiornik, odpiac linki od rollgazu i gaznika przez calkowite rozkrecenie regulacji i dokladnie je obwachac.Linki musza sie przesuwac w pancerzach bez zadnych zahaczen i lekko, a jak tak nie jest to trzeba zaczac od przesmarowania i jak to nie da rezultatow to je wymienic.Przy okazji trzeba sprawdzic jak dziala ssanie i jezeli sie nie otwiera calkowicie to linke wyregulowac.Jak mamy dobre, bez oporu przesuwajace sie linki to zakladamy je na rollgaz i potem na mechanizm otwarcia przepustnic, po czym regulujemy sprawdzajac metode w znalezionej na forum serwisowce.Sadze ze z serwisowka do F2 nie ma specjalnego klopotu - trzeba pojsc do watku o serwisowkach i poszukac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 pamiętaj że linki nie mogą być napięte. zwłaszcza linka zamykająca gaz czyli ta druga, bo w f2 jak i w 90% moto są dwie linki. często zdarza się tak że linki są za mocno naciągniete co powoduje brak możliwosci swobodnego poruszania roll gazem. regulacje linek masz też przy kierownicy, przy roll gazie więc tam też pokombinuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 nie mogłem znaleźdź w serwisówce ale to pewnie dlatego że słabo szukałem.Tak są dwie linki czym je nasmarować olejem silnikowy ?Czy musze zdejmować owiewki boczne ? bo są w nich crashpady a nie mam pojęcia jak je zdjać bo nie mam takiego klucza o wąskich ściankach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 To musisz sobie zakupic zestaw kluczy, na poczatek moze byc taniocha z supermarketu.Nikt nie obiecywal ze bedzie latwo, albo tanio :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 tylko czy do crashpadów nie ma specjalnego klucza ? bo zwykła nazadka nie chce wejść czy to sposobem trzeba ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 dzisiaj miałem czas pooglądać to i tak -sprzężyna przy gaźniku odbija nie jakoś super mocno ale sprzężynuje :]-do linek wpuściłem po kropelkach oleju i pojeździłem-przewody puszone są dobrze tak jak powinny- tylko na jednej lince mam regulacje, to jest ciągnąca i zostawiłem na niej luzu troche i nadal nie wraca, albo robi to bardzo wolno nie wiem co robie źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Guma rollgazu za mocno ociera o balansery przy kierownicy? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 jak chcesz aby to działało długo to wyczyść rollgaz i psiknij kapkę smaru sylikonowego, ale nie zadużo .do smaru lepi się kurz i powoduje zacieranie . Smar silikonowy kompletnie sie do tego nie nadaje. Ma zbyt duza lepkosc i powoduje bardzo duże opory ruchu.Rolgaz mozna przesmarowac smarem litowym do łozysk tocznych ale nie silikonowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.