azia66 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 witam!! od tygodnia jestem użytkownikiem Yamahy YZ 426F, jeździłem troche i było wszystko ok. Dziś odpaliłem i motor strasznie strzela w wydech a po ok 3min. pracy na postoju kolanko zrobiło się czerwone. Co się mogło stać?? Jak usunąć ten problem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zbyt uboga mieszanka paliwowo powietrzna i wysoka temperatura zapłonu. Może być tak że przypchał się gaźnik lub jakimś cudem obniżył sie poziom paliwa w gaźniku. Najpierw sprawdź czy paliwo między zbiornikiem a gaźnikiem dobrze płynie i sprawdź odpowietrzenie zbiornika. Jeżeli tu jest ok to musisz zabrać się za gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Ktoś już kiedyś opisywał taki problem na forum. Były to źle ustawione luzy zaworowy lub rozrząd przeskoczył...(tak pamiętam)Pzdr, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 pewnie Ci sie króciec zesuną lub cośtakeigo i dostaje lewego powietrza Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Sprawdzic trzeba zarowno gaznik, doplyw paliwa jak i luzy zaworowe oraz ustawienie zaworow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) Azia66 miałem dokładnie takie same objawy mojej kawie pomogło tylko dogłębne czyszczenie gaźnika. Pozdro. Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Witam! Dodam tylko że dobrym sposobem na sprawdzenie czy to lewe powietrze jest popsikanie okolic krućca ssącego tzw. samoodpalaczem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azia66 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 (edytowane) wielkie dzięki za rady!! w przyszły wekend biorę się za robotę bo niestety - obowiązki , tydzień poza domem. Dodam ze maszyna chodzi bardzo dobrze, nie straciła nic na mocy choć przy gwałtownym odkręceniu manetki tak jak by się przez chwilę przydławiała, wydaje mi się że winny trzeba szukać w tym lewym powietrzu. Jeszcze raz dzięki!! A wracając do luzów zaworowych, czy ktoś moze mi powiedzieć jakie powinny byc dokładnie???oraz jakiej lepkości olej do silnika i co ile zalecana wymiana?? Edytowane 20 Kwietnia 2008 przez azia66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 W dziale ze serwisówkami poszukaj, powinno byc do Twojego moto, i tam dokąłdnie pisze jakie luzy, jaki olej itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.